Šie mokymai nebeorganizuojami, todėl rekomenduojame rinktis kitus mokymus šioje kategorijoje.

Šaltų skambučių profesionalas. Kaip efektyviai pardavinėti telefonu? (22004160004)

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Pardavimų mokymai » Šaltų skambučių profesionalas. Kaip efektyviai pardavinėti telefonu? (22004160004)

Tipas: Kursai
Lygis: Pradedantiesiems ir pažengusiems pardavimų vadybininkams
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Finansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 54 ak. val.
Organizatorius: PARDAVIMOLOGIJA

Kaina: Nemokamai

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-06-11

Internetu

09:00 - 16:00 (antradieniais ir ketvirtadieniais)

Lektoriai

Pardavimų ir komunikacijos treneris (14 metų teorinė ir praktinė patirtis.) Sertifikuotas „Neuro lingvistinio programavimo“, taikomosios tipologijos „Eneagrama“ ir viešojo kalbėjimo specialistas. Prekės ženklo „PARDAVIMOLOGIJA“ įkūrėjas ir vystytojas. „Versli Lietuva“ ir „BZN start“ verslo konsultantas.

IT paslaugų ir produktų vadovas (10 metų praktinė patirtis): „Telia Lietuva“, „Baltnetos komunikacijos“, „ProITas“. Mokymų projektų vadovas įmonėje „Dataera“ – duomenų valdymo ir analizės ekspertai.

Apmokyta virš 1 500 aktyvių pardavimų vadybininkų ir virš 2 000 klientų aptarnavimo specialistų.


Mokymų metu nagrinėjama, kokie yra sėkmingo šaltų skambučių specialisto bruožai ir kaip efektyviai atlikti šaltus skambučius bei sukurti teigiamą pirmąjį įspūdį. Pristatomas veiksmų algoritmas, kuris lemia šaltų skambučių sėkmę. Aiškinamasi kaip suprasti klientų poreikius ir motyvaciją bei kaip taikyti psichologinius principus pardavimuose. Pristatomi efektyviausi pardavimo metodai ir strategijos bei kaip tinkamai elgtis derybose apdorojant klientų prieštaravimus. Aiškinamasi kaip „šaltų skambučių“ profesionalai sugeba mokytis iš patirties, stebėti savo veiksmus per visą pardavimo procesą ir tobulinti juos.

Šiam tikslui pasiekti sprendžiami šie uždaviniai:
1. Gerai išmanyti pardavimo telefonu ypatumus.
2. Įgyti psichologinį atsparumą nuolatiniams klientų prieštaravimams.
3. Naudotis geriausiomis pardavimo telefonu technikomis.
4. Kokybiškai naudotis viešaisiais kanalais ieškant naujų klientų kontaktų.
5. Nuolatos didinti asmeninių pardavimo telefonu efektyvumą.

Mokymų programa:

Pardavimų psichologija
• Pardavimai – tai ne menas, pardavimai – tai mokslas
• Kas trukdo 99% pardavėjų sėkmingai pardavinėti?
• Kodėl klientai sako „Ne“ ir meta ragelį?
• Manipuliavimas ar įtaiga, ką pasirinkti?
• Kaip suprasti su kuo turime reikalą?
• Geriausi psichologiniai įrankiai pardavimuose

Trumpiausias kelias į pardavimus
• Pasiruošimas „Šaltam skambučiui“
• Klientų paieška ir segmentavimas
• Efektyvi pokalbio pradžia
• Kliento „išlukštenimas“
• NLP technikų taikymas
• Profesionalus skambučio užbaigimas

„Šaltų skambučių“ profesionalas
• Volstrito cirkas arba tai, kas veikia tik kine
• Mėgėjas, patyręs ar profesionalas – kaip atskirti?
• Profesionalaus pardavėjo kompetencijų sąrašas
• Žinau, sugebu, moku, esu įvaldęs
• Didžiausias profesionalaus pardavėjo turtas

Užtenka pardavinėti, tegul perka
• 19 pardavimų mitų arba tai, kas jau nustojo veikti
• Profesionalus požiūris į šiuolaikinius pardavimus
• Ką iš tikrųjų perka jūsų klientai?
• Ekspertiniai pardavimai telefonu
• Tobulas klientas arba 10 skambučių – 10 pardavimų

„Šalti skambučiai“, nuo ko priklauso pardavimo sėkmė?
• Pardavimai telefonu, pliusai ir minusai
• Pokalbis gyvai ir telefonu, esminiai skirtumai
• Skambučių tikslai ir strategijos
• Ko iš tikrųjų nori klientas?
• „Šaltų skambučių“ anatomija

Derybos telefonų ir prieštaravimų valdymas
• Administratorės apėjimas
• Geriausi būdai prieiti iki SPŽ (sprendimą priimantis žmogus)
• 150 būdų įveikti prieštaravimus
• „Mums nieko nereikia ...“
• „Mes jau turime tiekėją ...“
• „Mums per brangu ...“
• „Atsiųskite mums į info@vistiek_neskaitysime.lt …”
• “Reikia pagalvoti ….”
• Ir kiti dažniausiai pasitaikantys prieštaravimai

Kova be taisyklių, darbas su ypatingai sunkiais klientais
• Kodėl klientai būna sunkūs
• Pozicinės ir veiklos derybos
• Retorika sunkiuose derybose
• Kaip atpažinti juodąsias technikas?
• Nuo emocijų prie logikos

Nuo teorijos prie praktikos
• Kas mums trukdo veikti?
• „Šaltų skambučių“ nuovargis ir apatija
• Savimotyvacija arba kaip nenuleisti rankų
• Telefoninių pokalbių perklausa ir vertinimas
• Asmeninių pardavimų planavimas
• Baigiamoji užduotis
• Kurso apžvalga

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos