fbpx

Pranešimų žiniasklaidai rašymo mokymai

Pradžia » Kursai » Komunikacijos mokymai » Pranešimų žiniasklaidai rašymo mokymai

Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 6 val.
Organizatorius: Firsty.lt (Mokom, UAB)

Kaina: 85€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-02-01

Nuotoliniai

ZOOM platforma

Pranešimas žiniasklaidai – tiesiausias ir efektyviausias kelias į naujienų portalų skaitytojus. Žinant kaip rengti tekstus, kokiais kriterijais vadovaujantis galime atsidurti žiniasklaidoje, nesunku pozicionuoti save kaip ekspertą, o savo atstovaujamui prekės ženklui kurti reputaciją, kuri pritrauks klientų.

Rengiant pranešimą, ypatingai svarbu išmanyti žurnalistikos pagrindus ir veikimo modelį. Mokymuose gilinsėmis į žiniasklaidą, pažinsime, ką naujienomis laiko ir ko iš pranešimų žiniasklaidai tikisi žurnalistai. Pro pirštus nepraleisime ir laiško, siunčiamo žurnalistams, jo turinio, kalbėsime apie tai, kaip užvadinti siunčiamas nuotraukas, kaip apskritai nuspręsti, kurios nuotraukos tinkamos. Ir, žinoma, mokysimės rengti pranešimus žiniasklaidai tiek teoriškai, tiek praktiškai. Daug dėmesio skirsime antraštėms, įvardinime stebuklingus žodžius, padedančius atkreipti tiek skaitytojo, tiek žurnalisto dėmesį.

NAUDA

Po šių mokymų ne tik žinosite, kaip parašyti pranešimą žiniasklaidai, bet ir puikiai išmanysite žurnalisto, atrenkančio, kurie tekstai taps publikacijomis, darbo specifiką. Kitaip tariant, ne tik gebėsite rašyti intriguojančiai, bet ir perprasite, kokie pranešimai tampa straipsniais, į savo rengiamą tekstą žiūrėsite ne tik viešųjų ryšių/marketingisto, bet ir žurnalisto akimis – o tai yra didžiausia paslaptis, norint nemokėti už turinį spaudoje.

Mokymų programa:

MOKYMŲ PROGRAMA

• Žiniasklaidos veikimo modelis: kaip į pranešimus žiūri žurnalistas?

• Kas yra ir kas nėra pranešimas žiniasklaidai?

• Pranešimų rūšys ir tikslai.

• Didžiausios pranešimų žiniasklaidai klaidos.

• Kodėl mano pranešimo nepublikavo?

• Pranešimas žiniasklaidai ir tiesioginė reklama: kiek, kur ir kodėl?

• Kokie kanalai mums aktualūs?

• Pranešimų strategija: kiek kartų per metus ir kokių?

• Pranešimų žiniasklaidai temos: kaip jas sugalvoti?

• Antraštės taisyklės. Kaip parašyti sėkmingą antraštę?

• 2 pranešimų rašymo tipai.

• Pranešimų teksto dėliojimas.

• Kaip ir kur įterpti reklamą?

• Kaip praeiti žurnalisto filtrą?

• Sėkmė nulemiama laiške: jo pavadinimas ir turinys.

• Nepamirškime nuotraukų: kokios jos ir kiek?

• Kaip per pranešimą žiniasklaidai reklamuoti renginį ir produktą?

• Esamų pranešimų žiniasklaidai nagrinėjimas.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos