El. pašto rinkodara el. parduotuvėms

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Marketingo kursai » El. pašto rinkodara el. parduotuvėms

Tipas: Kursai
Lygis: pradedantiesiems/pažengusiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 2 d. (8 ak. val.)
Organizatorius: Entergama, UAB

Kaina: 99€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-01-24

Internetu

zoom

Sėkmingi el. komercijos verslai iš el. pašto generuoja vidutiniškai 25-35% apyvartos. NFQ.email tyrimai rodo, kad Lietuvoje tik trečdalis populiariausių el. parduotuvių siunčia naujienlaiškius. Tai lemia įvairios priežastys: nuo kompetencijų trūkumo iki išankstinių įsitikinimų, susijusių su SPAM tema. Naujienlaiškiai el. parduotuvėms mokymuose kalbėsime apie tai, kaip pagerinti el. pašto rinkodaros efektyvumą, kaip auginti kokybišką prenumeratorių duomenų bazę bei kaip sukurti individualią automatinių el. laiškų strategiją pagal specifinį verslo modelį. Visa tai – efektyviems pardavimams.

Mokymų programa:

- El. pašto rinkodaros vieta rinkodaros „mikse“ ir komunikacijos procese. Faktai apie el. pašto rinkodarą: generuojamos pajamos ir apskaičiuojama grąža.
- Svarbiausi el. pašto rinkodaros elementai ir jų paskirtis el. komercijoje El. pašto adresų bei prenumeratorių sąrašas, naujienlaiškių kampanijos, tranzakciniai el. laiškai ir automatizuoti scenarijai. Jų vaidmuo ir strategija.
- Duomenų bazė / sąrašai. Kaip susikurti ir išlaikyti kokybišką el. pašto adresų DB populiariausiais įrankiais Lietuvoje. Prenumeratorių sąrašo auginimo strategijos, efektyviausios prenumeratos formos ir jų statistiniai rodikliai bei kaip šias formas aktyvuoti populiariausiose Lietuvoje naujienlaiškių platformose.
- Praktinė užduotis: „Prenumeratos priemonės: forma, turinys ir aktyvacija“
- Rinkodaros automatizavimas. Automatizuoti pardavimai, atitinkantys vartotojo kelionę. Pelningiausi scenarijai. Kaip susikurti automatinių pardavimo scenarijus populiariausiose Lietuvoje naujienlaiškių platformose. Omnichannel konceptas. Kaip el. pašto adresą išnaudoti efektyviai daugiakanalei komunikacijai ir ją panaudoti pardavimų automatizavimui. Praktinė užduotis: „Automatizavimas Jūsų projekte“.
- Tranzakciniai laiškų tipai ir neišnaudotos galimybės (BDAR, turinio strategija).
- Naujienlaiškiai: turinio strategija, plano sudarymo ypatumai, praktikos rezultatams pagerinti. Praktinė užduotis: „Naujienlaiškių planas“.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos