Creative Performance


Tipas: Kursai
Lygis: Visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 3 mėn. (60 ak. val.)
Organizatorius: The Atomic Garden Vilnius

Kaina: 1950€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-09-19

Vilniuje

Cyber City

Pirmoje kurso dalyje mokysies tvarkingo reklamos kūrimo proceso taisykles. Mokytojai – senosios mokyklos vilkai, griežto fundamentalaus metodiško požiūrio šalininkai – praktikai iš agentūrų ar kliento pusės. Antroje dalyje taisykles laužysi, atrasdamas būdus, kaip tą patį rezultatą sukurti mažesnėmis pastangomis. Mokytojai – agresyvūs, lankstūs ir greiti Creative Performance komandų nariai iš startuolių.

Baigęs kursą, gebėsi pats išsitirti rinką, rasti įžvalgą, sukurti strategiją, kūrybinti, sudėlioti mediją, valdyti gamybą, paleisti komunikaciją, įvertinti progresą, optimizuoti veiksmus.

Creative Performance kursas skirtas tau, jeigu:

- turi neįdomų produktą, kurį reikia kažkaip parduoti perpildytoje rinkoje;
- reikia sudėlioti komunikaciją nuo nulio;
- svarbu suvaldyti strategijos, kūrybos, gamybos, media ir optimizavimo procesą.
- tavo komanda kartais nepadaro, todėl tenka pačiam galvoti įžvalgas, žinutes, scenarijus ar idėjas;
- esi (nori tapti) žmogumi – orkestru;
- nori įdarbinti dirbtinį intelektą (AI);
- esi iš vadybos srities: projektų, prekių ženklo ar rinkodaros vadovas;
- mokeisi savarankiškai, o dabar nori savo žinias susisteminti ir pritaikyti praktikoje.

Mokytojai - patyrę reklamos ir duomenų specialistai, startuolių bendruomenė, su kuria ir sukurtas šis kursas, atstovai. Kurso vadovas - Darius Bagdžiūnas (Enterpreneris)

Kiti mokytojai - Džiugas Skrupskelis (Growth & Business strategas), Artūras Olšauskas (Media House | Verslo plėtros vadovas), Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade (Ogilvy Vilnius | Strategijų ir tyrimų skyriaus vadovė), Regimantas Urbanas (Surfshark | Rinkodaros vadovas), Rimantas Stanevičius (Milk | Kūrybos vadovas), Rapolas Vosylius (A EYE - Image Synthesis Lab | AI operatorius), Vytis Gruzdys (A EYE - Image Synthesis Lab | AI operatorius), Mantas Mereckis (Media House | Performance reklamos komandos vadovas), Marius Poškus (Meno vadovas), Stefanija Jokštytė (Meno komunikacija | Kūrybos vadovė), Jonas Trukanas (Režisierius), Laura Pamerneckytė (Kilo Health | Performance Creative), Kamilė Račiūtė (Surfshark | Mobile ir PPC komandų vadovė), Jonas Suchadolskas (Surfshark | Video komandos vadovas), Ramūnas Kamandulis (Kūrybininkas ir verslininkas)

Mokymų programa:

- Consumer journey
- Research
- Long term goals
- CRO
- Local, Google & meta
- KPI
- Creative concepts & insights
- Artificial iteligence
- Design & Copy tactics
- Campaign brief
- Action plan
- Performance tactics routine

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos