Šie mokymai nebeorganizuojami, todėl rekomenduojame rinktis kitus mokymus šioje kategorijoje.

Nėra pardavimų – nėra verslo. Kaip pradėti verslą teisingai? (22004140002)

Pradžia » Kursai » Vadovavimas ir verslas » Verslo kūrimas » Nėra pardavimų – nėra verslo. Kaip pradėti verslą teisingai? (22004140002)

Tipas: Kursai
Lygis: Pradedantiesiems ir pažengusiems verslo savininkams
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Finansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 54 ak. val.
Organizatorius: PARDAVIMOLOGIJA

Kaina: Nemokamai

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-06-10

Internetu

17:00 - 20:00 (pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais)

Lektoriai

Pardavimų ir komunikacijos treneris (14 metų teorinė ir praktinė patirtis.) Sertifikuotas „Neuro lingvistinio programavimo“, taikomosios tipologijos „Eneagrama“ ir viešojo kalbėjimo specialistas. Prekės ženklo „PARDAVIMOLOGIJA“ įkūrėjas ir vystytojas. „Versli Lietuva“ ir „BZN start“ verslo konsultantas.

IT paslaugų ir produktų vadovas (10 metų praktinė patirtis): „Telia Lietuva“, „Baltnetos komunikacijos“, „ProITas“. Mokymų projektų vadovas įmonėje „Dataera“ – duomenų valdymo ir analizės ekspertai.

Apmokyta virš 1 500 aktyvių pardavimų vadybininkų ir virš 2 000 klientų aptarnavimo specialistų.


Mokymų metu nagrinėjama, kodėl svarbu ne tik turėti gerą verslo idėją, bet ir tinkamai ją įgyvendinti. Kalbama apie rizikos valdymą, rinkos analizę ir tinkamos strategijos parinkimą. Atskleidžiama kaip suprasti klientų poreikius, kaip įtikinti juos pirkti ir kaip įveikti pardavimų iššūkius taikant efektyvius pardavimų metodus bei kaip sukurti ilgalaikį ryšį su klientais. Nagrinėjami skirtingi pardavimų kanalai, nuo tradicinių iki internetinių, ir paaiškinam kaip pasirinkti tinkamiausius kanalus savo verslui. Detaliai išnagrinėjamas pardavimų procesas ir visi jo etapai, bei sandorių uždarymo ypatumai. Pristatomos ir aptariamas pardavimų optimizavimo strategijos bei verslo plėtros modeliai.

Mokymų metu sprendžiami šie uždaviniai:
1. Rinkos analizė: Prieš pradėdami įgyvendinti idėją, būtina išnagrinėti rinką. Suprasti, kokie yra klientų poreikiai, konkurentai ir galimybės.
2. Pardavimų rizikos valdymas: Svarbu įvertinti galimas piniginių srautų ir pardavimų rizikas ir tinkamai joms pasiruošti.
3. Pardavimų strategija: Verslui privalu išmanyti visus pardavimo kanalus, nuo tradicinių iki internetinių bei gebėti pasirinkti tinkamiausius kanalus savo verslui.
4. Ilgalaikis ryšys su klientais: Svarbu gebėti sukurti ilgalaikį ryšį su klientais. Tai gali būti pasiekta per tinkamą klientų aptarnavimą arba lojalumą skatinančius veiksmus.
5. Pardavimų procesas: Būtina detaliai išnagrinėti pardavimų procesą ir visus jo etapus. 6.Verslo plėtros modeliai: Svarbu išmanyti verslo plėtros strategijas, kurios padeda išlaikyti verslo tvarumą ir augimą.

Mokymų programa:

100% sandorių uždarymo formulė. Kaip parduoti neparduodant?
Dalyviams pateikiamos geriausios technikos, kaip uždaryti pardavimus sėkmingai ir efektyviai. Aptariamos įvairios strategijos, kurios padėda pasiekti aukštą sandorių uždarymo procentą.

Pardavimų kanalai. 20 galimybių parduoti jūsų prekes.
Aptariami įvairius pardavimų kanalai, nuo tradicinių iki internetinių. Analizuojama, kaip pasirinkti tinkamiausius kanalus savo verslui ir kaip pasiekti didesnį klientų ratą.

Pardavimų psichologija. Ką privalu žinoti apie pardavimus kiekvienam verslininkui?
Dalyviai supažindinami su pagrindiniais pardavimų psichologijos principais. Mokoma, kaip suprasti klientų poreikius, kaip sukurti su jais sklandžią komunikaciją bei įtikinti juos pirkti, o taip pat kaip sukurti ilgalaikį klientų lojalumą.

Savarankiškas baigiamas darbas. Klausimai - atsakymai. Kurso aptarimas.
Baigiant kursą, atliekamas baigiamasis kurso darbas. Aptariami dalyvių klausimai, diskusijos forma atliekama įvairių situacijų analizė.

Pardavimų efektyvumo formulė. Kaip 2-3 kartus padidinti savo pardavimus?
Užsiėmimo metu teikiami praktiniai patarimai, kaip padidinti pardavimus. Analizuojama, kaip optimizuoti pardavimų procesą, kaip geriau suprasti klientų poreikius ir kaip pasiekti didesnį pardavimų efektyvumą.

Nuo teorijos prie praktikos. Pirmų žingsnių vadovas.
Dalyviams pristatoma veiksmų sistema, kuri leidžia greičiau panaudoti teorines žinias realioje verslo aplinkoje. Aptariama, kaip pradėti nuosavą verslą, kokie yra pirmieji žingsniai ir kaip pasiekti sėkmę versle.

Trumpiausias kelias į pardavimus. Nuo ko priklauso pardavimų sėkmė?
Detaliai nagrinėjama, kokie veiksniai lemia pardavimų sėkmę. Aptariama, kaip tinkamai pasirinkti pardavimų kanalus, kaip efektyviai komunikuoti su klientais ir kaip užtikrinti, kad pardavimai būtų nuoseklūs ir augtų.

Nėra pardavimų, nėra verslo. Kodėl gera verslo idėja neužtikrina sėkmės?
Pateikiamos žinios apie tai, kodėl sėkmingas verslas nėra tik apie gerą idėją. Nustatoma, kokie veiksniai daro įtaką verslo sėkmei ir kaip galima pasiekti ilgalaikį verslo augimą.

Pardavimų procesas. Kur dažniausiai suklumpa verslas?
Pristatomi pardavimų proceso etapai nuo kliento pažinimo iki sandorio uždarymo. Analizuojami įvairus atvejai, kur dažniausiai suklumpa verslas ir kaip to išvengti.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos