Pardavimų mokymai – Nuotolinių pardavimų efektyvinimas ir derybų ypatumai (B2B)

Pradžia » Kursai » Vadovavimas ir verslas » Derybų mokymai » Pardavimų mokymai – Nuotolinių pardavimų efektyvinimas ir derybų ypatumai (B2B)

Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Kalba: lietuvių
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Organizatorius: Noriu personalo sprendimų grupė (Noriu darbo, UAB)

Kaina: 165€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-03-20

Internetu

Nuotolinis ZOOM seminaras

Lektoriai

Lektorė yra socialinių (psichologijos) mokslų daktarė, daugiau nei 16 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonėms asmeninio pardavimo efektyvinimo, klientų aptarnavimo, konfliktų valdymo, derybų vedimo, prezentacijų vedimo, emocinio intelekto, vadovavimo psichologijos, lyderystės, komandos efektyvinimo, motyvavimo ir kitomis temomis.

Lektorė vedusi daugiau nei 28 000 valandų mokymų, dalyvavusi stažuotėse bei tarptautinėse konferencijose Vokietijoje, Austrijoje ir kitose užsienio šalyse, yra populiarių knygų „Bendravimo psichologija šiuolaikiškai“, „Psichologija šiandien“, „Žmonių santykiai organizacijose“ bendraautorė, vykdžiusi emocinio intelekto tyrimus Lietuvoje, metodikų kūrimo ir adaptavimo bendraautorė, dažnas svečias televizijos ir radijo reportažuose.

Dr. Rosita Lekavičienė tarptautiniame norvegų Ekonomikos ir vadybos universitete ISM buvo pripažinta viena iš populiariausių lektorių.


Tikslinė grupė – pardavimų vadybininkai bei vadovai vykdantys asmeninius pardavimus.

Data – 2024 m., kovo 20 d., 8 ak. val., pradžia 09:00 val., nuotolinis ZOOM seminaras

Mokymų kaina – 165 EUR ir PVM

Mokymų tikslas – susisteminti bei praktinėmis rekomendacijomis pagilinti dalyvių žinias apie pardavimo procesą bei patobulinti pardavimo įgūdžius.

Mokymai vyksta nedidelėse grupėse, dalyvius kviesime dalyvauti diskusijose bei aptarti dalyvių pardavimo situacijas. Mokymo metu akcentuosime situacijos valdymo svarbą pardavimo metu, mokysimės pardavimus efektyvinančių technikų, nuotolinio bendravimo efektyvinimo, bendravimo specifikos ir kt.

Mokymų programa:

1. ĮŽANGINĖ DALIS

​Pardavėjo asmenybė ir motyvacija: pasitikėjimas savimi ir tikėjimas produktu. Efektyvi pradžia: pirmo įspūdžio sudarymas.

Pardavimo klimato kūrimas ir pozityvaus santykio formavimas. Pirmo įspūdžio efektas ir kas „užmuša“ įvaizdį?

2. NUOTOLINIS BENDRAVIMAS

Pardavimo telefonu ypatumai:

Bendravimo telefonu ypatumai, pokalbio pradžia, pirmas įspūdis; Kaip kalbėti, kad patiktumėte klientui? Klaidos kontakto pradžioje;
Balso svarba;
Pasiruošimas pokalbiui, informacijos rinkimas;
Kokiomis frazėmis užmegzti pašnekesį? Kliento sudominimas;
Poreikių išsiaiškinimas. Kaip formuluoti klausimus? Klausimų uždavimo klaidos;
Aktyvus klausymasis: ką tai reiškia?
Pasipriešinimas kontaktui: administratorių / sekretorių barjero įveikimas;
Sudominimas produktu; Susitarimas dėl susitikimo;
Pokalbio užbaigimas;
Kalbos kultūra, „parazitiniai“ žodžiai;
Ką daryti, jei sprendimo priėmimas užsitęsė?
Pakartotiniai skambučiai;
Kai kurios bendravimo telefonu gudrybės ir dažniausios kalbėjimo telefonu klaidos.
Bendravimas video ryšiu (nuotoliniu būdu): Pasiruošimas pokalbiui, kūno kalba video kontakto metu; Skaidrių, vizualinės informacijos naudojimas; Rekomendacijos.

Susirašinėjimas elektroniniu paštu:

Struktūra, turinys, informacijos teikimas, stilius;
Pasiūlymų teikimas; Kiek variantų siūlyti?
Tolimesnis susirašinėjimas;
Ką mums sako elektroniniai laiškai?
Dažniausios klaidos, praktiniai patarimai, psichologinės rekomendacijos;
Atvejų analizė.
3. PARDAVIMO PROCESO ETAPAI

Pirkėjo perpratimas: poreikių išsiaiškinimas – pasiruošimas sėkmingam pardavimui.

Efektyvaus pasiūlymo teikimas. Kaip pasiekti tikslą?

Kuo skiriasi prekės savybės ir naudos?
Kiek produktų variantų siūlyti?
Kaip kalbėti su skirtingais pirkėjų tipais?
Pirkėjo prieštaravimų įveikimas, derybų vedimas:

Derybos dėl kainų. Kaip kalbėti apie kainas? Metodai;
Nuolaidų teikimas. Dažniausios klaidos.
Sėkmingas pardavimo užbaigimas:

Kaip elgtis, kai pirkėjas sako ,,turiu pagalvoti“;
Gerai veikiantys užbaigimo metodai;
Pardavimai ,,kekėmis“ (pardavimų didinimas).
Diskusijos, dalyvių atvejų analizė

Pastaba: šis seminaras gali būti organizuojamas ir Jūsų įmonės darbuotojų grupei kaip vidiniai mokymai.

Seminaro dalyviams įteikiami sertifikatai.

Būtina išankstinė registracija - vietų skaičius ribotas!

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos