fbpx

Socialinių tinklų valdymas: komunikacija ir reklama

Pradžia » Kursai » Marketingo kursai » Socialinių tinklų valdymas: komunikacija ir reklama

MOKYMŲ TIKSLAS:   

Susipažinti su aktualiausiais Lietuvoje socialiniais tinklais - Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn. Trumpai aptarti mažiau svarbius tinklus - Pinterest, G+, Twitter, Foursquare, etc. Suvokti socialinių tinklų svarbą ir išmokti teisingai keltis komunikacijos tikslus, protingai parinkti kanalus, sudėlioti veiksmingą strategiją. Susipažinus su teorine socialinių tinklų puse, išmokti ir praktiškai naudoti gautas žinias - susidėlioti planą, sukurti paskyras ir pradėti komunikaciją bei reklamą socialiniuose tinkluose. 

MOKYMAI SKIRTI  

  • Pradedantiems dirbti su socialiniais tinklais ir facebook reklama, tačiau nežinantiems kaip tai tikslingai daryti;
  • Tiems, kurie domisi įvairiomis socialinių tinklų galimybėmis;
  • Siekiantiems komunikacijos ir reklamos dėka padidinti matomumą ir pardavimus.


Mokymų programa:

1 diena – įžanga:

  • Socialinių tinklų (toliau ST) apžvalga bei specifikacija;
  • Buvimas ir darbas ST: ką reiškia būti socialiniuose tinkluose, verslo keliami tikslai ir su tuo susijęs darbas/pastangos;
  • Besikeičiantys vartotojų įpročiai ir ST svarba;
  • Komunikacijos ST planavimas: auditorijos nustatymas, komunikacijos plano sukūrimas, įrašų kategorijos ir dažnis, nuoseklumas, plano vykdymas;
  • Rezultatų matavimas: trumpas žvilgsnis į matuojamus rodiklius, Google Analyytics, bit.ly. goo.gl ir kita;
  • Komunikacijos sėkmės ir nesėkmės.



2 diena – gilinimasis:

  • Mokama reklama ir jos galimybės: Facebook, Instagram, Youtube mokamos ir nemokamos reklamos palyginimas;
  • Facebook reklamos platforma iš arčiau. Galimybės ir grėsmės;
  • Pagrindiniai skirtumai lyginant su Google AdWords reklama ir platforma;
  • Pasiruošimas reklamai Facebook'e - puslapio kūrimas, informacijos pildymas, vizualaus sprendimo pavyzdžiai ir patarimai, Facebook AD's paskyros sukūrimas ir paruošimas naudojimui;
  • Facebook puslapio auditorijos auginimas. Auditorijos dermė su verslo strategija ir keliamais tikslais;
  • Reklamų tipai ir optimizavimo strategijos;
  • Faceebok Pixelis ir jo svarba reklamoje: trumpas žvilgsnis į pakartotinės rinkodaros įrankį galintį sumažinti reklamos kaštus ir išaugtinti pardavimus;
  • Facebook puslapių ir reklamos KPI (Key Performance Indicators - liet. svarbiausi veiklos rodikliai);
  • „Chat botų“ panaudojimas Facebook komunikacijoje („Chatbot“ - liet. kompiuterio programa, kuri internete simuliuoja pokalbį su žmogumi vartotoju);
  • Praktiniai patarimai ir atvejų analizė: pavyzdžiai iš realaus gyvenimo, kas yra Growth Hacking, mąstymas „out of the box“ („Out of the box“ - liet. nestandartinis mąstymas).


 

Kaina: 85€

Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Išduodamas mokymų baigimo pažymėjimas:
Finansuojami Užimtumo tarnybos:
Organizuojama kalbomis:
Trukmė: 7 val.
Organizatorius: Firsty.lt (Mokom, UAB)

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2023-09-27

Nuotoliniai

ZOOM platforma




Mokymų ir kursų temos


Kaina: 85€