Klientų aptarnavimas telefonu ir sudėtingų situacijų valdymas

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Klientų aptarnavimo mokymai » Klientų aptarnavimas telefonu ir sudėtingų situacijų valdymas

Tipas: Seminarai, konferencijos
Lygis: Tinka visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Organizatorius: Dorevi, UAB

Kaina: 125€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-03-26

Vilniuje

viešbučio Panorama konferencijų salė, Seinų g. 4.

2024-03-27

Kaune

mokymų vietą patikslinsime

2024-03-28

Šiauliuose

mokymų vietą patikslinsime

Lektoriai

nuo 1998 m - vadovavimo įmonėms patirtis
nuo 1999 m - veda mokymus įmonėse

Esu derybų ir pardavimų treneris. Savo patirtį sukaupiau dirbdamas turizmo versle Lietuvoje, Sankt Peterburge ir Maskvoje. Taip pat viešbučių bei konsultacijų versle. Derybomis domėjausi nuo paauglystės, vėliau sėmiausi žinių iš protingų knygų (R.Fisher, R.Ury) ir seminarų. Mano principas yra: „Žmogus turi mokėti vairuoti automobilį, bei išmanyti kelių eismo taisykles“.

Nuo 1999 m. treniruoju pardavimų ir derybų įgūdžius seminaruose, bei individualiai. Padedu formuoti pardavimų strategijas. Padedu pasiruošti deryboms su sudėtingais partneriais. Mokau kliento aptarnavimo standartų, padedu juos kurti ir įgyvendinti. Organizuoju su kolegomis komandos formavimo renginius.


Seminaro nauda:
Teorinės ir praktinės žinios išbandytos bendravime su klientais;
Susipažinsite ir išmoksite naudoti 3 prieštaravimų valdymo metodus;
Išmoksite metodų kaip elgtis su sudėtingais klientais;
Gebėsite naudotis 3 įgūdžiais bendraujant su klientais ir kolegomis.

Seminarų data ir vieta
2024 m. kovo 26 d., 09:00 - 16:15 (8 akad. val.)
Vilniuje, viešbučio Panorama konferencijų salė, Seinų g. 4.

2024 m. kovo 27 d., 09:00 - 16:15 (8 akad. val.)
Kaune, mokymų vietą patikslinsime.

2024 m. kovo 28 d., 09:00 - 16:15 (8 akad. val.)
Šiauliuose, mokymų vietą patikslinsime.

Seminaro kaina: 125.00 EUR (pridedamas 21% PVM).
Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:

išsamią metodinę medžiagą;
8 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą elektroniniu formatu;
vaišinsime pietų ir kavos pertraukos metu;
seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro.

Norite šiuos mokymus užsakyti savo įmonei ar įstaigai, auditorijoje ar nuotoliniu būdu? Susisiekite.

Mokymų programa:

Seminaro programa

Klientų aptarnavimo telefonu psichologija.
5 bendravimo telefonu sėkmės faktoriai.
5 esminės klaidos, kurių reikia vengti.
Asmeninių baimių įveika ir įgūdžių tobulinimas.
Pratimai ir užduotys.

Sudėtingos bendravimo telefonu situacijos.

Klientų prieštaravimų tipai ir priežastys.
Kaip laiku ir tinkamai sureguoti į prieštaravimus.
Kaip įvertinti savo ir kliento galimybes.
Prieštaravimai dėl skirtingų suvokimų.
3 įgūdžiai, kuriuos galiu panaudoti jiems įveikti.
Praktinės užduotys.

Klientų manipuliacijos ir spaudimai.

Kaip reaguoti į manipuliacijas.
Savitvarda ir emocijų valdymas.
„Reikalavimų įkainojimo“ metodas ir jo taikymas.
Kaip bendrauti su nusivylusiais klientais.
„Kunigo metodas“ ir jo taikymas.
Praktinės užduotys ir užduotys saviugdai.

Psichologiniai klientų tipai.

Sudėtingi klientai ir kaip bendrauti su jais.
Kaip atpažinti kliento tipą bendraujant telefonu.
Kaip elgtis ir ko vengti bendraujant su skirtingais klientais.
Savikontrolė ir bendravimo metodai su sudėtingais klientais.
Praktinės užduotys.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos