B2B proaktyvus pardavimas: nuo chaoso prie sistemos

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Pardavimų mokymai » B2B proaktyvus pardavimas: nuo chaoso prie sistemos

Tipas: Kursai
Lygis: pradedantiesiems, pažengusiems, profesionalams, visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Komepensacija: Nekomepensuojama
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Organizatorius: Grizlio Metodas

Kaina: 250€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-09-27

Vilniuje

Comfort Hotel Vilnius, 09.00-16.00, (kava, pietūs, parkingas, kaina be PVM)

Lektoriai

Mokau, treniruoju, konsultuoju. Dirbu su įmonėmis ir privačiais asmenimis.
Padedu klientams aplenkti save.
Klientai vertina mano susistemintą turinį ir konkretumą. Kalbu paprasta ir suprantama kalba, su pavyzdžiais iš gyvenimo.
Esu praktikas iki kaulų smegenų. Todėl patikrinta ir veikia – yra visų Grizlio Metodo mokymų ašis.


Mokymai skirti:

→ pardavėjams ir vadovams, aktyviai parduodantiems B2B ir B2C
→ specialistams, kuriems pardavimai - reikalinga darbo dalis
→ naujokams, norintiems svarbiausių pardavimo įgūdžių

Mokymų nauda:

→ pardavimų logika
(daugiau energijos, pasitikėjimo ir stabilumo, kai supranti: ką daryti, kaip daryti, kokiais žingsniais ir kodėl)
→ susisteminta elgsena
(nesvarbu, ką parduodate dabar, ar pardavinėsite ateityje - būsite pasiruošę sėkmingai pardavinėti)
→ bendravimo įtaigumas
(patobulinsite komunikacinius įgūdžius, pagreitinsite ir suefektyvinsite bendravimą su klientais)
→ daugiau pelningiau greičiau
(jūs ne tik reguliariai ir stabiliai kartosite, bet ir užauginsite savo pardavimus)

Ugdomi gebėjimai:

→ gebėjimas savarankiškai pasiruošti pardavimams, kiekvienam etapui
→ gebėjimas analizuoti savo veiksmus, lankstumas kintančioms aplinkybėms
→ gebėjimas susikalbėti su skirtingais klientais, kurti ilgalaikius santykius
→ gebėjimas išklausti ir išgirsti faktus, reikalingus sėkmingam pardavimui
→ gebėjimas pateikti produkto vertes klientui svarbiais argumentais
→ gebėjimas kiekvieną kontaktą užbaigti pamatuojamu rezultatu

Mokymų programa:

1. Parduodanti elgsena
→ Kas nulemia pardavėjo rezultatus? 3 pardavėjo fokusai. PRO-aktyvaus pardavimo ciklas.

2. Pasiruošimas
→ Kaip ir kam ruoštis? Ką parduodam? Kas klientas? Tikslai, planas, KPI? Kaip racionaliai dirbti?

3. Klaidos
→ Ką darom "iš inercijos"? Saviapgaulė: pardavimas ar veiksmo imitavimas? Ko verta atsisakyti?

4. Kontaktas
→ Kaip kurti kontaktą? Klientų tipologija: kas veikia, o kas ne? Socialinis kapitalas: kas tai ir kodėl?

5. Situacija ir poreikiai
→ Kodėl klausimai? Interviu tikslai ir būtini faktai? Ko klientas dažnai neįvertina?

6. Įtaigus pasiūlymas
→ Kas yra „suprantama kalba"? Išties vertingas pasiūlymas. Galingi argumentai.

7. Sandorio užbaigimas
→ Sandorio gairės ir 3 scenarijai. 7 P: kaip nenusibosti ir negaišti laiko (atidėtas sandoris)?

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos