Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus - Daugiau patenkintų ir lojalių klientų - Šiuos mokymus galite užsakyti savo komandai. Programa bus pritaikyta Jūsų poreikiams.
Vilnius, Internetu
8 ak. val.
Norint profesionaliai atstovauti įmonę, kurti gerus santykius su klientais, svarbu tobulinti ne tik bendravimo įgūdžius, bet ir gebėti tinkamai suvaldyti prieštaravimus ir iškilusius konfliktus.
Internetu
1 D. (7 ak. val.)
Klientų aptarnavimo pradmenų kursai vyksta nuotoliniu būdu, taigi Jūs galite mokytis bet kurioje Jums patogioje vietoje bei patogiu laiku. Šiuo metu šių kursų kaina tik 42 EUR už visą kursą.
Internetu
6 ak. val.
Svetingumas, bendradarbiavimas ir konfliktų valdymas.
Internetu
1 D. (8 ak. val.)
Tolerancijos mokymai, diskriminacijos mokymai, lyčių lygybės mokymai.
Internetu
1 D. (8 ak. val.)
Daugelis žmonių kiekvieną dieną vienaip ar kitaip susiduria su aptarnavimu. Ir nuo to, kaip jis buvo aptarnautas labai priklauso su kokiu darbuotoju teko bendrauti, kokį įspūdį paliko.
Internetu, Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevežys
Skirta visiems darbe susiduriantiems su klientų pretenzijomis bei nusiskundimais. Visiems norintiems išmokti tinkamai, efektyviai ir užtikrintai elgtis sudėtingose darbinėse situacijose.
Internetu, Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevežys
„Klientai perka vadovaudamiesi emocijomis ir pagrindžia logika“.
Vilnius, Internetu
Seminaro tikslas suteikti žinių apie dėmesingą ir mandagų aptarnavimą.
Vilnius, Internetu
1 D. (8 ak. val.)
Paverskite savo konsultantus ir pardavėjus ekspertais! Vidutiniškai, žinios pagerėja net 54% skiriant vos 4 min. per dieną.
Internetu
7 ak. val.
Paverskite savo padavėjus ekspertais!
Internetu
2 ak. val.
Ar galite leisti savo įmonei aptarnauti bet kaip? 
 Juk kiekvienas klientus aptarnaujantis darbuotojas yra įmonės veidas.
Vilnius
8 ak. val.
Klientų aptarnavimo ir jų patyrimo valdymų, konfliktų su klientais sprendimo mokymai visiems darbuotojams.
Vilnius
8 ak. val.
Kaip gausioje informacijoje apie klientus nepasimesti ir viską prisiminti laiku? CRM sistemos gali pagelbėti, bet kokie jų trūkumai bei kokią sistemą naudoti, kuri užtikrintų didžiausią produktyvumą?
Internetu
Siekime suteikti seminaro dalyviams naujų žinių ir idėjų apie modernaus požiūrio į sandėlių ūkio vadybą diegimą, supažindinant, kokiomis organizacinėmis ir techninėmis priemonėmis naudodamiesi, vadybininkai galėtų nuolatos didinti užsakymų vykdymo kokybę bei greitį, didinti investicijų į sandėlių ūkį grąžą.