Šie mokymai nebeorganizuojami, todėl rekomenduojame rinktis kitus mokymus šioje kategorijoje.

Atlygio derybos: motyvacinio pokalbio su darbuotoju valdymo ir tikslų nustatymo praktika

Pradžia » Kursai » Vadovavimas ir verslas » Personalo valdymas » Darbuotojų motyvacija » Atlygio derybos: motyvacinio pokalbio su darbuotoju valdymo ir tikslų nustatymo praktika

Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Trukmė: 8 ak. val.
Organizatorius: Mokymų klubas, MB

Kaina: 100€

I. Kaip atsakyti į keblius klausimus apie atlygį, sutariant dėl tikslų: rekomendacijos ir praktika. I praktinė užduotis: keblūs klausimai ir tinkami individualiai situacijai atsakymai.
• Praktinė užduotis: tikslų formulavimas.  

• Konkretūs argumentai į replikas „Kam to reikia?“, „Kas man iš to?“, „Dar vienas popierius“, „Laiko gaišimas“, „Viskas – tam, kad nemokėtų daugiau ir labiau kontroliuotų“, „Nieko gero iš to nebus“ ir kt. 

II. Ruošiantis deryboms dėl atlyginimo: klaidų prevencija.
• Organizacijų pavyzdžiai: nekartokite kitų padarytų klaidų. 

• Neteisingo proceso organizavimo ir neatsakingo pokalbio pasekmės. 

• Vadovo atsakomybė. Pavaldinio atsakomybė. 

III praktinė užduotis: kaip kalbėti apie papildomų darbų atlikimą, neatsisegus piniginės – kaip sutarti dėl darbo atlikimo dabar, sutarus adekvatų atlygį po sėkmingo periodinio darbų atlikimo vėliau? 

IV praktinė užduotis: atlygiu vertinamų kompetencijų apibrėžimas (remiantis naudojama vertinimo forma); pagrindiniai ir papildomi kriterijai. 

• Praktinės užduoties aptarimas: pagrindinių ir papildomų kriterijų pristatymas. 

III. Derybų dėl atlygio pokalbio struktūra:
1. Išankstinis darbuotojo informavimas apie pokalbį: kaip ir kada? 

2. Pasiruošimas pokalbiui. Praktika vadovui: • Darbuotojo veiklos apžvalga ir „namų darbai“. 

• Ką daryti tais atvejais, kai „nieko gero“, „pernelyg gerai“ arba kai „viskas gerai“? Tikslų iškėlimą ir asmeninį įsipareigojimą skatinančių klausimų pasirinkimas. 

• Situacijos kontrolė ir netikėtų reakcijų suvaldymas. 

3. Pokalbio pradžia, kontakto užmezgimas. 

4. Praėjusio laikotarpio aptarimas: gairės pokalbio vedėjui. Pokalbio valdymo priemonės. Į ką atkreipti dėmesį, aptariant (ne)pasitenkinimą darbuotoju? 

5. Būsimo laikotarpio tikslų ir planų nustatymas. SMART modelio taikymas. Praktinė užduotis: kuo remiantis ir kaip apibrėžti asmeninius tikslus? 6. Pokalbio užbaigimas ir susitarimo užtvirtinimas – vadovo vaidmuo. 

IV. Kaip motyvuoti siekti tikslų ir užsidirbti?
• Kaip įveikti neigiamumą? „Atsifutbolinimų“, neigiamų nuotaikų ir „negaliu“ įveika. 

V praktinė užduotis (filmavimas ir analizė): atlygio derybų vedimas link veiksmų plano.

Mokymų programa:

Seminaro darbotvarkė: 

8:30 Dalyvių registracija
9:00 Seminaro pradžia
10:30 – 10:45 Kavos ir arbatos pertraukėlė
12:15 – 13:15 Pietūs
14:45 – 15:00 Kavos ir arbatos pertraukėlė
16:30 Seminaro pabaiga
Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos