Dėmesingas ir mandagus aptarnavimas
Tipas: Seminarai, konferencijos
Lygis: visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Organizatorius:
AJ IMAGE GROUP, UAB
Kaina: 129€
Data
Miestas
Laikas, vieta, komentaras
2024-10-03
Vilniuje
Nuotoliu. Gyvai vieta bus tikslinama.
Lektoriai
Sertifikuota London Image Institute, AICI (The Association of Image Consultant International), FLC įvaizdžio konsultantė-trenerė, meno kuratorė, lektorė, knygų autorė, turinti 31 m. profesinės veiklos patirtį. Verslo vadybos akademijoje (dabar K. Simonavičiaus universitetas) dėstė verslo etiką („Business Ethics“). VDA (Vilniaus dailės akademijos) Kostiumo katedroje dėstė kursą „Pažangi mada“, VDA UNESCO kultūros vadybos ir kultūros politikos katedroje – „Organizacijos įvaizdžio kūrimą“. Prisidėjo rengiant įvaizdžio stilisto programą MARKO (Marijampolės kolegijai) ir dėstė šiuos dalykus: „Garderobo formavimo pagrindai“, „Protokolo ir etiketo pagrindai“, „Socialiniai vaidmenys ir darbas su klientais“. Dėsto VU Verslo Mokykloje „Tarptautinį protokolą“, SMK (Socialinių mokslų kolegija) – šias temas: „Žmogaus harmonija ir sveikatingumas“, „Etika ir estetika“, „Profesinė etika“, „Verslo derybos“, „Efektyvus klientų aptarnavimas ir etiketas“, „Stiliaus ir įvaizdžio vadyba“.
Veda seminarus dalykinio etiketo ir protokolo, organizacijos įvaizdžio formavimo, profesionalios išvaizdos, svetingumo ir dėmesingo aptarnavimo, prisistatymo ir bendravimo temomis valstybinio sektoriaus ir privačių įmonių darbuotojams. Konsultuoja ir pataria stiliaus, įvaizdžio ir profesinės karjeros klausimais. Daugelio TV laidų viešnia, straipsnių autorė, lektorė, filantropinės iniciatyvos pradininkė „Mandagumas – svarbus“. Knygų „Dalykinės išvaizdos vadovas“, „Kaip elgtis teatre“, „Kaip elgtis prie stalo“ ir mini siužetų „Kaip elgtis gatvėje“, „Kaip elgtis transporte“, “Svetingumas – dėmesingo aptarnavimo menas” autorė.
Kai klientas gauna tai, ko jis nori, jis būtinai suteiks Jums tai, ko Jūs tikitės. Pirmas asmuo įstaigoje, kurį sutinkame, reprezentuoja, atstovauja įstaigą. Kokį įspūdį susidarome, tokį patyrimą išsinešame apie organizaciją. Etiketo žinios – sudėtinė gero aptarnavimo dalis. Seminare gausite atsakymus kaip sutikti klientą, atsakyti į jo klausimus, sukurti ilgalaikius ryšius.
Kam skirtas: Įstaigų ir organizacijų administracijos darbuotojams, bankų, viešbučių ir restoranų, spa ir grožio centrų, medicinos įstaigų, informacinių centrų, salonų … darbuotojams.
Tikslas: Suteikti žinių apie dėmesingą ir mandagų aptarnavimą.
Kompetencijos: Gebės pritaikyti įgytas žinias praktiškai. Mokės mandagiai ir korektiškai spręsti sudėtingas situacijas. Dėmesingai išsiaiškinti klientų/interesantų/pacientų poreikį. Tinkamai atstovauti įstaigą.
Mokymų programa:
09:00 -10:30 PIRMĄ ĮSPŪDĮ SUKURIANTYS VEIKSNIAI
Organizacijos įvaizdis ir organizacinė kultūra
Pirmo įspūdžio svarba
Mimika, laikysena ir kūno kalba
Prisistatymas ir supažindinimas
Detalės svarbu: Tikimas, aksesuarai, prisižiūrėjimas, rūbų priežiūra
Universalūs išvaizdos standartai
Uniformos dėvėjimas
Klaidos aprangoje
Kavos pertrauka
10:45 -12:15 KLIENTO SUTIKIMAS IR POREIKIO IŠSIAIŠKINIMAS. SVARBŪS SĖKMĖS FAKTORIAI.
Klientų aptarnavimas
Svetingumas – ar žodžiai atitinka veiksmus
Ar pažįstu savo klientus/interesantus?
Ar suprantu kokią įmonę atstovauju?
Pagrindiniai dėmesingo ir pagarbaus aptarnavimo elementai
Tinkamas kreipinys
Klientų pripažinimas ir empatija
Poreikio išsiaiškinimas
Išskirtinis kliento aptarnavimas
Kliento/interesanto sudominimas ir papildomos paslaugos pardavimas
Kaip parduoti – neparduodant?
Pokalbio užbaigimas ir paslaugos suteikimas
Kliento išlydėjimas
Svarbūs sėkmės faktoriai
Stebuklingi žodžiai
Pietūs
13:15 -14:45 SUDĖTINGŲ SITUACIJŲ SPRENDIMAS IR STRESO VALDYMAS
Klientų tipai
Profesionalumas
Kaip spręsti klientų prieštaravimus ir nusiskundimus?
Klausimų uždavimas ir klausymasis?
Kaip reaguoti, kai atsakymas „NE“?
Darbuotojų tarpusavio pokalbiai ir diskusijos
Ką daryti, kai neteisingai esi apkaltintas (-a)
Kaip elgtis kai interesantas rėkia?
Streso valdymas
Tinkami žodžiai
Svetingumas ir mandagumas.
Kavos pertrauka
15:00 -16:30 APTARNAVIMAS TELEFONU, EL.ERDVĖJE, EL.PAŠTU
Etiketas aptarnaujant telefonu
Tinkamas atsiliepimas telefonu
Prisistatymas ir supažindinimas
Mobilaus telefono etiketas
Korektiškas aptarnavimas el. paštu
Deramas atsakymas soc. tinkluose
Internetinio puslapio informacija
Organizacijos etikos kodeksas
Metodika: diskusijos, vizualinių pavyzdžių analizė, video analizė, darbas porose, praktinės užduotys.
Seminaro dalyviai gaus išsamų seminarą, užrašus ir praktinius patarimus. UAB AJ IMAGE GROUP sertifikatus.
Atsiliepimai:
Parašykite atsiliepimą:
Mokymų ir kursų temos
Grožis ir menas (313)
Masažo kursai (88)
Kosmetologijos ir visažisto kursai (46)
Grafinio dizaino, maketavimo kursai (36)
Blakstienų priauginimo kursai (31)
Kirpėjo kursai (22)
Siuvimo kursai (14)
Fotografijos kursai (12)
Šunų kirpimo kursai (10)
Dailės kursai (7)
Nagų priauginimo kursai (5)
Profesiniai kursai (231)
Darbų saugos mokymai (51)
Maisto pramonė (24)
Mokymai pedagogams (21)
Autokrautuvas ir kėlimo įrenginiai (19)
Logistikos kursai (17)
Mokymai medicinos darbuotojams (16)
Statybų sektorius (14)
Mokymai socialiniams darbuotojams (14)
Priešgaisrinė sauga (10)
Aukštalipio kursai (7)
Suvirinimas, metalo pjaustymas (5)
Energetikos sektorius (5)
Atliekų tvarkymas (4)
Apsaugos darbuotojams (2)
IT kursai (180)
Vadovavimas ir verslas (175)
Mokymai vadovams (59)
Personalo valdymas (30)
Audito kursai (21)
Projektų valdymas (19)
Derybų mokymai (14)
Verslo kūrimas (12)
Pramonė ir gamyba (10)
Asmeninis tobulėjimas (139)
Viešo kalbėjimo kursai (20)
Santykių ir bendravimo kursai (17)
Psichologijos kursai (15)
Streso valdymo mokymai (12)
Laiko planavimo mokymai (11)
Moteriškumo kursai (6)
Sporto ir sveikatingumo mokymai (5)
Pardavimai ir rinkodara (124)
Marketingo kursai (45)
Pardavimų mokymai (44)
Klientų aptarnavimo mokymai (23)
Komunikacijos mokymai (21)
Apskaita ir finansai (100)
Viešasis sektorius ir teisė (64)
Užsienio kalbos (61)
Anglų kalbos kursai (32)
Ispanų kalbos kursai (7)
Rusų kalbos kursai (3)
Danų kalbos kursai (3)
Prancūzų kalbos kursai (2)
Vokiečių kalbos kursai (2)
Norvegų kalbos kursai (1)
Lenkų kalbos kursai (1)
Kinų kalbos kursai (1)
Italų kalbos kursai (1)
Lietuvių kalbos kursai (1)
Švedų kalbos kursai (1)
Vairavimo kursai (36)
B kategorija (10)
CE kategorija (4)
A kategorija (3)
C kategorija (3)
B1 kategorija (3)
D kategorijos (1)
Korepetitoriai (8)