Komunikacijos mokymai

Pasirinkite filtrą0
Komunikacija ir sudėtingų klientų aptarnavimas: kaip rasti bendrą kalbą ir spręsti konfliktus logo

Komunikacija ir sudėtingų klientų aptarnavimas: kaip rasti b...

Internetu

1 D. (6 ak. val.)

6 ak. val. praktiniai mokymai klientų aptarnavimo įgudžių gerinimui, bei sudėtingų situacijų valdymui.

105.00 €
Efektyvus komunikavimas su verslo partneriais logo

Efektyvus komunikavimas su verslo partneriais

Internetu

8 ak. val.

Mokymai siekiantiems pagerinti komunikaciją su vidiniais ir išoriniais įmonės klientais - Lengviau pasieksite bendrus ti...

290.00 € + PVM
WIN - WIN Communication (English lang.) logo

WIN - WIN Communication (English lang.)

Internetu

1 D. (4 ak. val.)

The topic is relevant to people who constantly have to communicate with colleagues and clients at work.

89.00 €
Efektyvus dalykinis bendravimas organizacijoje ir už jos ribų logo

Efektyvus dalykinis bendravimas organizacijoje ir už jos rib...

Internetu

Norint profesionaliai atstovauti įmonę bei kurti gerus santykius įmonės viduje ir su išorės partneriais / klientais, sva...

149.00 € + PVM
Vidinės komunikacijos abėcėlė logo

Vidinės komunikacijos abėcėlė

Jau seniai nebediskutuojama dėl išorinės komunikacijos naudos, kuriant organizacijos įvaizdį, reputaciją, stiprinant ryš...

120.00 €
Efektyvi vidinė komunikacija logo

Efektyvi vidinė komunikacija

Jau seniai nebediskutuojama dėl išorinės komunikacijos naudos, kuriant organizacijos įvaizdį, reputaciją, stiprinant ryš...

120.00 €
Pokyčių valdymas: chaosas ar galimybė? logo

Pokyčių valdymas: chaosas ar galimybė?

I. Pokyčiai / inovacijos kaip organizacijos kultūra. 
 II. „Pokyčių / inovacijų vadovo“ vaidmuo: teisėjas, „budelis“...

100.00 €
Krizės komunikacijos abėcėlė logo

Krizės komunikacijos abėcėlė

Šių mokymų tikslas – išsiaiškinti, kaip pasinaudojant bendravimu su žiniasklaida ir kitomis tikslinėmis grupėmis mažinti...

120.00 €
Bendravimo kultūra ir veiksminga vidinė komunikacija logo

Bendravimo kultūra ir veiksminga vidinė komunikacija

Internetu

6 ak. val.

“Bendravimas yra daug daugiau nei žodžiai, kuriuos mes sakome.”

119.00 €
Skaitmeninė komunikacija logo

Skaitmeninė komunikacija

Internetu

2 Mėn. (60 ak. val.)

Kurso metu ne tik gausi neįkainojamų įžvalgų iš geriausių reikalo žinovų, bet ir sukursi sėkmingą savo prekės ženklo ska...

1750.00 €
Creative Performance logo

Creative Performance

Vilnius

3 Mėn. (60 ak. val.)

Kūryba, duomenys ir AI. Creative Performance kursas ruošia rinkos profesionalus, kurie dėl geriausių rezultatų geba suju...

2250.00 €
Bendravimas, taikant NLP (neuralingvistinio prpgramavimo) ir koučingo metodus logo

Bendravimas, taikant NLP (neuralingvistinio prpgramavimo) ir...

1 D. (8 ak. val.)

Suteikti teorinių žinių ir įgūdžių, kurie padėtų tinkamai bendrauti. Suteikti žinių apie tai, kodėl žmonės tą pačią info...

Derinama individualiai
Neurolingvistinis programavimas (NLP) vadovams logo

Neurolingvistinis programavimas (NLP) vadovams

2 D. (16 ak. val.)

Kas tai – NLP? Pagrindiniai NLP principai ir prielaidos/ Sritys, kuriose taikomi NLP principai ir metadai vadovavime NLP...

Derinama individualiai
Vizualo mokymai ir dirbtuvės Instagramui logo

Vizualo mokymai ir dirbtuvės Instagramui

1 D.

Įgalinti dalyvius kurti patrauklų turinį socialiniuose tinkluose naudojant išmaniuosius telefonus ir paprastas programėl...

1200.00 €
Efektyvus darbas telefonu: kliento „ne“ paverskite „taip“ logo

Efektyvus darbas telefonu: kliento „ne“ paverskite „taip“

Internetu, Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai

Ši mokymo programa skirta visiems dirbantiems su klientais telefonu, klientų aptarnavimo ir pardavimų vadybininkams, biu...

1000.00 €
Komunikacijos mokymai yra skirti asmenims, kurie nori tobulinti savo bendravimo įgūdžius, tiek asmeninėje, tiek profesinėje aplinkoje. Šie mokymai gali apimti įvairias temas, pradedant nuo pagrindinių komunikacijos principų ir baigiant pažangesniais dalykais, tokiais kaip tarpkultūrinė komunikacija, sprendimų priėmimas grupėje ir viešasis kalbėjimas. Kursų turinys gali apimti:
  1. Pagrindiniai komunikacijos principai: Teorinės žinios apie aktyvų klausymą, kalbos stilių, neverbališkus ženklus ir kitus bendravimo aspektus.
  2. Tarpasmeninė komunikacija: Įgūdžiai bendrauti su kitais vienas su vienu, suvokiant ir adaptuojant savo komunikacijos stilių atsižvelgiant į pašnekovo poreikius.
  3. Komunikacija grupėje: Mokymai apie efektyvų bendravimą ir sprendimų priėmimą grupėje, siekiant išlaikyti produktyvią ir harmoningą komandinę aplinką.
  4. Tarpkultūrinė komunikacija: Įgūdžiai suprasti ir prisitaikyti prie skirtingų kultūrų bendravimo normų, siekiant efektyviai komunikuoti su įvairiatautiais pašnekovais.
  5. Viešasis kalbėjimas: Mokymai apie viešojo kalbėjimo technikas, kalbos struktūrą, teiginių pateikimą ir įtikinamą kalbą.
  6. Konfliktų valdymas: Įgūdžiai identifikuoti, analizuoti ir sprendžiant konfliktus, siekiant išlaikyti produktyvų bendravimą.
  7. Raštinė komunikacija: Įgūdžiai kurti aiškius, tikslų ir profesionalius rašytinius pranešimus, laiškus arba elektroninius laiškus.
Ko galima tikėtis pabaigus tokius kursus:
  1. Efektyvus bendravimas: Įgūdžiai komunikuoti aiškiai ir suprantamai, pagerinant tarpasmeninius santykius.
  2. Konstruktyvus konfliktų valdymas: Gebėjimas konstruktyviai sprendžiant konfliktus, skatinant bendradarbiavimą.
  3. Tarpkultūrinis supratimas: Supratimas apie skirtingų kultūrų bendravimo ypatumus ir galimybė prisitaikyti prie įvairių kontekstų.
  4. Viešojo kalbėjimo įgūdžiai: Pasitikėjimas kalbėjimo įgūdžiais viešame forume arba pokalbyje.
  5. Geresni tarpasmeniniai santykiai: Sugebėjimas sukurti ir išlaikyti teigiamus santykius su kitais.
  6. Raštinės komunikacijos efektyvumas: Gebėjimas rašyti aiškius, profesionalius ir įtikinamus pranešimus ar laiškus.
Komunikacijos mokymai yra svarbūs įgūdžiai tiek profesiniame, tiek asmeniniame gyvenime. Geri bendravimo įgūdžiai padeda sukurti teigiamus santykius, išspręsti konfliktus ir pasiekti bendrus tikslus tiek darbe, tiek kasdieniame gyvenime.