fbpx

Emocinis intelektas: kaip dirbti su žmonėmis?

Pradžia » Kursai » Asmeninis tobulėjimas » Emocinis intelektas: kaip dirbti su žmonėmis?

Tipas: Kursai
Baigimo pažymėjimas: Nėra
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 6 ak. val.
Organizatorius: ALISA MANAGEMENT LABORATORY, UAB

Kaina: 129€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-04-25

Vilniuje

A. Goštauto 40 B, Vilnius

Lektoriai

Mokymų vedėjas, specializuojasi derybų meno, emocinio intelekto, streso valdymo ir laiko planavimo srityse. Simonas yra sertifikuotas ICC koučeris. Turi 15 metų pardavimų vykdymo, organizavimo ir vadovavimo patirties JAV, Europos ir NVS regionuose. Baigęs studijas JAV (George Mason University), jas pratęsė ISM vadybos ir ekonomikos universitete, kur įgijo tarptautinės ekonomikos ir vadybos magistrą. Derybų ir lyderystės kompetencijas sustiprino Harvardo verslo mokyklos (Harvard Law School) Derybų meistrystės programoje.


Lavinti emocinį intelektą ir išlikti emociškai atspariems svarbu ir vadovams, ir specialistams, dirbantiems su žmonėmis. Išbandykite veiksmingas emocijų valdymo strategijas ir technikas, kurios padės išlaikyti šaltą protą ir ramiai priimti sprendimus sudėtingose situacijose, išsaugant darbų ryšį su kolegomis ir klientais.

Kaip sudėtingose situacijose išlaikyti šaltą protą ir priimti geriausius sprendimus? Emocijoms užplūdus, neretai į situaciją ar įvykį reaguojame impulsyviai, bet jau netrukus gailimės paskubėję. Dirbant su žmonėmis, pažinti ir valdyti emocijas ypač svarbu. Kaip efektyviai tą daryti sužinosite emocinio intelekto mokymuose.

Po mokymų gebėsite išlikti emociškai atsparūs, ramiau priimti sprendimus, kursite tvirtesnius, pasitikėjimu ir abipusiu supratimu paremtus santykius, išnaudosite asmenybių skirtumus veiklos efektyvumo didinimui, gebėsite pasitelkti veiksmingas emocijų valdymo strategijas ir technikas.

>Gebėsite išlikti emociškai atsparūs, ramiau priimti sprendimus;
>Kursite tvirtesnius, pasitikėjimu ir abipusiu supratimu paremtus santykius;
>Taikysite veiksmingas emocijų valdymo strategijas ir technikas;
>Sustiprinsite problemų sprendimo įgūdžius.

Mokymai skirti:
>Vadovams, susiduriantiems su sudėtingomis situacijomis ir konfliktais;
>Komandų nariams ir lyderiams, kasdienėje veikloje daug dirbantiems su žmonėmis;
>Klientų aptarnavimo specialistams ir pardavėjams, patiriantiems įtampą ir stresines situacijas.

Mokymų programa:

Emocinio intelekto DNR ir taikymas;
Tarpasmeniniai santykiai – kaip išlikti empatišku siekiant komandos tikslų, kasdieniame darbe su kolegomis ir klientais;
Asmenybių ypatumai – kaip asmenybių tipams būdingus skirtumus išnaudoti didinant veiklos efektyvumą;
Emocijų valdymo strategijos ir principai – emocijų įtaka motyvacijai ir produktyvumui.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos