Šie mokymai nebeorganizuojami, todėl rekomenduojame rinktis kitus mokymus šioje kategorijoje.

Pardavimo mokymai


Tipas: Vidiniai mokymai
Baigimo pažymėjimas: Nėra
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 8 ak. val.
Organizatorius: Marketingo Valdymo Agentūra

Kaina: 900€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

Derinama individualiai

Vilniuje

Jūsų biure

Pardavimo mokymai efektyvūs tada, kai jie organizuojami konkrečiai organizacijai, išanalizavus esamą pardavimo metodiką ir veiklos specifiką.

Pardavimo Gudrybių Mokymai Jūsų įmonės viduje – tai praktinis seminaras skirtas pardavimų didinimui. Šiek tiek teorijos, o daugiau praktikos. Tikslas – pasidalinti savo patirtimi ir žiniomis, rasti ir pritaikyti naujų pardavimų technikos metodų parduodant konkrečią prekę ar paslaugą.

Pasirinktinai 1 arba 2 dienų mokymai jūsų biure.

Kodėl verta rinktis mus? Nes visi lektoriai yra praktikai, ilgus metus dirbę aktyvaus pardavimo įmonėse kaip 1588 (UAB INFOMEDIA); UAB BTV; UAB PROVIDENT FINANSAI; UAB PZU LIETUVA, kuriuose dirbome ir pardavimų vadovais, ir aktyvių pardavimų vadybininkais, vedėme vidinius mokymus savo vadybos skyriams.

Ir geras pardavėjas ne visada žino visas pardavimo technikos subtilybes. Yra daug įmonių, kurios organizuoja įvairius mokymus, kaip parduoti, kaip padidinti pardavimus. Jei tik įmonė gali leisti sau nupirkti tokius mokymus savo darbuotojams, tai tikrai sveikintina. Bet ar po jų tikrai pardavimai padidėja? Mūsų ilgametė patirtis aktyvaus pardavimo įmonėse ir įvairių seminarų dalyvavime parodė, kad daugiausiai tai būna teoriniai mokymai ir praktikoje mažai pritaikomi. Mes Jums galime pasiūlyti vienos dienos, išgrynintus praktinius pardavimo mokymus, kuriuos pravesime Jūsų įmonės viduje, prieš tai išanalizavę, kokią pardavimo techniką naudoja Jūsų vadybininkai.

Mokymų programa:

Profesionalaus pardavimo pokalbio laipteliai pritaikyti konkrečiam Jūsų įmonės produktui;
Ką gali išduoti Jūsų Klientų neverbalinė kalba;
Kokie yra psichologiniai žmonių tipai;
Pardavimų psichologija;
Kaip save parduoti brangiai?;
Enneagramos įvadas, Savęs ir kitų žmonių tipai ir jų atpažinimas;
Kokios yra Klientų pirkimo baimės ir kaip jas nugalėti;
Klientui daromos įtakos gudrybės;
Derybų menas;
Klientų prieštaravimai, Jūsų argumentai;
Savęs ir kitų pažinimo psichologinis žaidimas “SALA”;
Gautos informacijos įsisavinimas praktiškai.
Moralas pardavimo vadybininkams.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos