Klientų aptarnavimo mokymai
Profesionalus klientų aptarnavimas
Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus - Daugiau patenkintų ir lojalių klientų - Šiuos mokymus galite užsakyti savo komandai. Programa bus pritaikyta Jūsų poreikiams.
Nuotoliniai klientų aptarnavimo pradmenų mokymai
Klientų aptarnavimo pradmenų kursai vyksta nuotoliniu būdu, taigi Jūs galite mokytis bet kurioje Jums patogioje vietoje bei patogiu laiku. Šiuo metu šių kursų kaina tik 42 EUR už visą kursą.
Vieta: Internetu
Data: 2024-10-09
Trukmė: 6 ak. val.
Klientų aptarnavimas
Kviečiame mokytis KLIENTŲ APTARNAVIMO nuotoliniu būdu. Šio kurso metu Jūs išmoksite kurti sėkmingus santykius su klientais, pateikti sprendimus, patenkinančius klientų poreikius.
Darbo su “sunkiais” klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai
Kas yra „sunkus“ klientas? Kodėl Jūsų klientai būna „sunkūs“? Kokią naudą įmonei ir darbuotojui suteikia „sunkus“ klientas? Kaip kovoti su manipuliacijomis?
Darbo su “sunkiais” klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai (online)
“Neskubėk teisti, skubėk suprasti”. Seneka Mokymų programa skirta darbuotojams, kurie savo darbe susiduria su pretenzijomis bei „sunkiais“ klientais.
Klientų aptarnavimo nuotoliniai mokymai – Bendravimo su klientais efektyvinimas. Sudėtingų aptarnavimo situacijų valdymas
Norint profesionaliai atstovauti įmonę, kurti gerus santykius su klientais, svarbu tobulinti ne tik bendravimo įgūdžius, bet ir gebėti tinkamai suvaldyti prieštaravimus ir iškilusius konfliktus.
Dėmesingas ir mandagus aptarnavimas
Seminaro tikslas suteikti žinių apie dėmesingą ir mandagų aptarnavimą.
Vieta: Vilniuje, Internetu
Data: 2025-03-15
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
SUDĖTINGO BENDRAVIMO IR KONFLIKTŲ VALDYMAS PRAKTIŠKAI, KAI TENKA KLIENTUS APTARNAUTI GYVAI ARBA TELEFONU
Įgūdžių formavimas, kaip nepasiduoti stresui, suvaldyti emocija ir nukreipti pokalbį racionalia kryptimi?
Klientų aptarnavimo mokymai Klaipėdoje – Bendravimo su klientais efektyvinimas. Sudėtingų aptarnavimo situacijų valdymas
Norint profesionaliai atstovauti įmonę, kurti gerus santykius su klientais, svarbu tobulinti ne tik bendravimo įgūdžius, bet ir gebėti tinkamai suvaldyti prieštaravimus ir iškilusius konfliktus.
Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas (online)
Ko nori klientai? Kas labiausiai nulemia klientų pasitenkinimą? Kaip išlaikyti efektyvią komunikaciją su klientu? Kaip bendrauti su „sunkiais“ asmenimis?
Pažangus sandėlis: nuo gero prie efektyvaus
Siekime suteikti seminaro dalyviams naujų žinių ir idėjų apie modernaus požiūrio į sandėlių ūkio vadybą diegimą, supažindinant, kokiomis organizacinėmis ir techninėmis priemonėmis naudodamiesi, vadybi ...
Trukmė: 10 ak. val.
Efektyvus bendravimas bendradarbiavimo santykiams kurti
Programos TIKSLAI: 1. Suvokti savo bendravimo būdą, 2. Susipažinti su skirtingais bendravimo ir bendradarbiavimo būdais ir jų sukuriama nauda. 3. Išmokti parinkti tinkamiausią bendravim ...
Trukmė: 2 dienos po 8 akad. val. su savaitės pertrauka praktiniam išmoktų įgūdžių užtvirtinimui.
Proaktyvus klientų aptarnavimas – parduotuvių pardavėjams ir konsultantams
Paverskite savo konsultantus ir pardavėjus ekspertais! Vidutiniškai, žinios pagerėja net 54% skiriant vos 4 min. per dieną.
Profesionalaus padavėjo gidas
Paverskite savo padavėjus ekspertais!
Klientų aptarnavimas ir patyrimo valdymas
Klientų aptarnavimo ir jų patyrimo valdymų, konfliktų su klientais sprendimo mokymai visiems darbuotojams.
Vieta: Vilniuje
Data: Derinama individualiai
Trukmė: 8 ak. val.
Svetingumo mokymai viešbučio darbuotojams
Svetingumas, bendradarbiavimas ir konfliktų valdymas.
Tolerancija ir kitoniškumas
Tolerancijos mokymai, diskriminacijos mokymai, lyčių lygybės mokymai.
Klientų aptarnavimo psichologiniai aspektai
„Klientai perka vadovaudamiesi emocijomis ir pagrindžia logika“.
Klientų aptarnavimas improvizacijos ritmu
Ar galite leisti savo įmonei aptarnauti bet kaip? Juk kiekvienas klientus aptarnaujantis darbuotojas yra įmonės veidas.
Vieta: Vilniuje
Data: Derinama individualiai
Trukmė: 8 ak. val.
CRM vakaras #1: CRM pagrindai (1 dalis)
Kaip gausioje informacijoje apie klientus nepasimesti ir viską prisiminti laiku? CRM sistemos gali pagelbėti, bet kokie jų trūkumai bei kokią sistemą naudoti, kuri užtikrintų didžiausią produktyvumą?
Vieta: Internetu
Data: Derinama individualiai
Trukmė: 2:30
Nusiskundimų ir pretenzijų valdymas klientų aptarnavime
Skirta visiems darbe susiduriantiems su klientų pretenzijomis bei nusiskundimais. Visiems norintiems išmokti tinkamai, efektyviai ir užtikrintai elgtis sudėtingose darbinėse situacijose.
Profesionalus klientų aptarnavimas – įmonės sėkmės garantas
Daugelis žmonių kiekvieną dieną vienaip ar kitaip susiduria su aptarnavimu. Ir nuo to, kaip jis buvo aptarnautas labai priklauso su kokiu darbuotoju teko bendrauti, kokį įspūdį paliko.
Klientų aptarnavimo mokymai yra skirti darbuotojams, kurie dirba tiesioginiame klientų aptarnavime, siekiant pagerinti jų gebėjimus efektyviai bendrauti su klientais ir suteikti jiems geriausią paslaugą. Šie mokymai padeda kurti teigiamą klientų patirtį ir užtikrina, kad klientai jaustųsi patenkinti ir lojalūs.
Mokymų ir kursų temos
Grožis ir menas (375)
Masažo kursai (144)
Kosmetologijos ir visažisto kursai (67)
Blakstienų priauginimo kursai (38)
Kirpėjo kursai (23)
Dailės kursai (19)
Fotografijos kursai (16)
Nagų priauginimo kursai (15)
Floristikos ir apželdinimo kursai (15)
Siuvimo kursai (15)
Šunų kirpimo kursai (14)
IT kursai (273)
Grafinio dizaino, maketavimo kursai (56)
Programavimo kursai (56)
MS Office programos (50)
Kibernetinis saugumas (20)
DI srities mokymai (18)
Tinklalapių kūrimo kursai (18)
Duomenų bazės (12)
IT projektų valdymas (12)
Operacinės sistemos (9)
Kompiuterinių tinklų administravimas (8)
ECDL (6)
Asmeninis tobulėjimas (211)
Vadovavimas ir verslas (210)
Mokymai vadovams (84)
Personalo valdymas (49)
Audito kursai (24)
Projektų valdymas (22)
Verslo kūrimas (16)
Pramonė ir gamyba (13)
Derybų mokymai (11)
Profesiniai kursai (206)
Statybų sektorius (35)
Mokymai medicinos darbuotojams (26)
Mokymai pedagogams (26)
Autokrautuvas ir kėlimo įrenginiai (22)
Mokymai socialiniams darbuotojams (22)
Logistikos kursai (16)
Kulinarija (10)
Suvirinimas, metalo pjaustymas (8)
Apsaugos darbuotojams (4)
Aviacijos mokymai (4)
Sauga (189)
Darbų saugos mokymai (65)
Higienos mokymai (42)
Maisto sauga (26)
Priešgaisrinė saugos mokymai (15)
Pirmosios pagalbos mokymai (13)
Energetikos sektorius (11)
Aukštalipio kursai (10)
Aplinkosaugos mokymai (7)
Pardavimai ir rinkodara (149)
Pardavimų mokymai (56)
Marketingo kursai (46)
Komunikacijos mokymai (31)
Klientų aptarnavimo mokymai (23)
Apskaita ir finansai (125)
Užsienio kalbos (89)
Anglų kalbos kursai (35)
Ispanų kalbos kursai (14)
Vokiečių kalbos kursai (8)
Švedų kalbos kursai (6)
Danų kalbos kursai (4)
Norvegų kalbos kursai (4)
Prancūzų kalbos kursai (3)
Rusų kalbos kursai (3)
Kinų kalbos kursai (2)
Lietuvių kalbos kursai (2)
Lenkų kalbos kursai (1)
Italų kalbos kursai (1)
Suomių kalbos kursai (1)
Viešasis sektorius ir teisė (70)
Teisės kursai (25)
Viešųjų pirkimų mokymai (22)
Biuro administravimo kursai (16)
Viešasis administravimas (8)
Vairavimo kursai (38)
B kategorija (10)
C kategorija (4)
CE kategorija (4)
A kategorija (3)
B1 kategorija (3)
D kategorijos (2)
BE kategorija (1)