ĮSTAIGOS / ĮMONĖS VADOVO KOMUNIKACINĖS KOMPETENCIJOS TOBULINIMAS

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Komunikacijos mokymai » ĮSTAIGOS / ĮMONĖS VADOVO KOMUNIKACINĖS KOMPETENCIJOS TOBULINIMAS

Tipas: Seminarai, konferencijos
Lygis: Visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 1 d. (6 ak. val.)
Organizatorius: Žinių centras, UAB

Kaina: 95€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-04-24

Internetu

Zoom platforma

Šiuolaikiniame, nepaprastai greitai besikeičiančiame pasaulyje, kai įstaigos/įmonės vadovui reikia greitai priimti sudėtingus sprendimus, pasirinkti prioritetines vertybes, komunikacinės kompetencijos nuostata tampa itin aktualia. Lyderiai, turintys komunikacinę kompetenciją, geba, sutelkti žmones bendram tikslui, moka sukurti, puoselėti ir plėsti pasitikėjimu grįstus santykius su darbuotojais, klientais, investuotojais. Todėl įstaigų/įmonių vadovų komunikacininių galių pletojimas turi tapti vienu iš svarbiausių tikslų.

Mokymų programa:

1. Keturios žmogaus kalbos.

2. Kaip kalbėti, kad kiti išgirstų? Dialogo ir polilogo strategijos. Komunikacijos mitai.

3. Viešojo kalbėjimo menas. Kaip įveikti viešojo kalbėjimo baimę? Testas: ar aš moku pateikti informaciją auditorijai.

4. Kaip skaityti žmonių mintis iš jų gestų: mįslingoji kūno kalba.

5. Įsiklausymo galia. Klausymasis – labai svarbus įgūdis. Klausymosi tipai; Ef ektyvus klausimasis. Klausymosi problemos. Testas: ar aš moku klausytis?

6. Kaip rašyti, kad kiti supratstų: dalykinio teksto ypatumai.

7. Kalbėjimo/rašymo klaidos.

8. Komunikacinės kompetencijos ugdymo (-si) technikos.

Atsakymai į klausimus.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos