fbpx

Viešas kalbėjimas: savęs ir auditorijos valdymas

Pradžia » Kursai » Komunikacijos mokymai » Viešas kalbėjimas: savęs ir auditorijos valdymas

Pagrindinės temos:

  • Pasisakymo parengimo žinios ir įgūdžiai: Tikslai.
  • Loginiai apektai: Įžanga. Dėstymas. Pabaiga. „Kupranugario“ principas.
  • Psichologiniai aspektai: mano viešo kalbėjimo „gidas“: nusiteikimas ir vertinimo kriterijai nuo naujoko… iki eksperto.
  • Kūno, mimikos, balso ir teksto valdymas.
  • “Scenos” baimė ir įtampos valdymas „prieš ir po“  – kaip save nuteikti?
  • Konstruktyvus “scenos” baimės panaudojimas, bendraujant su „sunkia“ auditorija.
  • Minčių kontrolė, vizualizacija, relaksacija.
  • Kaip atsižvelgti į auditorijos poreikius?
  • Kaip klausytis klausimų?
  • Kaip atsakinėti į klausimus ir prieštaravimus?
  • Ką daryti, kad tave išgirstų… „karo lauko“ sąlygomis?
  • Kūno kalba ir nusiteikimas. Laikysena. Išvaizda.
  • Akių kontaktas. Balso intomacijos. Tempas.
  • Sudėtingų viešo kalbėjimo situacijų valdymas.
  • Atsakymas į keblius, provokuojančius, neigiama nuostata „persunktus“ klausimus. Palankaus asmeninio ir organizacijos įvaizdžio išsaugojimas.
  • Asmeniškai sudėtingos auditorijos „pozos“ – kaip į jas reaguoti ir kaip gauti palankų sau ir organizacijai rezultatą: „VIP“ (arogantiški) klausytojai; „ir taip jau viską žinantys“, skeptikai, agresyvūs, pertraukinėjantys, dominuojantys, šantažuojantys, „kankiniai“, neapsisprendėliai, pažadukai, plepūs, klausinėjantys „ne į temą“ ir kiti sudėtingų žmonių „tipai“.


Skirta: visiems, kurie nori išmokti veiksmingai pristatyti save, savo įmonę, savo produktą / paslaugą.

Prieš seminarą: 1-2 savaitės prieš seminarą dalyviai gauna „namų darbus“ parengti viešą kalbą (pvz., savo pasisakymą artimiausiame jų laukiančiame nelengvame susirinkime; pristatyti savo produktą / paslaugą ar kt. (pagal darbo pobūdį).


Mokymų programa:

Pagrindinės temos:

  • Pasisakymo parengimo žinios ir įgūdžiai: Tikslai.
  • Loginiai apektai: Įžanga. Dėstymas. Pabaiga. „Kupranugario“ principas.
  • Psichologiniai aspektai: mano viešo kalbėjimo „gidas“: nusiteikimas ir vertinimo kriterijai nuo naujoko… iki eksperto.
  • Kūno, mimikos, balso ir teksto valdymas.
  • “Scenos” baimė ir įtampos valdymas „prieš ir po“  – kaip save nuteikti?
  • Konstruktyvus “scenos” baimės panaudojimas, bendraujant su „sunkia“ auditorija.
  • Minčių kontrolė, vizualizacija, relaksacija.
  • Kaip atsižvelgti į auditorijos poreikius?
  • Kaip klausytis klausimų?
  • Kaip atsakinėti į klausimus ir prieštaravimus?
  • Ką daryti, kad tave išgirstų… „karo lauko“ sąlygomis?
  • Kūno kalba ir nusiteikimas. Laikysena. Išvaizda.
  • Akių kontaktas. Balso intomacijos. Tempas.
  • Sudėtingų viešo kalbėjimo situacijų valdymas.
  • Atsakymas į keblius, provokuojančius, neigiama nuostata „persunktus“ klausimus. Palankaus asmeninio ir organizacijos įvaizdžio išsaugojimas.
  • Asmeniškai sudėtingos auditorijos „pozos“ – kaip į jas reaguoti ir kaip gauti palankų sau ir organizacijai rezultatą: „VIP“ (arogantiški) klausytojai; „ir taip jau viską žinantys“, skeptikai, agresyvūs, pertraukinėjantys, dominuojantys, šantažuojantys, „kankiniai“, neapsisprendėliai, pažadukai, plepūs, klausinėjantys „ne į temą“ ir kiti sudėtingų žmonių „tipai“.
Kaina: 110€

Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Išduodamas mokymų baigimo pažymėjimas:
Finansuojami Užimtumo tarnybos:
Organizuojama kalbomis:
Trukmė: 8 ak. val.
Organizatorius: Supremus (Ekodiena, VšĮ)




Mokymų ir kursų temos


Kaina: 110€