Kursai “Praktinė rinkodara”

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Marketingo kursai » Kursai “Praktinė rinkodara”

Tipas: Kursai
Lygis: Pagrindinis
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 3 mėn. (150 ak. val.)
Organizatorius: Tarptautinis menedžmento institutas, VšĮ

Kaina: 2030€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-03-05

Vilniuje

„Crowne Plaza Vilnius“ konferencijų centre (M. K. Čiurlionio g. 84), nuo 14 iki 18 val.

2023-03-05

Internetu

Zoom platforma, nuo 14 iki 18 val.

Lektoriai

Kursų dėstytojas (Tutor), VGTU magistras, Open UK diplomas.

Statybos įmonės vadovas, keliautojas, buriuotojas. Ekonomikos ir vadybos akademijos (AFW, Vokietija) dėstytojas-konsultantas.

Virš 22 metų projekto vadovo darbo patirtis.

Organizacijų konsultavimas projektų valdymo srityje. Mokomosios metodinės medžiagos ir teminių seminarų rengimas.


Rinkodara – tai menas ir mokslas išsirinkti tikslines rinkas, pritraukti ir išlaikyti klientus, išvystyti klientų bazę sukuriant klientui aukščiausią vertę, platinant apie ją informaciją ir suteikiant ją vartotojui.

MOKYMŲ NAUDA:
• sukurti papildomą vertę jūsų vartotojams ir kitoms suinteresuotoms šalims, o taip pat tapti efektyvesniu vadybininku dėl:
• pagerėjusių jūsų vadybinių žinių ir kompetencijos;
• padidėjusio jūsų indėlio siekiant jūsų organizacijos tikslo;
• išnagrinėto teorijų, sąvokų ir įvairiose vadybos situacijose naudojamų metodų rinkinio;
• geresnio savo kaip vadybininko vaidmens, jo konteksto ir jūsų poveikio į tai, kas vyksta organizacijoje, pobūdžio suvokimo;
• gebėjimo būti „refleksuojančiu (t. y. pastabiu ir apmąstančiu) praktiku“ ir savo praktikos apmąstymo remiantis savarankiškais arbo vietoje atliekamais tyrimais;
• gebėjimo išskirti savo, kaip vadybininko, stipriąsias ir įveikti savo silpnąsias savybes;
• galimybės geriau pažinti aukščiausiosios grandies specialistus ir vadybininkus, kad turėtumėte daugiau pasitikėjimo ir kompetencijos bendraudami su jais ir galimybę efektyviau dirbti su jais.

MOKYMŲ PROCESAS:
• Konsultuojantis dėstytojas veda akivaizdinius užsiėmimus, tikrina rašomuosius darbus ir konsultuoja studentus.
• Mokymo medžiaga. Individualūs mokymo medžiagos rinkiniai atlieka „antrojo dėstytojo“ vaidmenį ir lieka asmeniniam studento naudojimui. Juose atsispindi šiuolaikinės koncepcijos, pateikiami pavyzdžiai ir užduotys, leidžiančios vadybininkui žingsnis po žingsnio permąstyti ir gerinti valdymo veiklą, ugdyti kompetenciją ir tobulinti gebėjimus.
• Rašomieji darbai. Raštu atliekamos užduotys suteikia studentams galimybę ugdyti kurso koncepcijų praktinio taikymo įgūdžius, tobulinant asmeninę veiklą. Darbą vertina ir komentuoja konsultuojantis dėstytojas.
• Seminarai – akivaizdinė kolektyvinio mokymosi forma. Tobulina kolegialaus valdymo ir praktinių problemų kūrybiško sprendimo įgūdžius, skatina įgytų žinių ir gebėjimų kolektyviai permąstyti bei keistis patirtimi. Seminarai vyksta vieną du kartus per mėnesį, taikant aktyvius mokymo metodus (bendras diskusijas, dalykinius žaidimus, situacijų sprendimus).

Mokymų programa:

1. Kas yra vartotojas?
Apyvartos procesas. Vartotojai ir suinteresuotos šalys. Prekės ir paslaugos. Rinkodaros mišinys.

2. Kas jūsų vartotojas?
Vartotojai priima sprendimus. Kas yra segmentacija? Nusitaikymas.

3. Santykių valdymas
Santykiai ir sandoriai. Santykių su vartotoju laiptai. Santykių rinkodaros nauda. Vidinė rinkodara. Organizacijos santykiai: įvairiapusis požiūris.

4. Planavimas siekiant patenkinti vartotoją
Orientavimasis į vartotoją. Vartotojo patenkinimas. Jūs ir planavimo procesas.

5. Vartotojų troškimai ir poreikiai
Produktas, jo charakteristikos ir nauda. Produktų gyvavimo ciklas. Prekės ženklas ir kp vertė.

6. Sąnaudos vartotojui
Kas yra sąnaudos? Kaina ir vertė.
Kainos apskaičiavimas.
Faktoriai, turintys įtakos kainodarai.
Kainodaros strategijos.
Jūsų veiklos įvertinimas.

7. Patogumas vartotojui
Kas suvokiama kaip patogumas vartotojui.
Paskirstymo kanalai – kaip išsirinkti teisingus?
Konfliktas tarp paskirstymo kanalų.
Kanalų paskirstymas ir partnerystė.
Paslaugų paskirstymo kanalai organizacijos viduje.

8. Komunikacija su vartotojais
Komunikacijos procesas
Išorinė auditorija
Vidinė auditorija
Komunikacijos priemonės
Komunikacijos priemonių komplekso pasirinkimas

9. Jūsų vartotojų pažinojimas
Vartotojų nuomonės nagrinėjimas
Antriniai ir pirminiai duomenys
Kokybiniai ir kiekybiniai tyrimo metodai
Vadybininko vaidmuo

10. Išorinės aplinkos pažinojimas
Organizacijos aplinka
Konkurencinė aplinka
Tolimoji aplinka
Išorinės aplinkos sekimas ir prognozavimas

11. Vertės suvokimas vartotojų atžvilgiu
Įdėmesnis požiūris į vertės kūrimą vartotojų atžvilgiu
Vertės grandinė
Vertės kūrimas vartotojų atžvilgiu jūsų veiklos procese

12. Vartotojų lojalumo užtikrinimas
Vartotojų lojalumas
Atotrūkis tarp vartotojų lūkesčių ir patirties
Organizacijos personalo vaidmuo

Iki 2024 m. vasario 29 d. taikoma iki 15 % nuolaida.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos