Seminaras gamybos verslams: dirbtinis intelektas ir skaitmeninė rinkodara – nuo ko pradėti?

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Marketingo kursai » Seminaras gamybos verslams: dirbtinis intelektas ir skaitmeninė rinkodara – nuo ko pradėti?

Tipas: Kursai
Lygis: Mokymai skirti gamybos įmonėms
Baigimo pažymėjimas: Nėra
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Organizatorius: Šiaulių prekybos, pramonės ir amatų rūmai

Kaina: Nemokamai

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-03-26

Šiauliuose

10.00 val. Šiaulių prekybos, pramonės ir amatų rūmai, Vilniaus g. 88, Šiauliai

Gamybos verslai uždavinių turi ne vieną: rasti naujų verslo klientų, verslo partnerių, tiekėjų; el. parduotuvėje savo gaminius parduoti tiksliniams klientams; plėsti veiklą ir savo gamyba prekiauti užsienyje. Ir greičio pedalą šiems uždaviniams įgyvendinti galima nuspausti su skaitmeninės rinkodaros priemonėmis, tačiau kas tai iš tiesų yra, nuo ko pradėti ir kam to reikia?

Apie tai vyksiančiame seminare Šiauliuose plačiai pasakos Aurimas Paulius Girčys, skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ vadovas.

„Ne vienas pasaulinis tyrimas įrodo, kad skaitmeninė rinkodara šiandien yra vienas pagrindinių gamybos verslų variklių. Pavyzdžiui, apie apie 77 % gamybos rinkodaristų pastebi, kad skaitmeninė rinkodara padidina jų konversijas, o 68 % B2B gamybos verslų sako, kad strategiškai parengta interneto svetainė padeda pritraukti naujų klientų. Skaitmeninė rinkodara yra būdas pasiekti savo tikslinę auditoriją bet kuriame pasaulio krašte, didinti savo žinomumą ir kurti norimą įvaizdį. Apie visa tai detaliai pasakosiu susitikime su Šiaulių gamybos verslininkais“, – sako A. P. Girčys.

Seminaras vyks kovo 27 d. nuo 10.00 val. iki 16.00 val.

Kviečiame registruotis!

Mokymų programa:

Seminaro metu bus aptarta:

- kas yra skaitmeninė rinkodara ir kodėl šiandien ji nėra atsiejama nuo dirbtinio intelekto (DI)?
- Kaip skaitmeninės rinkodaros įrankiai gali pasitarnauti gamybos verslams, kokiais atvejais (B2B, B2C, e.komercija): detalus situacijų ir priemonių aiškinimas, su pavyzdžiais, sėkmės istorijomis, tyrimais ir kt.
- Kaip DI veikia skaitmeninėje rinkodaroje? Kokiems tikslams galima pasitelkti DI įrankius? Kokie DI įrankiai egzistuoja ir yra pasiekiami visiems?
- Klausimų – atsakymų sesija.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos