Rinkodaros iššūkiai ir galimybės tradiciniam verslui skaitmeniniame amžiuje. Kaip tai pritaikyti verslo augimui ir ryšių su vartotojais vystymui? Patirtis ir pavyzdžiai iš LEGO

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Marketingo kursai » Rinkodaros iššūkiai ir galimybės tradiciniam verslui skaitmeniniame amžiuje. Kaip tai pritaikyti verslo augimui ir ryšių su vartotojais vystymui? Patirtis ir pavyzdžiai iš LEGO

Tipas: Kursai
Lygis: none
Trukmė: 1 d.
Organizatorius: Noriu personalo sprendimų grupė (Noriu darbo, UAB)

Kaina: 195€

Lektoriai

Lektorė daugiau nei 20 metų dirbusi tarptautinėse įmonėse, Danijoje, tarp jų ir vienos didžiausių pasaulio kompanijų LEGO GROUP vadovaujančiose pozicijose kaip „Director or Marketing & Open Innovation“, „Head Of Lego Ideas“, „Senior Business Manager (New Business Group)“, „Global Marketing Lead“ ir t. t.

Lektorės išsilavinimo sritys:

- Tarptautinė verslo ekonomika „Aalborg University Denmark“;

- KTU Cheminės technologijos fakultete „Maisto technologijos“ bakalauro studijos;

- INSEAD certifikatas „Strategy in Digital Age“.

Lektorė dalinasi savo įžvalgomis ir patirtimis prestižinėse tarptautinėse konferencijose, seminaruose Skandinavijoje, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, JAV ir kt. apie inovacijų kūrimą, rinkodarą ir verslo plėtros galimybių paiešką.


Tikslinė grupė – vadovai įtakojantys verslo plėtrą, marketingo, inovacijų ir produktų vadovai,  vyriausieji specialistai atsakingi už rinkodarą, produktų kūrimą, inicijuojantys ir įtakojantys verslo vystymąsi vidutinėse ir stambiose gamybinėse įmonėse ir teikiančiose paslaugas Lietuvos ir eksporto rinkoms.

Trukmė – 1 diena.

Data Bus patikslinta 2020 m. pradžioje.

Vieta

Kaina – 195 EUR ir PVM (į kainą įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės).

Sesijos tikslas – susipažinti su verslo vystymo ir auginimo galimybėmis, pasidalinti pasaulyje gerai žinomo prekinio ženklo LEGO patirtimis ir galimybėmis šias patirtis ir idėjas taikyti savo įmonėse. 

Mokymų programa:
1. Rinkodaros dėsnių kaita: technologijos ir socialiniai tinklai. Šiandienos iššūkiai ir galimybės. Platform based business. LEGO pavyzdžiai kaip nuo iššūkių perėjo prie galimybių;

Kaip kito produktų ir marketingo vystymo procesai ir kt.

2. Verslo (papildomo ar pagrindinio) kūrimas įtraukiant vartotojus ir partnerius į produktų inovacijas ir reklamą.

LEGO pavyzdžiai.

Sesijos metu: žinių ir patirčių pateikimas, dalinimasis pasaulyje gerai žinomo prekinio ženklo LEGO vystymo ir naujų galimybių paieškos patirtimi, diskusijos Jums aktualiais klausimais, grupinės užduotys.
Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos