fbpx

Pranešimų spaudai rašymo mokymai

Pradžia » Kursai » Komunikacijos mokymai » Pranešimų spaudai rašymo mokymai

Ar žinote, kad didžiausi portalai per mėnesį Lietuvoje pasiekia daugiau nei milijoną skaitytojų, o per dieną – daugiau nei 400 tūkstančių unikalių vartotojų? Būtų nuodėmė neišnaudoti tokios minios, tiesa? 

 
Pranešimas spaudai – tiesiausias ir efektyviausias kelias į portalų skaitytojus. Žinant, kaip rengti straipsnius, kokiais kriterijais vadovaujantis didiname šansą atsidurti žiniasklaidoje, galime ganėtinai lengvai pozicionuoti save kaip ekspertą, o savo atstovaujamui prekės ženklui kurti reputaciją, kuri pritrauks klientų. Ir svarbiausia, kad sutaupysite biudžeto – nebemokėsite už savo turinio publikavimą spaudoje. Pranešimų spaudai nauda akivaizdi, tereikia mokėti ją išnaudoti. 

Rengiant pranešimą spaudai, ypatingai svarbu išmanyti žurnalistikos pagrindus ir veikimo modelį. Svarbu suprasti, į ką, gavus jūsų tekstą, žiūri žurnalistas, kaip jis jį vertina, kaip nusprendžia, kurie straipsniai taps publikacijomis, o kurie netaps. Mokymuose gilinsėmis į žiniasklaidą, pažinsime, ką naujienomis laiko ir ko iš pranešimų spaudai tikisi žurnalistai. Pro pirštus nepraleisime ir laiško, siunčiamo žurnalistams, jo turinio, kalbėsime apie tai, kaip užvadinti siunčiamas nuotraukas, kaip apskritai nuspręsti, kurios nuotraukos tinkamos spaudai. Ir, žinoma, mokysimės rengti pranešimus spaudai tiek teoriškai, tiek praktiškai. Daug dėmesio skirsime antraštėms, įvardinime stebuklingus žodžius, padedančius atkreipti tiek skaitytojo, tiek žurnalisto dėmesį.

MOKYMAI SKIRTI

- Tiems, kas nori pranešti apie savo veiklą ar verslą pasauliui;

- Tekstų rašytojams, norintiems geriau suprasti žanro taisykles.
 


Mokymų programa:

MOKYMŲ PROGRAMA 

1 dalis:

- Žiniasklaidos veikimo modelis: kaip į pranešimą spaudai žiūri žurnalistas?

- Kas yra ir kas nėra pranešimas spaudai?

- Pranešimų spaudai rūšys ir tikslai.

- Didžiausios pranešimų spaudai klaidos.

- Kodėl mano pranešimo spaudai nepublikavo?

- Pranešimas spaudai ir tiesioginė reklama: kiek, kur ir kodėl?

- Kokie kanalai mums aktualūs?

- Pranešimų spaudai strategija: kiek kartų per metus ir kokių?
- Pranešimų spaudai temos: kaip jas sugalvoti?

- Antraštės taisyklės. Kaip parašyti sėkmingą antraštę?

- 2 pranešimų spaudai rašymo tipai.

- Pranešimų spaudai teksto dėliojimas.

- Kaip ir kur įterpti reklamą?

- Kaip praeiti žurnalisto filtrą?

- Sėkmė nulemiama laiške: jo pavadinimas ir turinys.

- Nepamirškite nuotraukų: kokios jos ir kiek?

- Kaip per pranešimą spaudai reklamuoti renginį ir produktą?

2 dalis:  

- Esamų pranešimų spaudai nagrinėjimas.      

- Jūsų parašytų pranešimų spaudai aptarimas ir redagavimas.

Kaina: 85€

Tipas: Kursai
Lygis: none
Išduodamas mokymų baigimo pažymėjimas:
Finansuojami Užimtumo tarnybos:
Organizuojama kalbomis:
Trukmė: 6 val.
Organizatorius: Firsty.lt (Mokom, UAB)

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2023-09-06

Nuotoliniai

ZOOM platforma




Mokymų ir kursų temos


Kaina: 85€