Efektyvi komunikacija ir įtaiga pardavimų sėkmei

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Pardavimų mokymai » Efektyvi komunikacija ir įtaiga pardavimų sėkmei

Tipas: Seminarai, konferencijos
Lygis: Visiems
Baigimo pažymėjimas: Nėra
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 2 d. (16 ak. val.)
Organizatorius: Investuok į save, MB

Kaina: 290€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-10-23

Vilniuje

9.00-17.00

Lektoriai

Kvalifikacijos:
- veda viešojo kalbėjimo mokymus tarptautiniu mastu nuo 2008 metų;
- sertifikuotas koučingo specialistas (tarptautinė ICF (International Coaching Federation) akreditacija). Koučingą praktikuoja nuo 2008 metų;
- NLP Praktikas (Licensed Practitioner of NLP, 2008 m.);
- baigė Biblijos, Dvasinio palydėjimo mokymų programas Jėzuitų gyvenimo ir tikėjimo institute.

Darbo patirtis:
- pardavimai: praktinė patirtis nuo 1993 metų - B2B pardavimai IT, statybų subrangos ir mokymų srityse;
- vadovavimas: 4 metų praktinė patirtis - direktoriaus pavaduotojas, generalinis direktorius;
- seminarų vedimas: praktinė patirtis nuo 2003 metų - IT, pardavimai, koučingas, viešasis kalbėjimas, saviugda;
- individualių koučingo sesijų vedimas: praktinė patirtis nuo 2008 metų.

Mano misija:
Padėti organizacijoms ugdyti ir išsaugoti profesionalius, kūrybingus, motyvuotus, nuolat tobulėjančius, lojalius, pozityviai mąstančius darbuotojus.
Padėti individams:
atrasti, atskleisti ir maksimaliai panaudoti savo vidinį potencialą;
išlaisvinti kūrybiškumą;
jausti malonumą kasdieninėje veikloje realizuojant savo talentus ir pasiekiant užsibrėžtus tikslus;
suvokti savo misiją profesinėje veikloje ir gyvenime;
suvokti bei atrasti savo vertybes;
džiaugtis gyvenimu.

Vizija
Tvirtai tikiu, kad kiekvienas žmogus yra vertinga, kūrybinga asmenybė, turi talentus ir didžiulį vidinį potencialą. Žmogus yra sutvertas tam, kad būtų laimingas ir sėkmingas.
Siekiu, kad mokymų dalyviai, apart vertingų žinių ir įgūdžių treniravimo, visada gautų reikalingą padrąsinimą ir palaikymą, kuris leis su didesniu pasitikėjimu ir motyvacija savarankiškai tobulėti.

Mokymų vedimo principai
Dalyvavimas mokymuose dar negarantuoja, kad žmogus pakeis įpročius ir pradės taikyti gautas žinias. Jo laukia nelengvas, bet tuo pačiu įdomus ir kūrybiškas darbas - gautas žinias paversti naujais įgūdžiais. Mokymų metu naudoju įvairius metodus ir technikas (dauguma iš jų remiasi ugdomojo vadovavimo (coaching) principais), kurios padeda žmogui suvokti pokyčių naudą, užsibrėžti ambicingus tikslus ir numatyti konkrečius žingsnius jų link.

Esu praktikas. Mokymų metu daug laiko ir dėmesio skiriu praktinėms uždotims bei jų analizei. Viešojo kalbėjimo mokymų dalyviai atlieka 8-10 pratimų per dieną.
Mokymų metu noriai ir su džiaugsmu dalinuosi asmenine patirtimi. Skatinu dalyvius užduoti sunkius klausimus, pateikti analizei sudėtingas situacijas.

Siekiu ne vien tik vienkartinės paslaugos suteikimo, bet ilgalaikio bendradarbiavimo. Esu pasirengęs įsigilinti į Jūsų problemas ir poreikius bei kartu atrasti efektyviausius sprendimus, kurie leis Jums pilnai panaudoti savo talentus ir pasiekti užsibrėžtus tikslus.

Visuomeninė veikla:
- Pasaulinės krikščioniškosios meditacijos bendrijos koordinatorius Lietuvoje;
- Lietuvos šiaurietiškojo ėjimo (Nordic Walking) asociacijos steigėjas, valdybos narys.

Kita informacija:
- esu vedęs, auginame tris vaikus;
- laisvalaikio pomėgiai: šiaurietiškasis ėjimas (Nordic Walking), kalnų slidinėjimas, renesanso dvaro šokiai.


Mokymai „Efektyvi komunikacija ir įtaiga pardavimų sėkmei“ yra unikalūs rinkoje. Klasikiniuose pardavimų mokymuose išmoktos technikos nėra veiksmingos, jei jas taikydamas pardavimų vadybininkas nesuvokia ir nevaldo viso komunikacijos srauto: laikysenos, gestų, akių kontakto, balso intonacijų ir kitų neverbalinės (kūno) kalbos parametrų. O juk būtent iš kūno kalbos klientas dažniausiai sprendžia, ar patikėti vadybininko žodžiais.

Per praktiką suformuoti įgūdžiai leis greičiau įgauti kliento pasitikėjimą ir sėkmingai jam parduoti.

Mokymų programa:

Tipiniuose pardavimų mokymuose išmokta pardavimų technika be profesionalaus komunikavimo igūdžių antrodo dirbtinai ir nenatūraliai. Pardavimo vadybininkai dėl to dažnai atrodo per daug oficialūs, „per saldūs“ arba per daug „savi“. Pardavimų technika be efektyvaus komunikavimo igūdžių veikia panašiai, kaip nesuteptas variklis.

Akivaizdu, kad komerciniuose pasiūlymuose ir vadybininko kalboje visada yra minimos frazės “tinkamas produktas”, “patikima firma”, “gera kokybė” ir panašiai. Klientas nieko kito ir nesitiki išgirsti. Bendraudamas, klientas stebi KAIP vadybininkas visa tai iškomunikuoja ir pagal tai sudaro galutinę nuomonę, kaip interpretuoti gautą informaciją.

Pardavimų vadybininkas, o tiksliau visas iš jo išeinantis komunikacijos srautas, turi būti „daiktiniu įrodymu”, kad pasiūlyme ir jo kalboje pateikta informacija yra tiesa ir ja galima tikėti. Jei taip nėra, klientas abejoja, delsia, pardavimo procesas tampa ilgas ir varginantis.

Mokymų metu išmoksite:

- valdyti neverbalinę komunikaciją (kūno kalbą) pardavimuose;
- daryti įtaką klientui net kalbant „apie orą“;
- greičiau įgauti kliento pasitikėjimą;
- nuolat išlaikyti kliento dėmesį bendravimo metu
- valdyti jaudulį, jaustis užtikrintai susitikimuose su klientu.

Grupėje bus ne daugiau nei 12 žmonių.

Mokymų programa:

- iš ko susideda informacijos (komunikavimo) srautas? Pagrindiniai kalbos technikos parametrai;
- komunikavimo energetika – kaip ją valdyti siekiant pritraukti ir išlaikyti kliento dėmesį?
- improvizacija bendraujant – kaip lengvai užmegztį ir palaikyti pokalbį?
- laikysena bendravimo metu – kaip kalba mūsų kūnas ir kaip jį valdyti?
- jaudulio valdymo metodai – kaip jaustis užtikrintai bendraujant net ir su „didžiausiu bosu”?
- emocijų išreiškimas bendraujat – kaip lengvai išsiskirti iš kitų?
- gestai: gestų „video kanalo“ panaudojimas išreiškiant mintis ir stiprnant įtaką klientams;
- akių kontaktas – kaip išlaikyti auditorijos dėmesį bei turėti „gyvą” kontaktą su kiekvienu pašnekovu?
- komunikavimas poroje – kokia yra specifika, kai bendraujame su klientu dviese?
- kaip daroma įtaka? Būtinos sąlygos ir pagrindinės įtakos darymo technikos;
- metapranešimas: kaip valdyti kūno kalbos visumą? Kuo labiausiai tiki klientas?
- svarbiausių tezių pateikimas – ką daryti, kad visi vienareikšmiškai suprastų, kas yra svarbiausia Jūsų pasiūlyme?
- savo idėjų įterpimas atsakant į klausimus – panaudokime klientų užduodamus klausimus dar kartą akcentuoti svarbiausias pasiūlymo idėjas!
- žmonių mąstymo, informacijos priėmimo ir filtravimo būdai – kaip tai nustatyti konkrečiam žmogui ar grupei žmonių ir kalbėti „kliento kalba”?
- efektyvios prezentacijos struktūra;
- efektyvi komunikacija ir įtaiga nuotoliniu būdu (retorinia niuansai, aparatūriniai/techniniai sprendimai).

Mokymo metodai:
- būtiniausia teorija;
- pratimai;
- dalyvių igūdžių vertinimas po kiekvieno pratimo;
- konkrečių atvejų analizė, gyvenimiški pavyzdžiai;
- trumpi video filmai, iliustruojantys treniruojamus igūdžius;
- 60-70% mokymų laiko sudarys pratimai;
- mokymai yra vedami lietuvių kalba.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos