PARDAVIMŲ TELEFONU IR ELEKTRONINIU PAŠTU ALGORITMAI. KLIENTŲ LOJALUMO SKATINIMAS

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Pardavimų mokymai » PARDAVIMŲ TELEFONU IR ELEKTRONINIU PAŠTU ALGORITMAI. KLIENTŲ LOJALUMO SKATINIMAS

Tipas: Seminarai, konferencijos
Lygis: Tinka visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 1 d. (6 ak. val.)
Organizatorius: Dorevi, UAB

Kaina: 121€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-05-21

Vilniuje

2024-05-22

Kaune

2024-05-23

Klaipėdoje

Lektoriai

nuo 1998 m - vadovavimo įmonėms patirtis
nuo 1999 m - veda mokymus įmonėse

Esu derybų ir pardavimų treneris. Savo patirtį sukaupiau dirbdamas turizmo versle Lietuvoje, Sankt Peterburge ir Maskvoje. Taip pat viešbučių bei konsultacijų versle. Derybomis domėjausi nuo paauglystės, vėliau sėmiausi žinių iš protingų knygų (R.Fisher, R.Ury) ir seminarų. Mano principas yra: „Žmogus turi mokėti vairuoti automobilį, bei išmanyti kelių eismo taisykles“.

Nuo 1999 m. treniruoju pardavimų ir derybų įgūdžius seminaruose, bei individualiai. Padedu formuoti pardavimų strategijas. Padedu pasiruošti deryboms su sudėtingais partneriais. Mokau kliento aptarnavimo standartų, padedu juos kurti ir įgyvendinti. Organizuoju su kolegomis komandos formavimo renginius.


Dienotvarkė:
09:00 registracija, ryto kava
09:30 - 11:00 seminaras
11:00 - 11:15 kavos pertraukėlė
11:15 - 12:45 seminaras
12:45 - 13:30 pietų pertrauka
13:30 - 15:00 seminaras

Kiekvienas seminaro dalyvis gauna:
išsamią metodinę medžiagą;
6 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą elektroniniu formatu;
nemokamą automobilio parkavimą viešbučio aikštelėje;
vaišinsime kavos pertraukėlės ir pietų metu;
seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro.

Norite šiuos mokymus užsakyti savo įmonei ar įstaigai, auditorijoje ar nuotoliniu būdu? Susisiekite.

Mokymų programa:

Programa
Mokymų programa

Pardavimų darbas su nuolatiniais klientais ir naujų potencialių klientų paieška.
Kokiais kanalais galime rasti klientus?
Efektyviausi įrankiai juos pasiekti.
Veiksmų planai ir asmeninių įpročių treniravimas.
Praktinės užduotys.
Rezultatas. Turėsite 3-4 potencialių klientų paieškos kanalus. Gausite rekomendacijas santykių su klientais užmezgimui. Turėsite veiksmų planus darbui su nuolatiniais ir potencialiais klientais.

Pardavimų telefonu algoritmai.
Pasiruošimas pokalbiui ir reikalingos informacijos rinkimas.
Uždarų klausimų pinklės ir atvirų klausimų magija.
Klausimai, įtraukiantys klientą į pokalbį.
Privalumų klausimai ir klausimai „Va Bank“.
Praktinės užduotys.
Rezultatas. Turėsite 1-2 pavyzdinius pokalbių planus. Turėsite po 5-6 atvirus klausimus, kurių pagalba įtrauktumėme klientus į pokalbį.

Efektyvūs komunikaciniai įrankiai.
Susirašinėjimo algoritmai ir etiketas.
Kaip bendrauti su klientais elektroniniu paštu.
4P metodas ir jo taikymas.
Praktinės užduotys ir saviugda.
Rezultatas. Turėsite 2-3 pavyzdžius elektroninių laiškų rašymui. Susipažinsite su laiškų rašymo etiketu. Mokėsite taikyti 4P metodą probleminėms situacijoms spręsti.

Klientų lojalumo užtikrinimas.
Mitai apie klientų norus.
Kiek norai atspindi klientų poreikius.
Kaip išlaikyti klientus.
Asmeniniai žingsniai klientų lojalumui užtikrinti.
Kūrybinė užduotis.
Rezultatas. Turėsite 2-3 veiksmus klientų lojalumui užtikrinti.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos