Profesionalus klientų aptarnavimas – įmonės sėkmės garantas

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Klientų aptarnavimo mokymai » Profesionalus klientų aptarnavimas – įmonės sėkmės garantas

Tipas: Vidiniai mokymai
Lygis: visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Komepensacija: Nekomepensuojama
Kalba: lietuvių
Trukmė: 8 ak.val.
Organizatorius: Judruma, UAB

Kaina: 1000€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

Derinama individualiai

Internetu

Derinama individualiai

Vilniuje

Derinama individualiai

Kaune

Derinama individualiai

Klaipėdoje

Derinama individualiai

Šiauliuose

Derinama individualiai

Panevėžyje

Lektoriai

Vilniaus universiteto psichologijos bakalaurė ir sveikatos psichologijos magistrė (2007-2014), Geštalto krypties psichoterapijos praktikė, Lietuvos psichotraumatologijos asociacijos narė, baigusi dailės terapijos kursus pagal metodiką R.A.K.T.A.S. Mokymų vedimo patirtis lietuvių ir anglų kalbomis įvairiomis temomis nuo 2015 metų. Teikia psichologines konsultacijas, veda psichologines grupes bei mokymus. Mokymuose daug dėmesio skiria situacijų analizei, praktiniams pavyzdžiams. Rengia ugdymosi programas pagal organizacijų poreikį bei veda mokymus komandinio darbo, vadovavimo, streso, emocijų valdymo, asmeninio efektyvumo, tarpasmeninių santykių ir motyvacijos, bendravimo, bendradarbiavimo, dalykinių ir asmeninių kompetencijų stiprinimo, problemų sprendimo ir kt. temomis. Nuolat kelia savo kvalifikaciją, dalyvaudama įvairiuose mokymuose ir seminaruose.
Pagrindinės mokymų temos: „Klientų aptarnavimo psichologiniai aspektai“, „Konfliktai ir jų valdymas“, „Darbo su „sunkiais“ klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai“, “Įtampa ir stresas darbe”, “Darbuotojų motyvavimas ir skatinimas”, „Efektyvus vadovavimas“, „Sėkmingas darbas komandoje“, „Nuo asmenybės prie komandos“, “Bendravimo psichologija ir vidinė komunikacija” ir kt. Yra pravedusi įvairių mokymų: paskaitų, seminarų, treniruočių, komandos formavimo užsiėmimų.


Organizuojant vidinius personalo mokymus vienos organizacijos darbuotojams programos yra pritaikomos atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.

Mokymų vieta: Užsakovo patalpos arba nuotoliniu būdu.

Mokymų data: pagal susitarimą.

- Pagal poreikį pritaikyta mokymų programa;
- Mokomoji medžiaga kiekvienam dalyviui;
- Priemonės, reikalingos mokymams;
- Profesionalus lektorius;
- Pažymėjimai.

Mokymų metodai:
- individualios bei grupinės praktinės užduotys, analizė, aptarimas;
- situacijų modeliavimas ir jų analizė bei aptarimas,
- vaizdo pavyzdžiai.

Nagrinėjamos temos:
Klientų aptarnavimo tvarka.
Taisyklės mūsų gyvenime - kam to reikia? Kam reikalinga Klientų aptarnavimo tvarka?
Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
„Penkių žvaigždučių“ darbuotojas.
Požiūrio į darbą bumerangas: kokią vertę aš gaunu iš klientų aptarnavimo?
Bendravimo su klientu procesas: bendravimas su klientu, poreikių išsiaiškinimas, informacijos suteikimas.
Teigiamas kliento nuteikimas.
Efektyvaus klausymosi įgūdžių formavimas.
Klausimų uždavimo technika.
„Auksinių“ klausimų penketukas: klausimai, kuriuos privalau paklausti.
Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą?
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo.
„Sunkūs“ klientai – didieji ugdytojai.
Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose.

Mokymų programa:

9.00-10.30
Klientų aptarnavimo tvarka.
Taisyklės mūsų gyvenime - kam to reikia? Kam reikalinga Klientų aptarnavimo tvarka?
Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
„Penkių žvaigždučių“ darbuotojas.
Praktinės užduotys.

10.30-10.40 Kavos pertraukėlė

10.40-12.10
Profesionalaus klientų aptarnavimo įgūdžių lavinimas
Požiūrio į darbą bumerangas: kokią vertę aš gaunu iš klientų aptarnavimo?
Bendravimo su klientu procesas: bendravimas su klientu, poreikių išsiaiškinimas, informacijos suteikimas.
Teigiamas kliento nuteikimas.
Efektyvaus klausymosi įgūdžių formavimas.
Klausimų uždavimo technika.
Praktinės užduotys.

12.10-13.00 Pietūs

13.00-14.30
Kliento pažinimas, elgsena. Kontakto pabaiga.
Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą?
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo.
„Sunkūs“ klientai – didieji ugdytojai. Efektyvus bendravimas su „sunkiu“ klientu.
Praktinės užduotys.

14.30-14.40 Kavos pertraukėlė

14.45-16.10
Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose.
Asmeninio darbo tobulinimas.
Ką darysime kitaip, kad dirbtume efektyviau ir jaustumės geriau?

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos