Proaktyvus aptarnavimas: klientai visam gyvenimui

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Klientų aptarnavimo mokymai » Proaktyvus aptarnavimas: klientai visam gyvenimui

Tipas: Vidiniai mokymai
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Organizatorius: Grizlio Metodas

Kaina: 1370€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

Derinama individualiai

Vilniuje

Nuotoliu arba gyvai

Prarasti klientą labai paprasta. Jei post factum reaguoji į kliento poreikius, jau vėluoji. TOP aptarnavimas gali nusverti net gi produkto trūkumus. O, štai, kad ir įspūdingiausia prekė (paslauga) ar gera kaina - prasto aptarnavimo nekompensuoja. Mokymuose konkrečiai ir detaliai aptarsime priemones, leidžiančias ne tik išlaikyti klientą, bet ir užtikrinti, kad jis sugrįžtų ateityje.

Mokymai skirti:
aptarnavimo ar/ ir paslaugų serviso specialistams
konsultantams-pardavėjams salono (salės) prekyboje
valstybės tarnybų specialistams
ir tiesiogiai dirbantiems su klientais

Mokymų vertė:
Patenkintas klientas = patenkintas darbuotojas = patenkinta įmonė = laimi VISI
Perprasit paprastą sistemą su nepaprastais rezultatais. Be įtampos "o, ką dabar daryt?"
Aptarnausite sklandžiau, pavargsite mažiau. Įgūdžiai pravers ir ne darbo metu
Sumažinsit laiko praradimus, pakelsit kliento čekius, auginsit grįžtančius klientus

Ugdomi gebėjimai:
gebėjimas užmegzti kontaktą su bet kuriuo (ne)pažįstamu žmogumi
gebėjimas išklausti ir išgirsti faktus, reikalingus sėkmingam aptarnavimui
gebėjimas argumentuoti: įtaigiai pateikti prekę-paslaugą-sprendimą
gebėjimas išsiaiškinti ir suvaldyti tikrus kliento prieštaravimus
gebėjimas užbaigti kontaktą pardavimu (sandoriu)
gebėjimas padidinti kliento pradinį čekį (lydintieji pardavimai)
gebėjimas „neprogramuoti" klientų nepasitenkinimo
gebėjimas dirbti su skirtingais klientų srautais

mokymų programa lanksti tiek turinio, tiek trukmės prasme - viskas priklauso nuo Jūsų siekiamo rezultato ir iššūkių

mokymų programą galima pritaikyti prie Jūsų įmonės specifikos

* vidinių mokymų kaina ir trukmė gali kisti, priklausomai nuo užsakovo poreikių ir pageidavimų

Trukmė: 1 diena (8 ak. val.)*
Kaina: 1370 € (+ PVM)*
Grupė: 2-20 žmonių

Formatas: gyvai arba nuotoliniu būdu

Mokymų programa:

1
aptarnavimo gairės
Kodėl svarbu? Brangios klaidos. Kaip „neprogramuoti" neigiamo klientų elgesio?
2
kokybiškas kontaktas
Tikslas. Reakcijos laikas. Kūno kalba. Kaip pradėti pokalbį? Kodėl klientas nekalba?
3
situacija ir poreikiai
Kodėl klausimai? Interviu tikslai ir būtini faktai? Kaip sužadinti paslėptus poreikius?
4
įtaigus pasiūlymas
Kas yra „suprantama kalba"? Išties vertingas pasiūlymas. Galingi argumentai.
5
prieštaravimų valdymas
Ką svarbu suprasti? Teiginių testavimas. Metodika: suprantu-galvojau-įsitikinau.
6
kliento krepšelis
Kaip padidinti čekį? 3-jų lygių lydintieji pardavimai. Kodėl nuo to laimi visi?
7
klientų srautai
Aptarnavimo algoritmas. „Gyvo kūno" taisyklė. Dažniausių situacijų analizė.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos