Šie mokymai nebeorganizuojami, todėl rekomenduojame rinktis kitus mokymus šioje kategorijoje.

Google reklama ABC


Tipas: Kursai
Lygis: Pradedantiesiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 2 d. (8 ak. val.)
Organizatorius: Nenešiosi.lt, MB

Kaina: 90€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-01-11

Internetu

zoom

Google Ads – galinga ir visame pasaulyje puikiai veikianti pardavimus skatinanti platforma. Jos pagalba būsite lengviau randami pagal Jums aktualius paieškos žodžius Google paieškoje (anksčiau – Google AdWords). Su vaizdine reklama yra galimybė būti matomiems populiariausiuose puslapiuose, reklamą rodant tik tiems vartotojams, kurie galėtų būti Jūsų pirkėjais (Google Display Network). Papildomai bus visų kanalų analitika su Google Analytics.

Nauda dalyviui:
Pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu;
Pasidalinsime mokymų skaidrėmis;
Gausite elektroninę diplomo versiją – ji bus patogi pasidalinti soc. tinkluose arba atsispausdinti;
Dalyvius pakviesime į specialiai Jums sukurtą Facebook grupę, kurioje galėsite bendrauti ir toliau, konsultuotis ar susirasti kitų dalyvių kontaktus.

Mokymai skirti:
Rinkodaros specialistams, norintiems plėsti savo gebėjimus
Verslo savininkams, kurie planuoja vykdyti reklaminius veiksmus arba tai daro patys
Visiems, kurie perka Google Ads paslaugas iš agentūrų, laisvai samdomų specialistų arba koordinuoja darbuotojo veiksmus ir nori geriau suprasti šį įrankį
Specialistams, norintiems tapti laisvai samdomiems Google produktų profesionalais

Mokymų programa:

- Įžanga į Google Ads: Kas tai yra ir kaip atrodo reklama? Galimi reklamos tipai ir esminiai skirtumai. Paskyros sukūrimas ir struktūra. Pagrindiniai skirtumai tarp ,,smart” ir ,,manual” reklamos leidimo būdų. Aukciono veikimo principai bei kas lemia paspaudimo kainą.
- Google paieškos reklamos kūrimas, valdymas ir optimizavimas: raktinių žodžių atitikties tipai (keyword match types) ir kaip jais naudotis, negatyvūs raktažodžiai (negative keywords) ir kaip juos išnaudoti optimizuojant savo reklamas.
- Google vaizdinės reklamos kūrimas, valdymas ir optimizavimas: Kaip atrodo reklama “Google” vaizdiniame kanale, dydžiai ir ribojimai. Reklamos taikymas pagal raktažodžius (keywords), temas (topics), pomėgius (interests). Vaizdinės kampanijos sukūrimas nuo nulio. Optimizacijos procesai, mažinant paspaudimo kainas ir gerinant konversijų santykius.
- Google paieškos reklamos rašymas: ribojimai, praktika ir kaip kelti kokybės balą. Paieškos kampanijos sukūrimas nuo nulio. Optimizacijos procesai, mažinant paspaudimo kainas ir gerinant konversijų santykius.
- Trumpa įžvalga į Google Analytics: Kas tai yra, svarbiausi puslapiai ir parametrai, konversijų sekimas, auditorijos ir kaip atlikti greitą auditą.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos