Personalo valdymas: kaip padidinti organizacijos konkurencingumą panaudojant turimą potencialą? Ką organizacijos turi, bet dažnai nepanaudoja?

Pradžia » Kursai » Vadovavimas ir verslas » Mokymai vadovams » Personalo valdymas: kaip padidinti organizacijos konkurencingumą panaudojant turimą potencialą? Ką organizacijos turi, bet dažnai nepanaudoja?

Tipas: Seminarai, konferencijos
Lygis: visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: lietuvių
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Organizatorius: Noriu personalo sprendimų grupė (Noriu darbo, UAB)

Kaina: 175€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-02-15

Internetu

Nuotolinis seminaras ZOOM

Lektoriai

Lektorė yra Kembridžo universiteto vizituojanti profesorė, ES mokslo projektų ekspertė. Konsultuoja įmones ir veda seminarus daugiau nei 18 metų. Specializacija – žmogiškųjų išteklių (HR) valdymas, lyderystė, organizacinis mokymasis ir kt. Stažavosi Anglijos, Švedijos, JAV, Italijos ir kituose universitetuose. Lektorė yra UNESCO ekspertė, vystant pasaulinį besimokančių miestų tinklą. Kartu su Bocconi (Italija) ir Roskilde (Danija) mokslininkų grupe dalyvavo realizuojant verslo vadybos magistrantūros programos modulius vadovams 'Žmogiškųjų išteklių valdymas' ir 'Organizacijos elgsena'.


Tikslinė grupė – įmonių vadovai, HR vadovai ir personalo srities specialistai, padalinių vadovai.

Data – 2024 m., vasario 15 d., pradžia 09:30 val., 8 ak. val., nuotolinis seminaras

Mokymų kaina – 175 EUR ir PVM

Seminaro metu aptarsime: kaip atpažinti ir panaudoti nepanaudotas darbuotojų kompetencijas? Kaip didinti organizacijos potencialą turimais resursais, užtikrinti naujų idėjų atsiradimą, dalinimąsi žiniomis ir jų panaudojimą organizacijoje? Kaip užtikrinti išeinančio iš organizacijos darbuotojo žinių ir patyrimo išsaugojimą ir perdavimą organizacijai? Kokie vadybos veiksmai leidžia pasiekti dinamiškos organizacinės kompetencijos, ko neapima tradicinė organizacijos vadyba? Tikslingai valdoma informacija padeda nugalėti inertiškumą ir skatina organizacijas ieškoti naujų galimybių, padeda stiprinti konkurencinį pranašumą globalioje ateities ekonomikoje. Šis seminaras - tai kelio pradžia modernios organizacijos link ir pirma pažintis su žinių vadyba, kas suteikia organizacijai ne tik kokybinį šuolį, bet ir eksponentiškai didėjančią ekonominę naudą.

Mokymų programa:

Organizacijos kompetencija ir jos darbuotojų kompetencijų suma – ar tai tas pats? Kuo skiriasi individuali ir kolektyvinė kompetencija?
Kokios kompetencijos organizacijos nepanaudoja?
Dalinimosi žiniomis organizacijoje užtikrinimas. Ar to užtenka siekiant užtikrinti naujų idėjų atsiradimą ir panaudojimą organizacijoje? Ko dar reikia ir kaip tai užtikrinti?
Darbuotojo žinios: kodėl tik dalį jų žino pats darbuotojas?
Kodėl dar mažiau darbuotojo žinių žino ir panaudoja pati organizacija? Kaip organizacijai sužinoti tai, ką žino darbuotojas? Kokią metodiką naudoti? Ar viskas, ką žino darbuotojas, organizacijai yra svarbu?
Kaip užtikrinti išeinančio iš organizacijos darbuotojo žinių ir patyrimo išsaugojimą ir perdavimą?
Kokie vadybos veiksmai leidžia pasiekti dinamiškos organizacinės kompetencijos?
Diskusijos, aptarimas, dalyvių klausimai.

Pastaba: šis seminaras gali būti organizuojamas ir Jūsų įmonės darbuotojų grupei kaip vidiniai mokymai.

Seminaro dalyviams įteikiami sertifikatai.

Būtina išankstinė registracija - vietų skaičius ribotas!

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos