Klientų aptarnavimas ir patyrimo valdymas

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Klientų aptarnavimo mokymai » Klientų aptarnavimas ir patyrimo valdymas

Tipas: Vidiniai mokymai
Lygis: Visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Trukmė: 8 ak. val.
Organizatorius: Žmogaus studijų centras, UAB

Kaina: 1800€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

Derinama individualiai

Vilniuje

Mokymuose dalyviai įgys praktinių įgūdžių ir teorinių žinių šiomis temomis:

Bendravimas su klientais: klientų psichologija ir aptarnavimo dėsningumai;
Tinkamo ir netinkamo klientų aptarnavimo kaina darbuotojui ir organizacijai;
Pozityvių ir teigiamų santykių su klientu formavimas;
Klientų patyrimas ir jo valdymas;
Savo neigiamų emocijų atpažinimas ir valdymas aptarnavimo procese;
Tinkamas kliento sutikimas;
Kliento poreikių išsiaiškinimas;
Sprendimų, atitinkančių klientų poreikius, siūlymas;
Elgesys situacijose, kai negalima pateikti prašomos informacijos ar suteikti paslaugos;
Klientų psichologiniai tipai. Skirtingas elgesys su įvairių tipų klientais;
Konfliktai ir jų valdymas;
Efektyvus elgesys kaltinimo ir kitose sudėtingose situacijose.

Programa pritaikoma individualiai kiekvienai užsakančiai organizacijai.

Mokymų trukmė – 8–16 akad. val.

Klientų aptarnavimo, klientų patyrimo valdymo mokymai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir visoje Lietuvoje.

Mokymų programa:
Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos