Šie mokymai nebeorganizuojami, todėl rekomenduojame rinktis kitus mokymus šioje kategorijoje.

Vadovavimo meistriškumas – “Tu gali!”

Pradžia » Kursai » Vadovavimas ir verslas » Mokymai vadovams » Vadovavimo meistriškumas – “Tu gali!”

Tipas: Seminarai, konferencijos
Lygis: Tinka visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 2 d. (16 ak. val.)
Organizatorius: Dorevi, UAB

Kaina: 447€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2023-12-05

Vilniuje

Tikslas: suteikti praktinių žinių ir formuoti įgūdžius būtinus sėkmingam vadovavimui, darbuotojų ugdymui bei įgalinimui.

Mokymai skirti: Vadovams, kurie tapo vadovais iš specialistų, mažų ir vidutinių įmonių vadovams, vidutinės grandies vadovams.

Mokymų trukmė yra 16 akademinių valandų (2 dienos).

Mokymai yra praktiniai, t.y. žinios ir įgūdžiai lavinami atliekant praktines užduotis, patiriant, aptariant įgytą patirtį ir pavyzdžius, diskutuojant ir trūkstamas teorines žinias integruojant į visą mokymosi procesą.

Uždaviniai:
Stiprinti vadovų pasitikėjimą savimi, kuris yra ypatingai svarbus deleguojant darbus, motyvuojant darbuotojus ir aptariant pasiektus rezultatus.
Supažindinti su situacinio vadovavimo ir ugdančios lyderystės ypatumais.
Suformuoti įgūdžius būtinus sėkmingam darbų delegavimui skirtingo amžiaus, motyvacijos ir patirties darbuotojams.
Mokyti vesti kasdieninius individualius pokalbius su darbuotojais, aptariant jų tikslus bei pasiektus rezultatus, motyvuojančiai teikti grįžtamąjį ryšį.
Vykdyti darbuotojų kasdieninį veiklos vertinimą, užtikrinant darbuotojų ugdymą ir įsitraukimą.

Seminaro data ir vieta
2023 m. gruodžio 5 ir 12 d., 09:30 - 16:30 (16 akad. val.)
Vilniuje

Seminaro kaina
369.00 EUR (+21% PVM).

Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:
išsamią metodinę medžiagą;
16 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą;
seminaro lektorės individualias konsultacijas po seminaro;
nemokamą automobilio parkavimą;
vaišinsime pietumis ir kavos pertraukėlių metu.

Jei pageidausite suorganizuosime ir pravesime vidinius mokymus Jūsų įmonės darbuotojams šia ir kitomis temomis.

Mokymų programa:

Mokymai yra praktiniai. Teorija yra pateikiama ir įgūdžių formavimas vyksta diskutuojant, atliekant praktines užduotis bei aptariant konkrečias darbines situacijas. Kai mokymai vyksta nuotoliniu būdu, siekiant užtikrinti maksimalų dalyvių įsitraukimą ir praktinę naudą, praktinės užduotys bus adaptuojamos nuotolinių mokymų specifikai.

I diena

I. Šiuolaikinis vadovas ir lyderystė, užtikrinat darbuotojų įsitraukimą ir motyvaciją.

Klausimai į kuriuos bus atsakyta mokymų metu:
Su kokiomis kliūtimis susiduria visi vadovai ir kaip jas įveikti? Kuo skiriasi vadovas nuo vadovo lyderio? Kaip būti lyderiu, kai tiek daug ir kitų dabų reikia atlikti? Kaip paruošti save darbui su personalui? Kokie įsitikinimai padeda, o kokie trukdo būti vadovu-lyderiu? Kaip išlaikyti ir stiprinti pasitikėjimą savimi, empatiją, racionalumą, kai tenka bendrauti su mažai motyvuotais darbuotojais? Koks vadovo elgesys trukdo darbuotojams prisiimti atsakomybę, tobulėti bei savarankiškai atlikti užduotis?

II. Vadovavimo stilius ir darbo su skirtingą patirti, motyvaciją bei darbuotojais įgūdžių ugdymas - praktika

Klausimai į kuriuos bus atsakyta mokymų metu:
Kokį vadovavimo stilių pasirinkti dirbant su skirtingomis kartomis bei skirtingą motyvaciją bei kompetencijas turinčiais darbuotojais? Kaip įgalinti ir motyvuoti skirtingų kartų darbuotojus? Ko tiksi naujokas ir kaip jį greičiau paruošti darbui? Kaip teikti grįžtamąjį ryšį naujai priimtam darbuotojui? Ko iš vadovo tikisi ilgai dirbantys darbuotojai?

II diena.

III. Delegavimas – įgūdžių treniravimas.

Klausimai į kuriuos bus atsakyta mokymų metu:
Kodėl nedeleguojame ir kaip tai įveikti? Kaip deleguoti darbus ir kodėl svarbu atsižvelgti į SMART kriterijus? Kodėl užduoties pateikimas yra toks svarbus rezultatų aptarimui? Kaip suprasti ar užduotis yra darbuotojo asmeninės kontrolės ribose, jam suprantama ir ekologiška darbuotojo atžvilgiu? Kaip įsitikinti ar darbuotojas teisingai suprato užduotį ir ar žino kokios yra jo atsakomybės? Kaip suplanuoti darbus ir užtikrinti terminų laikymąsi?

IV. Grįžtamasis ryšys – įgūdžių treniravimas.

Klausimai į kuriuos bus atsakyta mokymų metu:
Kaip bendrauti ir į ką atsižvelgti, aptariant kasdienius (rutininius) darbo rezultatus? Kodėl šiuolaikinėje personalo vadyboje komunikacija ir grįžtamasis ryšys yra viena iš svarbiausių vadovo kompetencijų? Kokie yra būdai suteikti grįžtamąjį ryšį? Kodėl „sumuštinio principas“ ne visada padeda? Kodėl ir kaip vadovas, teikdamas grįžtamąjį ryšį, turi atsižvelgti į darbuotojų individualius skirtumus, jų brandą, amžių bei turimą darbo patirtį? Kaip, kalbant apie (ne)pasiektus rezultatus, suteikti grįžtamąjį ryšį be kritikos? Kaip neįžeidžiant išsakyti pastabas ir įspėti apie galimas pasekmes? Kokia yra įspėjimų sakymo tvarka – kaip pasakyti nemalonius dalykus ir neprarasti darbuotojo?

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos