Daugiau, Brangiau, Greičiau. Kaip sukurti tikrą pardavimų konvejerį?

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Pardavimų mokymai » Daugiau, Brangiau, Greičiau. Kaip sukurti tikrą pardavimų konvejerį?

Tipas: Kursai
Lygis: Įmonių vadovams ir kompanijų sąvininkams.
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 2 d. (16 ak. val.)
Organizatorius: PARDAVIMOLOGIJA

Kaina: 485€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-06-20

Vilniuje

09:00 - 16:30, S. Žukausko g. 49, Vilnius

2024-06-27

Vilniuje

09:00 - 16:30, S. Žukausko g. 49, Vilnius

Lektoriai

Pardavimų ir komunikacijos treneris (14 metų teorinė ir praktinė patirtis.) Sertifikuotas „Neuro lingvistinio programavimo“, taikomosios tipologijos „Eneagrama“ ir viešojo kalbėjimo specialistas. Prekės ženklo „PARDAVIMOLOGIJA“ įkūrėjas ir vystytojas. „Versli Lietuva“ ir „BZN start“ verslo konsultantas.

IT paslaugų ir produktų vadovas (10 metų praktinė patirtis): „Telia Lietuva“, „Baltnetos komunikacijos“, „ProITas“. Mokymų projektų vadovas įmonėje „Dataera“ – duomenų valdymo ir analizės ekspertai.

Apmokyta virš 1 500 aktyvių pardavimų vadybininkų ir virš 2 000 klientų aptarnavimo specialistų.


Šie pardavimų mokymai skirti pardavimo skyrių vadovams, įmonių vadovybėi ir kompanijų savininkams.

Pardavimų konvejeris atsako į klausimus:
• Kas pirks?
• Už kiek pirks?
• Ką pirks?
• Kaip pirks?
• Kada pirks?

Efektyvaus pardavimų konvejerio formavimo metu, detaliai išnagrinėjamos visų pardavime dalyvaujančių subjektų galimybių ribos, sprendimo priėmimą lemiantys veiksniai, turimos alternatyvos, motyvuojantys faktoriai ir tarpusavio sąveikos normos bei taisyklės.

Mokymų metu daug dėmesio skiriama pardavimo procesų skaitmenizavimui, kad vėliau būtų galima įdarbinti Dirbtinį Intelektą ir palengvinti bei pagreitinti įmonės pardavimus. Pardavimų procesas – tai iš anksto paruoštų veiksmų seka, kurios tikslas – kontroliuojamai vesti klientą iš „nepirkimo“ būsenos į „pirkimo“ būseną. Teigiamas šio proceso rezultatas – sandorio uždarymas. Neegzistuoja vieno universalaus pardavimų proceso, todėl kiekvienas įmonėje naudojamas pardavimų kanalas, privalo turėti atskirą, lengvai pamatuojamą pardavimų procesą.

Mokymų programa:

1. Pardavimų veiklos modelio auditas
1.1. Pardavimų skyriaus efektyvumas;
1.2. Parduodama produkcija ir juos „supakavimas“;
1.3. Konkurentų analizė;
1.4. Įmonės pranašumai ir taisytinos vietos;
1.5. Rinkos įtaiga pardavimų augimui.

2. Pardavimų tikslai, strategija ir taktikos
2.1. Pardavimai – tai ne menas, pardavimai – tai mokslas;
2.2. Tikslas ir tikslų sistema;
2.3. Pardavimų modeliai. Kas geriausiai tinka jūsų verslui?
2.4. Motyvacinė sistema. Kaip neapsigauti motyvuojant pardavimų komandą?
2.5. Pardavimų planavimas ir taktikų pasirinkimas.

3. Pardavimo proceso dalyviai. Apie ką nesusimąsto 99% verslo?
3.1. Ką iš tikrųjų perka jūsų klientai?;
3.2. Įmonė visais kampais;
3.3. Pardavėjo kompetencijų sąrašas. Ar jums tikrai reikia profesionalo?
3.4. Konkurentai. Ką verta žinoti, kad neprarasti klientų?
3.5. Pardavimų rizikos valdymas.

4. Pardavimų skaitmenizavimas. Kaip sukurti pardavimų konvejerį?
4.1. Pardavimų efektyvumo formulė;
4.2. IT panaudojimas pardavimuose. Kaip pasirinkti tinkamiausią sprendimą?;
4.3. Pardavimo proceso „išlukštenimas“;
4.4. KPI ir kitų veiklos efektyvumo rodiklių skaitmenizavimas;
4.5. Automatinių ataskaitų šablonų paruošimas;
4.6. Pilna pardavimų skaitmenizavimo kompozicija.

5. Pardavėjo portfelis. Geriausi pardavimų instrumentai ir jų panaudojimas
5.1. Produkcijos supakavimas visiems pardavimo proceso dalyviams;
5.2. Pardavimų skriptai: telefonu, el. paštu, nuotoliu, gyvai ir chatu;
5.3. Klientų prieštaravimų valdymo instrumentai;
5.4. Pasiūlymai, prezentacijos, sutartys ir kiti šablonai;
5.5. Naujoko „EXPRESS“ įvedimo į pardavimus modelis;
5.6. Derybų vedimo vadovas;
5.7. Standartizuotą kainodara ir nuolaidų sistema;
5.8. Planiniai susirinkimai ir kiti būtiniausi instrumentai.

6. Pardavimų kanalai. Kaip 100% išnaudoti rinkos galimybes?
6.1. 20 geriausių pardavimo kanalų jūsų verslui;
6.2. Pardavimų piltuvėlis kiekvienam kanalui;
6.3. Skirtingi kanalai, skirtingos pardavimo taktikos;
6.4. Komunikavimo kanalai ir teisingas kliento vedimas;
6.5. 100% sandorio uždarymo formulė.

7. Aukščiausio lygio klientų lojalumas. Kaip įdarbinti savo klientus?
7.1. Svarbiausi jūsų klientai ir lojalumo nauda;
7.2. Naudingų santykių kūrimo evoliucija;
7.3. Kaip įdarbinti savo geriausius klientus?
7.4. Grįžtamasis ryšis ir lojalumo skaitmenizavimas;
7.5. Aukščiausio lygio paslaugos.

8. Nuo teorijos prie praktikos. Paleidžiame pardavimų konvejerį
8.1. Kas mums trukdo veikti?
8.2. Pilnas savarankiškas jūsų verslo auditas;
8.3. Pardavimų rizikos valdymas. Pardavimai kaip „ant delno“;
8.4. Pokyčių valdymas ir pardavimų skaitmenizavimas;
8.5. Pardavimų prognozavimas;
8.6. Baigiamoji užduotis;
8.7. Kurso apžvalga.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos