Konfliktinių situacijų ir streso valdymas

Pradžia » Kursai » Asmeninis tobulėjimas » Streso valdymo mokymai » Konfliktinių situacijų ir streso valdymas

Tipas: Kursai
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių, anglų, rusų
Trukmė: 8 ak. val.
Organizatorius: Dariaus Čibonio mokymų centras, UAB

Kaina: 390€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-02-12

Vilniuje

Viešbutis "Vilnius Grand Resort" su išankstine registracija

Lektoriai

Esu Darius Čibonis. Jau 27 metus padedu įmonėms lengviau pasiekti tikslus tobulindamas jų darbuotojus pardavimo, derybų ir vadovavimo srityse.

Kasmet šiek tiek daugiau, nei 100 dienų vedu mokymus. Likusį darbo laiką paskirstau pardavėjo ir vadovo rolėms: tiesiogiai bendrauju su verslo klientais, parduodamas savo paslaugas bei vadovauju savo mokymų įmonės darbuotojams. Kasdieninis bendravimas su klientais bei vadovavimas įmonei padeda man 'neatitrūkti' nuo tikrovės ir daro mano vedamus mokymus itin lengvai suprantamus ir pritaikomus praktikoje.

Tikiu, kad šiais laikais teorinės žinios yra visiems lengvai prieinamos, bet priešakinėse verslo linijose nėra laiko prisiminti, ką esi skaitęs. Dinamiškoje aplinkoje rezultatą lemia įpročiai ir įgūdžiai, todėl visi mano mokymai yra maksimaliai orientuoti į praktinių įgūdžių lavinimą.

Savo darbuotojų mokymus man patiki tokios įmonės, kaip ERGO Lietuva, DFDS Seaways, Modus Group, VEHO Lietuva, Antėja, Rhenus Logistics, TELE 2, LNK, Pigu.lt ir kitos. Esu vienintelis pranešėjas 13 metų iš eilės kviečiamas skaityti pranešimą didžiausioje pardavimų konferencijoje Lietuvoje - Pardavimų formulė.

Galite rinktis Jums tinkamiausią mokymų formą - atviruosius ar vidinius mokymus.

Internete nesunkiai rasite daugiau informacijos apie mano teikiamas paslaugas, o mano youtube paskyroje daug nemokamų patarimų video formatu. Kviečiu apsilankyti ir prijungti sekti naujienas.

Tikiuosi su Jums greitai pasimatyti mano vedamuose atviruose mokymuose. Taip pat kviečiu su manimi susisiekti, kad aptarti galimybę vesti specialiai Jums pritaikytus mokymus vien Jūsų darbuotojų komandai.


APIE MOKYMUS

Šie mokymai skirti klientų aptarnavimo ir kitų sferų darbuotojams, kuriems tenka susidurti su nepatenkintais ar konfliktiškais klientais.
Konfliktinių situacijų ir streso valdymo mokymai suteiks Jums žinių ir įrankių, kurių dėka žymiai ramiau reaguosite į stresines situacijas, pozityviau spręstite su klientais kylančius konfliktus bei mokėsite išsaugoti santykius su nepatenkintais klientais. Ne gana to - įsitikinsite, kad sėkmingai išspręstas konfliktas gali padėti pakylėti santykius su klientu į aukštesnį lygį.

MOKYMŲ NAUDA

Aiškiai suvoksite streso poveikį ir išmoksite jį valdyti
Dažniau išvengsite konfliktinių situacijų
Ramiau reaguosite į konfliktines situacijas
Efektyviau spręsite konfliktines situacijas
Mokėsite tinkamai išsakyti kritiką ir adekvačiai į ją reaguosite

Efektyvumo labui grupės dydį ribojame iki 12 dalyvių

MOKYMO METODAI

Praktinės užduotys, jų aptarimas, būtiniausia teorija ir gyvenimiški pavyzdžiai.

Mokymų programa:

Kas yra stresas? Streso teigiamas ir neigiamas poveikis.
Streso valdymo mechanizmas ir mūsų galimybės jį valdyti. Konkrečių stresinių situacijų nagrinėjimas.
Konflikto anatomija paprastai ir aiškiai.
„Transakcinės analizės“ modelio taikymas konfliktinių situacijų valdyme.
Konfliktinių situacijų valdymo technika. Įgūdžių formavimo treniruotė.
Šių laikų stresogenas - laiko stoka. Naujausias požiūris į laiko planavimą.
Streso valdymas kritikos fone. Kaip konstruktyviai kritikuoti ir priimti kritiką. Svarbiausi principai ir
technikos.
Tinkamas santykis tarp pagyrimų ir kritikos.
Didžiausias stresogenas – svarbiausių gyvenimo sričių disbalansas. Kaip sukurti geresnį balansą tarp darbo
ir asmeninio gyvenimo.
Auksinių idėjų bankas.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos