Šie mokymai nebeorganizuojami, todėl rekomenduojame rinktis kitus mokymus šioje kategorijoje.

Emocinio kapitalo vaidmuo paslaugų teikime

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Klientų aptarnavimo mokymai » Emocinio kapitalo vaidmuo paslaugų teikime

Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Trukmė: 16
Organizatorius: Training Expert Group, UAB

Kaina: 195€

Mokymų tikslas:
1. Suprasti klientų jausmų ir elgesio motyvus.
2. Gebėti kurti produktyvius, teigiamomis emocijomis paremtus, santykius.

Mokymuose dalyviai:
1. Geriau pažins savo jausmus, emocijas, poreikius, motyvus ir vertybes.
2. Paanalizuos asmeninį sąveikos su žmonėmis ir santykių kūrimo stilių.
3. Ugdys gebėjimą suprasti kitus žmones, jų emocijas ir poreikius.
4. Lavins tarpusavio sąveikos ir įtakos įgūdžius.
5. Įsivertins gebėjimą įveikti stresą ir padidinti toleranciją jam.
6. Prisilies prie patirties „čia ir dabar“.
7. Ugdys vidinę darną, padėsiančia dirbant paslaugų srityje.

Mokymų programa:

1. Emocinis kapitalas ir jo sudedamosios:
 Emocinis intelektas vidinės harmonijos ir socialinės sėkmės pagrindas.
 Emocijų įtaka paslaugų sektoriuje: ką (pra)laimi.
 Emocinės kompetencijos sudedamosios dalys.
 Savęs supratimas ir išraiška paslaugų sektoriuje: galimybės būti savimi.
 Tinkamų emocijų, padedančių spręsti veiklos situacijas, išraiška.
2. Savęs suvokimas, požiūris į save, savęs valdymas:
 Savo jausmų, emocijų ir kūno pokyčių supratimas.
 Savo ir kito asmens poreikių, ir motyvų supratimas.
 Nesąmoningi elgesio motyvai.
 Impulsyvumo priežastys ir suvaldymo būdai.
 Streso valdymas: asmeninio streso lygio įsivertinimas.
 Veiksniai darantys įtaką streso atsiradimui ir emocijų išsibalansavimui.
 Neigiamų emocijų sumažinimo galimybės ir būdai.
 „Ar realus“ ir „Aš idealus“: judant link vidinio vientisumo.
3. Kitų supratimas ir įtaka:
 Empatija - galimybė suprasti kito asmens vidinį pasaulį, jausmus, poreikius, motyvus, vertybės.
 Empatinis klausymasis.
 Nuostatų, padedančių/trukdančių suprasti kitą žmogų, analizė.
 Asmeninės tarpusavio bendravimo strategijos įsivertinimas.
 Bendravimo pozicijos ir poveikio strategijos.
 Jūsų ir kitos asmens interesai: balanso paieška.
 Bendradarbiavimo strategija ir partneryste grįstų santykių kūrimas.
 Civilizuota įtaka: argumentavimas.
 Darbas su emocijomis sudėtingose situacijose (stop konfliktui).

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos