fbpx

EFEKTYVUS KLIENTŲ APTARNAVIMAS

Pradžia » Kursai » Pardavimų mokymai » EFEKTYVUS KLIENTŲ APTARNAVIMAS

SEMINARO TIKSLAS: Įgauti lankstumo ir pasitikėjimo savimi aptarnaujant klientus, išmokti valdyti save ir situaciją konfliktinėse aplinkybėse, susipažinti su tinkamo aptarnavimo modeliais.

 TIKSLINĖ GRUPĖ:Klientus aptarnaujantys įmonės darbuotojai.

PRAKTINĖ SEMINARO NAUDA:Išaugusi klientų aptarnavimo kokybė, klientų lojalumas. Efektyvesnė komunikacija, tinkamas produkto, paslaugos pristatymas. Geresnis organizacijos įvaizdis.


Mokymų programa:

NAGRINĖJAMOS TEMOS: Efektyvi komunikacija, kontakto su klientu suradimas.
Keturios komunikacijos kalbos: minčių, jausmų, norų ir kūno kalbos.
Žodžių ir kūno kalbos atitikimas.
Emocinio intelekto samprata ir jo svarba klientų aptarnavime.
Tinkamas savo produkto (paslaugos, organizacijos) pristatymas.
Į klientą orientuotas aptarnavimas, pagalbos klientui strategija.
Konfliktų atsiradimo priežastys ir sprendimo būdai.
Darbas su kliento prieštaravimais.

Kaina: 696€

Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Išduodamas mokymų baigimo pažymėjimas:
Finansuojami Užimtumo tarnybos:
Organizuojama kalbomis:
Trukmė: 8 - 16 akad. val.
Organizatorius: Mokymai verslui, UAB




Mokymų ir kursų temos


Kaina: 696€