Mados komunikacija


Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Baigimo pažymėjimas: Nėra
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Trukmė: 30 ak. val.
Organizatorius: Kazimiero Simonavičiaus universiteto Kompetencijų raidos centras

Kaina: 360€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

Derinama individualiai

Internetu

Datos: Spalio 29, 31, Lapkričio 2, 5, 7, 9, 12, 21, 23, 26 d.    

Laikas: 18-21 val    

Vieta: Dariaus ir Girėno g. 21, Vilnius   (Kazimiero Simonavičiaus universitetas)a

Lektoriai: Arnoldas Remeika   

Mados komunikacijos kursas subalansuotas kaip pradžiamokslis tiems, kurie jau dirba mados versle (ir galbūt patiria konkrečių sunkumų komunikacijos, strategijos ar pardavimų srityje), taip pat tiems, kurie tik planuoja savo karjerą mados pramonėje kaip smulkaus ir vidutinio dydžio prekės ženklų vadybininkai. Tai yra puiki pradžia tiems, kurie nori gauti koncentruotų žinių apie tai, kaip išvystyti mados prekės ženklą nuo pradinės idėjos iki produkto pardavimo fakto, kaip kurti palankų savo prekės ženklo įvaizdį ir didinti jo ekonominę vertę. Tai yra galimybė susipažinti su bendraminčiais, su kuriais per kelias savaites ne tik atliksite daug praktinių užduočių auditorijoje, bet ir paruošite baigiamąjį darbą - komunikacijos strategiją.   

APIE LEKTORIŲ    

Arnoldas Remeika – mados projektų iniciatorius, mados apžvalgininkas, analitikas, dėstytojas, daugelio edukacinių projektų mados profesionalams ir mėgėjams autorius. Jo mados agentūra "Bomberis" išaugo iš to paties pavadinimo mados tinklaraščio. Be bendradarbiavimo su "Vilnius Fashion Hub", vienas naujausių A. Remeikos projektų – netrukus startuosiantis pažintinių mados renginių ciklas "Suprasti madą".

Mokymų programa:

  1. Kaip veikia šiuolaikinė mados pramonė, su kokiais iššūkiais ir galimybėmis tenka susidurti MPŽ Lietuvoje ir užsienyje;
  2. Kas yra Mados Prekės Ženklo tapatybė, kaip ją sufokusuoti ir iškomunikuoti, kad ji užimtų tinkamą vietą vartotojo sąmonėje;
  3. Koks yra tapatybės ryšys su Mados Prekės Ženklo įvaizdžiu, reputacija ir pardavimais;
  4. Kas yra integruota komunikacija ir kokius komponentus ji savyje integruoja;
  5. Kokie yra komunikacijos pagrindiniai tikslai, kanalai, formos ir priemonės;
  6. Kas yra komunikacijos strategija ir kokie komponentai sudaro efektyvią Mados Prekės Ženklo komunikaciją;
  7. Kaip formuoti Mados Prekės Ženklo komunikacijos strategiją riboto arba nulinio biudžeto sąlygomis;
  8. Kokie komunikaciniai veiksmai reikalingi norint iškomunikuoti Mados Prekės Ženklą užsienyje;
  9. Kaip komunikacijos strategija siejasi su pardavimų strategija;
  10. Kaip veikia tarptautiniai pardavimai;
  11. Kas yra skundo komunikacija ir kokia grįžtamojo ryšio nauda;
  12. Kokios yra potencialios grėsmės Mados Prekės Ženklo įvaizdžiui.
Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos