Užstrigusių CRM galimybių panaudojimas: strategijos ir praktiniai patarimai

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Pardavimų mokymai » Užstrigusių CRM galimybių panaudojimas: strategijos ir praktiniai patarimai

Tipas: Kursai
Baigimo pažymėjimas: Nėra
Komepensacija: Nekomepensuojama
Kalba: Lietuvių
Trukmė: -1 ak. val.
Organizatorius: Lietuvos pardavimų asociacija

Kaina: Nemokamai

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

Derinama individualiai

Vilniuje

V.Gerulaičio g. 10, Vilnius (Technopolis, Liudas Vasaris, 1 aukštas)

Ar kada nors susidūrėte su situacija, kai turite potencialų klientą savo CRM sistemoje, su kuriuo ilgai nepavyksta atkurti kontakto, gauti atsakymą ar komentarą? Klientas tiesiog “kabo” jūsų CRM sistemoje, ir mes įstrigome „nėra atsakymo“ statuse? Jei taip, šis renginys skirtas jums!

Šiame renginyje bus aptariamos strategijos ir taktikos, kaip grąžinti neaktyvius ar kabančius klientus į aktyvų pardavimo galimybių piltuvėlį. Sužinosite, kaip „pažadinti“ klientus, ir kaip ir kada atgaivinti pardavimo procesą.

Neringa Romanovskaja – LiPA valdybos narė, Neringos seminarai ir CRM klubo įkūrėja, lektorė, pardavimų procesų profesionalė. 20+ m. dirba su pardavimų iššūkiais ir konsultuoja pardavėjus bei įmonių vadovus pardavimų procesų, plėtros ir kitais klausimais.

Julija Varneckienė – CapitalBox COO, CRM klubo narė ir mentorė. 18+ m. dirba kuriant procesus ir optimizuojant sistemų veikimą.

Renginio metu sužinosite:
📍 Ką daryti su neaktyviais CRM klientais?
📍 Kaip neaktyvų klientą privesti prie pardavimo?
📍 Gerosios praktikos ir patarimai.

📅 Data: rugsėjo 26 d.,19:00 val.
🏢 Vieta: V.Gerulaičio g. 10, Vilnius (Technopolis, Liudas Vasaris, 1 aukštas).

NORITE NUOLAT GILINTI PARDAVIMŲ ĮGŪDŽIUS?
Prisijunkite prie Lietuvos pardavimų asociacijos!

Mokymų programa:
Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos