fbpx

PROFESIONALUS KLIENTŲ APTARNAVIMAS – ĮMONĖS SĖKMĖS GARANTAS

Pradžia » Kursai » Klientų aptarnavimo mokymai » PROFESIONALUS KLIENTŲ APTARNAVIMAS – ĮMONĖS SĖKMĖS GARANTAS

Organizuojant vidinius personalo mokymus vienos organizacijos darbuotojams programos yra pritaikomos atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.

Mokymų vieta: Užsakovo patalpos arba nuotoliniu būdu.

Mokymų data: pagal susitarimą.

- Pagal poreikį pritaikyta mokymų programa;
- Mokomoji medžiaga kiekvienam dalyviui;
- Priemonės, reikalingos mokymams;
- Profesionalus lektorius;
- Pažymėjimai.

Mokymų metodai:
- individualios bei grupinės praktinės užduotys, analizė, aptarimas;
- situacijų modeliavimas ir jų analizė bei aptarimas,
- vaizdo pavyzdžiai.

Nagrinėjamos temos:
Klientų aptarnavimo tvarka.
Taisyklės mūsų gyvenime - kam to reikia? Kam reikalinga Klientų aptarnavimo tvarka?
Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
„Penkių žvaigždučių“ darbuotojas.
Požiūrio į darbą bumerangas: kokią vertę aš gaunu iš klientų aptarnavimo?
Bendravimo su klientu procesas: bendravimas su klientu, poreikių išsiaiškinimas, informacijos suteikimas.
Teigiamas kliento nuteikimas.
Efektyvaus klausymosi įgūdžių formavimas.
Klausimų uždavimo technika.
„Auksinių“ klausimų penketukas: klausimai, kuriuos privalau paklausti.
Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą?
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo.
„Sunkūs“ klientai – didieji ugdytojai.
Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose.


Mokymų programa:

9.00-10.30
Klientų aptarnavimo tvarka.
Taisyklės mūsų gyvenime - kam to reikia? Kam reikalinga Klientų aptarnavimo tvarka?
Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
„Penkių žvaigždučių“ darbuotojas.
Praktinės užduotys.

10.30-10.40 Kavos pertraukėlė

10.40-12.10
Profesionalaus klientų aptarnavimo įgūdžių lavinimas
Požiūrio į darbą bumerangas: kokią vertę aš gaunu iš klientų aptarnavimo?
Bendravimo su klientu procesas: bendravimas su klientu, poreikių išsiaiškinimas, informacijos suteikimas.
Teigiamas kliento nuteikimas.
Efektyvaus klausymosi įgūdžių formavimas.
Klausimų uždavimo technika.
„Auksinių“ klausimų penketukas: klausimai, kuriuos privalau paklausti.
Praktinės užduotys.

12.10-13.00 Pietūs

13.00-14.30
Kliento pažinimas, elgsena. Kontakto pabaiga.
Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą?
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo.
„Sunkūs“ klientai – didieji ugdytojai. Efektyvus bendravimas su „sunkiu“ klientu.
Praktinės užduotys.

14.30-14.40 Kavos pertraukėlė

14.45-16.10
Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose.
Asmeninio darbo tobulinimas.
Ką darysime kitaip, kad dirbtume efektyviau ir jaustumės geriau?

Kaina: Pagal susitarimą

Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Trukmė: 8 ak.val.
Organizatorius: Judruma, UAB




Mokymų ir kursų temos


Kaina: Pagal susitarimą