Šie mokymai nebeorganizuojami, todėl rekomenduojame rinktis kitus mokymus šioje kategorijoje.

Prieštaravimų valdymas: įtaigos meistras

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Klientų aptarnavimo mokymai » Prieštaravimų valdymas: įtaigos meistras

Tipas: Vidiniai mokymai
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Organizatorius: Grizlio Metodas

Kaina: 1370€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

Derinama individualiai

Vilniuje

Gali vykti gyvai arba nuotoliu

Pardavimų, aptarnavimo, ginčų, derybų – be prieštaravimų nebūna. Skaitant knygas ar žiūrint video išmokti juos suvaldyti neįmanoma. Tik per praktiką, praktiką ir dar kartą – praktiką. „Grizlio metodas" prieštaravimo nelaiko konfliktu – tai tik lanksti pozicija. Taikant specialias technikas, viską galima stumtelti į vieną ar į kitą pusę. Apsaugant tiek savo, tiek oponento interesus.

Mokymai skirti:
pardavėjams ir vadovams, aktyviai parduodantiems B2B ir B2C
aptarnavimo ar/ ir paslaugų serviso specialistams
valstybės tarnybų specialistams

Mokymų vertė:
Ne tik neprarasite pardavimų, tačiau dar ir gerokai sutrumpinsite jų laiką
Gebėsit identifikuoti tikruosius kliento „NE" ir paversti juos į „TAIP"
Išmoksite kontrargumentuoti nuožmiausiam oponentui bet kuria tema
Žinios puikiai pasitarnaus įveikiant: prieštaravimus, ginčus, konfliktus ir derybas

Ugdomi gebėjimai:
gebėjimas savarankiškai pasiruošti sėkmingam prieštaravimų įveikimui
gebėjimas išsiaiškinti ir suvaldyti tikruosius kliento prieštaravimus
gebėjimas keisti kliento nuostatas ir įtaigiai apginti savo poziciją
gebėjimas ekologiškai išprovokuoti klientą imtis veiksmų
gebėjimas taikyti metodiką ginčuose, konfliktuose ir derybose
gebėjimas kontrargumentuoti nuožmiausiam oponentui
gebėjimas efektyviau susikalbėti tarpasmeninėje komunikacijoje
gebėjimas orientuotis į rezultato siekimą, kai iš pirmo karto nepavyko

Trukmė: 1-2 dienos (8-16 ak. val.)*
Kaina: 1370 € (+ PVM) - 1 diena (8 ak. val.)*
Grupė: 2-20 žmonių

Formatas: gyvai arba nuotoliniu būdu

Mokymų programa:

1
prieštaravimų anatomija
Kas yra prieštaravimai? Kodėl žmonės prieštarauja? Kaip jų išvengti?
2
mitai ir klaidos
Pagrindiniai mitai ir klaidos. Kas trukdo valdyti prieštaravimus?
3
kodėl "neperka"
Esminės priežastys dėl ko neįvyksta: pardavimai, susitarimai, sprendimai.
4
tariami prieštaravimai
Tikri ir netikri prieštaravimai. Kaip atpažint? Testavimo kalbos modeliai.
5
prieštaravimų valdymas
3 prieštaravimų lygiai, kaip su kiekvienu dirbti? Kur spąstai?
6
nlp kalbos modeliai
Strategija ir kalbos modeliai oponento įsitikinimų korekcijai.
7
geroji praktika
Kompleksinis sprendimas. Kas pagreitina prieštaravimų suvaldymą?

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos