Profesionalus klientų aptarnavimas

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Klientų aptarnavimo mokymai » Profesionalus klientų aptarnavimas

Tipas: Seminarai, konferencijos
Lygis: Prekybos, paslaugų ir svetingumo sektoriaus įmonių darbuotojams, aptarnaujantiems besikreipiančius klientus
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių, anglų, rusų
Trukmė: 8 ak. val.
Organizatorius: Dariaus Čibonio mokymų centras, UAB

Kaina: 390€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-03-15

Vilniuje

Viešbutis "Vilnius Grand Resort" su išankstine registracija

Lektoriai

Esu Darius Čibonis. Jau 27 metus padedu įmonėms lengviau pasiekti tikslus tobulindamas jų darbuotojus pardavimo, derybų ir vadovavimo srityse.

Kasmet šiek tiek daugiau, nei 100 dienų vedu mokymus. Likusį darbo laiką paskirstau pardavėjo ir vadovo rolėms: tiesiogiai bendrauju su verslo klientais, parduodamas savo paslaugas bei vadovauju savo mokymų įmonės darbuotojams. Kasdieninis bendravimas su klientais bei vadovavimas įmonei padeda man 'neatitrūkti' nuo tikrovės ir daro mano vedamus mokymus itin lengvai suprantamus ir pritaikomus praktikoje.

Tikiu, kad šiais laikais teorinės žinios yra visiems lengvai prieinamos, bet priešakinėse verslo linijose nėra laiko prisiminti, ką esi skaitęs. Dinamiškoje aplinkoje rezultatą lemia įpročiai ir įgūdžiai, todėl visi mano mokymai yra maksimaliai orientuoti į praktinių įgūdžių lavinimą.

Savo darbuotojų mokymus man patiki tokios įmonės, kaip ERGO Lietuva, DFDS Seaways, Modus Group, VEHO Lietuva, Antėja, Rhenus Logistics, TELE 2, LNK, Pigu.lt ir kitos. Esu vienintelis pranešėjas 13 metų iš eilės kviečiamas skaityti pranešimą didžiausioje pardavimų konferencijoje Lietuvoje - Pardavimų formulė.

Galite rinktis Jums tinkamiausią mokymų formą - atviruosius ar vidinius mokymus.

Internete nesunkiai rasite daugiau informacijos apie mano teikiamas paslaugas, o mano youtube paskyroje daug nemokamų patarimų video formatu. Kviečiu apsilankyti ir prijungti sekti naujienas.

Tikiuosi su Jums greitai pasimatyti mano vedamuose atviruose mokymuose. Taip pat kviečiu su manimi susisiekti, kad aptarti galimybę vesti specialiai Jums pritaikytus mokymus vien Jūsų darbuotojų komandai.


MOKYMŲ NAUDA

Mokėsite aptarnauti taip, kad klientai mielai grįžtų ir atsivestų draugus
Mokėsite pardavinėti vertę, o ne nuolaidas
Išmoksite daugiau parduoti aptarnavimo metu
Mokėsite išvengti konfliktų su klientais, o jiems įvykus - geriau juos suvaldysite
Kursite tvirtesnius santykius su klientais

MOKYMO METODAI

Klientų aptarnavimo mokymuose vyrauja praktinės užduotys, jų aptarimas, būtiniausia teorija ir gyvenimiški pavyzdžiai.

APIE MOKYMUS

Mokymai skirti aptarnaujantiems besikreipiančius klientus.

Kiekvienas kliento apsilankymas, laiškas ar skambutis – tai puiki galimybė sukurti abipusiai naudingą ir malonų santykį. Patenkintas klientas ne tik mielai grįžta, bet ir rekomenduoja įmonę kitiems. Nepatenkintas klientas – tai vaikščiojanti įmonės antireklama, kuri socialinių tinklų laikais gali paskleisti neigiamą žinią sunkiai įsivaizduojamu mastu.

Šie mokymai suteiks jums praktinių įrankių ir metodų, kurie leis pagerinti kliento patirtį bei stiprinti jo lojalumą nuo pirmo kontakto. Sužinosite kaip sukurti puikų įspūdį, kaip subtiliai ir kokybiškai išsiaiškinti kliento poreikius bei pristatyti savo pasiūlymus taip, kad klientui nekiltų noras priešintis.

Mokymų metu turėsite galimybę praktikuotis ir pritaikyti tai, ko išmokote per vaidmenų pratybas, grupines diskusijas ir grįžtamojo ryšio sesijas.

Pasinaudokite proga pakelti savo klientų aptarnavimo įgūdžius į aukštesnį lygį.

Mokymų programa:

Kas yra aukščiausio lygio aptarnavimas? Kokie požymiai rodo, kad aptarnavimas buvo aukščiausio lygio? Diskusija, rezultatų pristatymas, aptarimas, išvados.
Kaip užtikrinti, kad klientas liktų patenkintas ir mielai grįžtų.
Pozityvūs ir negatyvūs išsireiškimai aptarnavime: ką taikyti ir ko vengti. Užduotis grupėse.
Kuo klientų Aptarnavimas skiriasi nuo Pardavimo?
Papildomo pardavimo sėkmės formulė.
Aptarnavimo ir papildomo pardavimo atvejo simuliacija, nufilmuojant video formatu.
Aptarnavimo pokalbio struktūra.
Įrašyto pokalbio peržiūra ir aptarimas.
Poreikių ir lūkesčių identifikavimas / išsiaiškinimas. Klausimų tipai ir jų naudojimas. Demonstracija, teorija, treniruotė.
Poreikių aktualumo stiprinimas. Metodikos pristatymas, aptarimas, treniruotė.
Įtaigus argumentavimas. Kaip pateikti įtaigų pasiūlymą, kuriam klientas nesipriešintų? Demonstracija, teorija, treniruotė.
Kliento prieštaravimų valdymas. Tipiniai prieštaravimai ir jų suvaldymas.
Auksinių idėjų bankas. Aptarimas, pasidalinimas mokymų įžvalgomis ir veiksmų planų sudarymas.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos