Šie mokymai nebeorganizuojami, todėl rekomenduojame rinktis kitus mokymus šioje kategorijoje.

Klientų aptarnavimas telefonu ir sudėtingų situacijų valdymas

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Klientų aptarnavimo mokymai » Klientų aptarnavimas telefonu ir sudėtingų situacijų valdymas

Tipas: Seminarai, konferencijos
Lygis: Tinka visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Organizatorius: Dorevi, UAB

Kaina: 152€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2023-12-06

Vilniuje

viešbučio Panorama konferencijų salė, Seinų g. 4

2023-12-07

Kaune

viešbučio Victoria Hotel Kaunas konferencijų centre, Miško g. 11

2023-12-08

Klaipėdoje

viešbučio Green Park Hotel konferencijų salėje, Minijos g. 119

Seminaro nauda:

Teorinės ir praktinės žinios išbandytos bendravime su klientais;
Susipažinsite ir išmoksite naudoti 3 prieštaravimų valdymo metodus;
Išmoksite metodų kaip elgtis su sudėtingais klientais;
Gebėsite naudotis 3 įgūdžiais bendraujant su klientais ir kolegomis.

Seminarų data ir vieta
2023 m. gruodžio 6 d., 09:00 - 16:15 (8 akad. val.)
Vilniuje, viešbučio Panorama konferencijų salė, Seinų g. 4

2023 m. gruodžio 7 d., 09:00 - 16:15 (8 akad. val.)
Kaune, viešbučio Victoria Hotel Kaunas konferencijų centre, Miško g. 11

2023 m. gruodžio 8 d., 09:00 - 16:15 (8 akad. val.)
Klaipėdoje, viešbučio Green Park Hotel konferencijų salėje, Minijos g. 119

Seminaro kaina: 125.00 EUR (+21% PVM).
Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:

išsamią metodinę medžiagą;
8 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą elektroniniu formatu;
vaišinsime pietų ir kavos pertraukos metu;
seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro.

Norite šiuos mokymus užsakyti savo įmonei ar įstaigai, auditorijoje ar nuotoliniu būdu? Susisiekite.

Mokymų programa:

Seminaro programa

Klientų aptarnavimo telefonu psichologija.
5 bendravimo telefonu sėkmės faktoriai.
5 esminės klaidos, kurių reikia vengti.
Asmeninių baimių įveika ir įgūdžių tobulinimas.
Pratimai ir užduotys.

Sudėtingos bendravimo telefonu situacijos.

Klientų prieštaravimų tipai ir priežastys.
Kaip laiku ir tinkamai sureguoti į prieštaravimus.
Kaip įvertinti savo ir kliento galimybes.
Prieštaravimai dėl skirtingų suvokimų.
3 įgūdžiai, kuriuos galiu panaudoti jiems įveikti.
Praktinės užduotys.

Klientų manipuliacijos ir spaudimai.

Kaip reaguoti į manipuliacijas.
Savitvarda ir emocijų valdymas.
„Reikalavimų įkainojimo“ metodas ir jo taikymas.
Kaip bendrauti su nusivylusiais klientais.
„Kunigo metodas“ ir jo taikymas.
Praktinės užduotys ir užduotys saviugdai.

Psichologiniai klientų tipai.

Sudėtingi klientai ir kaip bendrauti su jais.
Kaip atpažinti kliento tipą bendraujant telefonu.
Kaip elgtis ir ko vengti bendraujant su skirtingais klientais.
Savikontrolė ir bendravimo metodai su sudėtingais klientais.
Praktinės užduotys.

Seminaro lektorius: UAB Dorevi lektorius Darius Rupšlaukis – pardavimų ir derybų treneris, ruošia komandas pardavimų planavimui ir vykdymui, bei padeda ruoštis deryboms.
Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m.
Kūręs ir vadovavęs atvykstamojo turizmo iš Rusijos, Baltarusijos ir kitų NVS šalių įmonei. Sukūręs viešbučio Baltpark pardavimų ir rinkodaros strategiją pagal ISO9001 standartą. Vadovavęs Vilniaus viešbučiui Europa City, konsultuoja įmones vadybos ir valdymo klausimais. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Švedijoje, Rusijoje, Belgijoje ir Turkijoje.
Nuo 1999 m veda mokymus įmonėse ir organizacijose derybų, pardavimų, klientų aptarnavimo, laiko ir darbų planavimo, bei kitomis temomis.
Išskirtinumas – dėstomas teorines žinias yra įgyvendinęs praktinėje veikloje.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos