Verslumo mokymai: kaip parduoti daugiau

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Pardavimų mokymai » Verslumo mokymai: kaip parduoti daugiau

Tipas: Kursai
Baigimo pažymėjimas: Nėra
Užimtumo tarnyba: Finansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 54 ak. val.
Organizatorius: MB Dokalina

Kaina: 500€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-05-20

Internetu

Programa skirta siekiantiems sukurti/plėtoti sėkmingą verslą arba padidinti pardavimus profesinėje veikloje. Pardavimai – tai procesas, kurį verta išmanyti, kadangi šis procesas supa mus kasdien. Sėkmingas verslas ar karjera pardavimuose susideda iš pagrindinių komponentų: užbaigtas pardavimas ir reklama. Programa sukurta atsižvelgiant į darbo rinkos ir verslo esmines problemas, darbdavių išsakytus lūkesčius. Norint pasiekti norimų rezultatų profesinėje veikloje svarbu turėti pakankamai žinių ir įgūdžių, kurie optimizuoja darbo procesą, padeda greičiau parduoti prekę ar paslaugą ir taip padidinamos įmonės pajamos. Kompetentingų lektorių suteiktos žinios suteiks pridėtinės vertės kiekvienam verslui, prekės ar paslaugos reklamai, vidinių procesų valdymui ir asmens savivertei.
Įgyjamos ir tobulinamos kompetencijos
Bendrosios kompetencijos:
Skaitmeninė kompetencija
Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Verslumo kompetencija

Mokymų programa:

Top pardavėjų įpročiai Top pardavėjų kompetencijos ir etapai. Top pardavėjų motyvacija, sistemos, įpročiai, atskaitomybė, nuoseklus pardavimo ciklas.
Kritiniai sėkmės faktoriai Kontroliuojami - Įtakojami - Priimami dalykai. Pagrindinių KSF rodiklių ir konversijų supratimas, tikslų kristalizavimas. Pristatoma, kaip nustatyti augimo galimybes pagal KSFs.
Sandorio sudarymo technikos Identifikuojami klientų pirkimo ženklai, ir kada jau laikas bandyti sudaryti sandorį. Pristatomi ir praktiškai supažindinama su sandorio sudarymo klausimų tipais.
Vidinis kritikas. Asmenybės psichologiniai aspektai ir saviraiška Analizuojamas vidinis kritikas, iš kur jis atsiranda, ir kokia yra jo funkcija asmeniniame bei profesiniame gyvenime. Mokymai suteiks žinių, kaip atpažinti vidinio kritiko šaltinius ir kaip jį paversti savo pagalbininku, skatinančiu asmeninę ir profesinę plėtrą.
Disciplina ir motyvacija Pristatoma, kaip savidisciplina gali būti pagrindinis asmeninio ir verslo augimo variklis, ir kaip ją ugdyti kasdienėje praktikoje, kaip išlaikyti aukštą motyvacijos lygį net susiduriant su iššūkiais ir kaip tai paversti nuolatine įpročių dalimi.
Socialinės medijos platformos Kaip efektyviai naudotis socialinės medijos platformomis versle: Facebook, Instagram, TikTok. Mokymų metu aptariami svarbiausi aspektai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį kuriant ir skelbiant turinį, kad jis būtų efektyvus ir įtraukiantis. Analizuojama kaip skirtingos turinio rūšys - nuo vaizdo įrašų iki interaktyvių įrašų - veikia kiekvienoje platformoje ir kaip tai galima išnaudoti didinant klientų įsitraukimą.
Nuomonės formuotojų "influencerių" marketingas Mokoma, kaip greitai padidinti savo sekėjų skaičių ir skatinti pardavimus naudojantis nuomonės formuotojų "influencerių" marketingu.
Pristatymas Pristatomas istorijos ir pasakojimo menas pardavimo procese, būtinumo jausmo kūrimas pristatymo metu. Analizuojamos prekės / paslaugos funkcijos, naudos. Mokoma suprasti kliento susidomėjimo lygį.
Požiūris ir pozityvi savitaiga Dalyviai supažindinami su informacijos apdorojimo sistema, saviitaigos svarba, afirmacijomis ir kaip jas tinkamas susikurti, dėkingumo procesu.
Įžanga į pardavimą Pirminio susitikimo tikslas ir struktūra. C.L.A.S.P. klausimų metodikos pristatymas ir C.P.R. - emocinio poreikio iškėlimas.
Maketavimo galimybės su Canva programa Efektyvių reklaminių maketų kūrimas su CANVA: nuo pradedančiųjų iki profesionalių sprendimų. Mokymai suteiks žinių, kaip pasinaudoti nemokamais ir mokamais CANVA resursais, įskaitant nuotraukų bibliotekas ir šablonus. Išdėstomi žingsniai, kaip efektyviai planuoti ir organizuoti savo dizaino darbus, kad kūrimo procesas būtų sklandus ir malonus, kaip adaptuoti sukurtus maketus skirtingoms platformoms ir reikmėms, maksimaliai išnaudojant CANVA galimybes.
Fotografija versle Pristatoma, kaip profesionaliai fotografuoti su išmaniuoju telefonu: nuo „asmenukės“ iki produkto ar paslaugos fotografavimo. Dalyviai išmoks išnaudoti išmaniojo telefono kameros galimybes ir papildomus įrankius, tokius kaip trikojai ar apšvietimo įranga ir pan.
Laiko valdymas Dalyviai sužinos apie aštuonis principus laiko planavimui, identifikuos prioritetus, sužinos apie auksines valandas ir kitus metodus tinkamam darbų planavimui, gebės audituoti laiką.
Rekomendacijos Pristatomas septynių žingsnių rekomendacijų prašymo procesas. Praktiškai išbandomas procesas, apibrėžiami įtakos ratai.
Video kūrimas ir programos Video kūrimas ir redagavimas socialinėje medijoje: Nuo CapCut iki įtraukiančių Reels. Aptariama, kaip naudoti skirtingus video redagavimo įrankius ir funkcijas, siekiant sukurti profesionaliai atrodančius video. Dalyviai išmoks adaptuoti video turinį skirtingoms platformoms, tokioms kaip Instagram Reels, Facebook Stories ir kt., kad maksimaliai išnaudotų kiekvienos platformos galimybes.
Dirbtinio intelekto galimybės: kaip rašyti parduodančius tekstus ir įtraukti klientus socialinėje medijoje Išmokoma kaip dirbtinio intelekto įrankiai gali padėti sukurti turinį, kuris atspindi asmenybę ir verslo identitetą, bei padidina klientų įsitraukimą. Bus aptariama, kaip naudoti dirbtinio intelekto įrankius turinio analizei ir optimizavimui, siekiant padidinti jo poveikį ir efektyvumą.
Atsakymas "NE" Dalyviai sužinos, kaip atpažinti ir apibrėžti savo asmenines ir profesines ribas, kad galėtų efektyviau tvarkyti savo laiką ir energiją. Išmoks, kaip pasakyti „ne“ nesijaučiant kaltai ar nerimaujant dėl kito žmogaus reakcijos, o taip pat kaip tai padaryti taip, kad būtų išlaikomi geri santykiai.
Santykio su klientu kūrimas Atskleidžiama, kodėl verta nuosekliai palaikyti santykius, kaip įsivertinti nuoseklaus ryšio palaikymą, ryšio palaikymo metodai.
Pirminis kontaktas Mokymų metu bus pristatoma pro aktyvi klientų paieška , tobulo kliento identifikavimas, metodai, padedantys pasiekti sprendimų priėmėjus. Supažindinta su pokalbio telefonu scenarijumi ir atskleidžiama, kaip įveikti nenorą skambinti.
Prieštaravimų valdymas Nurodomi keturi pagrindiniai prieštaravimai, kuriems reikia pasiruošti ir pristatoma atsakymo į prieštaravimą formulė.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos