Kaip bendrauti dirbant socialinį darbą su neadekvačiai (dėl ligos arba kitų priežasčių) reaguojančiais klientais

Kaip bendrauti dirbant socialinį darbą su neadekvačiai (dėl ligos arba kitų priežasčių) reaguojančiais klientais

Ugdomas gebėjimą atpažinti sudėtingas elgesio situacijas, valdyti emocijas ir taikyti efektyvius bendravimo metodus, siekiant išlaikyti konstruktyvų dialogą su klientu

Mokymo tipasKursai, mokymai
LygisVisiems
KompensuojamaNekompensuotina
Baigimo dokumentasTaip
KalbaLietuvių
Mokymų trukmė8 ak. val.
Kaina79.00 €
Tvarkaraštis
Data2025-06-06
VietaInternetu
Vietų skaičiusNeribojamas
Komentaras
Mokymų trukmė 9:00-16:15. Nuotolinių mokymų nuoroda suteikiama užsiregistravusiems.
Kursas pasibaigęs
Aprašymas
Programa
Lektoriai