Šie mokymai nebeorganizuojami, todėl rekomenduojame rinktis kitus mokymus šioje kategorijoje.

E. virusas 2023


Tipas: Seminarai, konferencijos
Baigimo pažymėjimas: Nėra
Trukmė: 1 d
Organizatorius: Vilniaus konferencijų centras

Kaina: 195€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2023-09-27

Vilniuje

„Holiday Inn Vilnius“, galima dalyvauti nuotoliu

Kaip keičiasi rinkodaros ir komunikacijos sritis?
Kokios yra naujausios skaitmeninės reklamos tendencijos?
Kokią įtaką rinkodarai daro dirbtinis intelektas?

„E. virusas 2023“ – 17-oji metinė konferencija apie aktualiausius rinkodaros, komunikacijos ir prekės ženklų valdymo klausimus. Šių metų pagrindinė tema – rinkodaros transformacija.

Konferencijos „E. virusas 2023“ temos:

Kokios yra pagrindinės reklamos internete tendencijos?
Kaip keičiasi rinkodaros efektyvumas ir jo vertinimas?
Kaip transformuoti tiesioginę komunikaciją su klientais e. kanalais?
Kokią įtaką dirbtinis intelektas daro paieškos sistemų rinkodarai?
Kaip keičiasi socialiniai tinklai dėl dirbtinio intelekto panaudojimo?
Kokie galimi nestandartiniai „verslas-verslui“ (B2B) rinkodaros sprendimai?
Koks vaidmuo tenka kūrybai besikeičiančioje skaitmeninėje rinkodaroje?

Mokymų programa:

9:30 - 10:00
Registracija ir pasitikimo kava

10:00 - 10:50
Kaip auginti verslą internete? Tendencijos ir įžvalgos

Gediminas Galkauskas
Rinkodaros vadovas, „Atlas VPN“

Kokios yra pagrindinės reklamos internete tendencijos?
Kas skatina žmones pirkti internete?
Kaip verslui pasinaudoti skaitmeninėmis tendencijomis?

10:50 - 11:30
Rinkodaros efektyvumo evoliucija

Kasparas Januitis
Verslo plėtros vadovas, „Mediabrands Digital“

Kas yra rinkodaros efektyvumas ir kaip jį suvokiame?
Kokia yra rinkodaros efektyvumo evoliucija Baltijos šalyse?
Kaip keičiasi rinkodaros efektyvumas mūsų regione ir vakarų rinkose?

11:30 - 12:00
Kavos pertrauka

12:00 - 12:40
Nuo spamo iki meilės laiško: e. komunikacijos evoliucija

Ąžuolas Zubkonis
Pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius, „Swedbank“

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas, kaip „Swedbank“ transformavo savo komunikaciją nuo paprastų „šaltų“ pardaviminių laiškų į „life-cycle“ žinutes ir įdarbino daugiakanalę patirtį.

Kaip keičiasi tiesioginė komunikacija su klientais elektroniniais kanalais?
Ką pasakyti daugiau ne vien tik siūlant savo produktus?
Kaip neversti kliento ieškoti mygtuko „unsubscribe“?
Kaip užtikrinti geriausią patirtį išnaudojant naujus e. komunikacijos kanalus?

12:40 - 13:20
Dirbtinis intelektas ir paieškos sistemų rinkodaros ateitis

Kamilė Račiūtė
Skaitmeninės rinkodaros komandos vadovė, „Surfshark“

Kaip dirbtinis intelektas panaudojamas paieškos sistemų rinkodaroje (SEM)?
Kaip dirbtinis intelektas pakeis SEM rinkodarą?
Kaip reikėtų ruoštis pokyčiams jau dabar?

13:20 - 14:20
Pietūs

14:20 - 15:00
Žmogus, turinys ir dirbtinis intelektas. Kas juos jungia ir skiria socialinių tinklų kontekste?

Mantvydas Leknickas
Direktorius, „Whatabout agency“

Kaip keičiasi socialiniai tinklai ir kokiomis tendencijomis verta pasinaudoti?
Kaip neprarasti kokybės augant turinio kūrimo kaštams?
Kaip keičiasi turinio gamyba pasitelkiant dirbtinį intelektą socialinių tinklų kanaluose?
Kaip išmintingai skirstyti biudžetą augant socialinių medijų kanalų kiekiui ir daugiakanalių kampanijų įtakai?

15:00 - 15:40
Kada B2B rinkodara išlips iš juodos suknutės?

Jorė Astrauskaitė
Strategė, „We Are Marketing“

Iš pirmo žvilgsnio, „verslas-verslui“ (B2B) rinkodara yra itin atspari transformacijoms: parodos, asmeninis ryšys ir dėmesys techninėms specifikacijoms veikia taip pat patikimai kaip klasikinė juoda suknutė.

Kaip keičiasi Lietuvos įmonių B2B rinkodara?
Kada juodos suknutės nebeužtenka ir reikia galvoti apie tai, kaip labiau išsiskirti?
Kokie yra Lietuvos B2B rinkodaros specialistų eksperimentai ir ko reikia, kad jų būtų daugiau?

15:40 - 16:20
Ar dar yra vietos kūrybai besikeičiančioje skaitmeninėje rinkodaroje?

Ervinas Spūdys
Skaitmeninės rinkodaros vadovas, „INK agency“

Dirbtinio intelekto įrankiams skverbiantis į daugelį gyvenimo sričių, tikrą revoliuciją patiria ir reklamos rinka. Ką tai reiškia kūrybai šiandien? Ar rinkodaros specialistams ir kūrybininkams verta pradėti „drebinti kinkas“? Į ką derėtų atkreipti dėmesį planuojant ateities rinkodaros kampanijas?

Kai susitinka mašina ir intuicija: kada kūrybinius „briefus“ išstums „promptai“?
Ar tikrai viską galės padaryti dirbtinis intelektas?
Kokie yra rinkodaros kampanijų sėkmės veiksniai ir ribotumai?

16:20 - 16:30
Konferencijos pabaiga

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos