“ŠALTI” IR PAKARTOTINIAI SKAMBUČIAI – PARDAVIMŲ TELEFONU PRAKTIKA

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Pardavimų mokymai » “ŠALTI” IR PAKARTOTINIAI SKAMBUČIAI – PARDAVIMŲ TELEFONU PRAKTIKA

Tipas: Seminarai, konferencijos
Lygis: Tinka visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 2 d. (16 ak. val.)
Organizatorius: Dorevi, UAB

Kaina: 424€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-05-14

Vilniuje

Lektoriai

Mokymų lektorė Vega Dikčienė: psichologė – praktikė, verslo konsultantė, profesionali lektorė. Vegos kvalifikaciją patvirtina tarptautinis EuroPsy sertifikatas ir dar daug įvairių kvalifikaciją patvirtinančių diplomų. Lektorės patirtis sudėtingų bendravimo situacijų ir konfliktų valdymo srityje virš 25 metų, ji veda ne tik praktinius mokymus, bet ir konsultuoja šiomis temomis verslo įmones bei privačius asmenis. Vega yra koučingo ir neurolingvistinio programavimo (NLP) sertifikuota konsultantė, sertifikuota įgūdžių trenerė.

Lektorė 25 metų dirba praktinių mokymų ir įgūdžių formavimo srityje, todėl mokymuose daug dėmesio skirių užduotims, kurios padeda išmokti praktikuojantis „čia ir dabar“. Klientų yra ypatingai gerai vertinama už įsiklausymą į kiekvieno dalyvio poreikius, gebėjimą parastai ir suprantami perteikti informacija, puikiai parinktas užduotis bei gerą nuotaiką mokymų metu.


Tikslas. Formuoti profesionalaus bendravimo su klientais ir pardavimų telefonu įgūdžius, kai skambinama naujam klientui.

Mokymai skirti. Pardavimų komandų vadovams, pardavimų vadybininkams. Smulkių ar vidutinių įmonių vadovams ar akcininkams, kurie patys atlieka daug pardaviminių ar šaltų skambučių.

Mokymų būdai. Mokymai yra praktiniai, teorija yra derina su konkrečių atveju aptarimu, pavyzdžiais bei mokomasi simuliuojant darbines situacijas. Mokymų metu pateiktos užduotys ir mokomieji žaidimai atitinka suaugusiųjų mokymosi reikalavimus. Visi dalyviai yra įtraukiami į mokymosi procesą. Po mokymų dalyviai gebės pasiruošti pokalbio šablonus (skriptus), remiantis gauta medžiaga ir mokymų metu sukurtais šablonų pradmenimis.

Trukmė: Dvi dienos auditorinių mokymų po 8 akad. val. Pirmoje dienoje išsamiai, su praktiniais pavyzdžiais bei užduotimis, išdėstoma visa teorinė medžiaga ir atliekamas pradinis įgūdžių formavimas, o antrą dieną tęsiami mokymai grupėje daugiau dėmesio skiriant įgūdžių įtvirtinimui, refleksijoms, pokalbio algoritmų kūrimui ir jų išbandymui mokymosi procese. Bendra trukmė žmogui - 16 akad. val.
Kodėl dvi dienos? Įgūdžiai nesusiformuoja tai greitai, kaip norėtųsi, todėl šių mokymų programa yra sudaryta remiantis suaugusiųjų mokymuisi skirtais reikalavimais ir mokymus veda profesionali trenerė, pati vykdanti pardavimus telefonu, psichologė koučingo specialistė Vega Dikčienė.

Dalyvių skaičius grupėj: iki 16 asmenų.

Seminaro data ir vieta
2024 m. gegužės 14/15 dienomis, viso 16 akad. valandų
Vilniuje

Seminaro kaina: 350.00 EUR (+21% PVM).
Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:

išsamią metodinę medžiagą;
16 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą elektroniniu formatu;
vaišinsime pietų ir kavos pertraukų metu;
nemokamą automobilio parkavimą viešbučio aikštelėje;
seminaro lektorės individualias konsultacijas po seminaro.

Norite šiuos mokymus užsakyti savo įmonei ar įstaigai, auditorijoje ar nuotoliniu būdu? Susisiekite.

Mokymų programa:

Mokymų turinys

I dalis

Pagrindinė komunikacijos telefonu taisyklė. Kuo skiriasi pardavimas telefonu nuo pardavimo elektriniu laišku ar tiesioginio kontakto. Santykių kūrimas ir išlaikymas – „Auksinė“ bendravimo su klientais taisyklė“.Savo konkurencinio pranašumo suvokimas, kai klientas akcentuoja kainą.Užduotys.
Stabilaus pasitikėjimo savimi kūrimas. Pasitikėjimo savimi vaidmuo pardavimuose. Atsparumo neigiamai patirčiai formavimas.Užduotys.
Nuostatų ir įsitikinimų auditas. Įsitikinimų, didinančių pardavimus, formavimas. Iracionalių įsitikinimų keitimas. Užduotys.

II dalis (mokymai ir praktikos abiejų dienų metu)

Emocijų, streso valdymas. Kaip nepasiduoti emocijoms ir išlikti ramiu esant stresinei situacijai? Kaip suvaldyti nerimą prieš pokalbį ir pokalbio metu? Kaip išlikti ramu ir tęsti pokalbį pirmą kartą išgirdus NE? Praktinės užduotys – konkrečių atvejų aptarimas.
Pardavimų telefonu specifikos aptarimas. „Šaltas skambutis“ – Kaip sudominti pirmu sakiniu ir paskatinti kalbėti? Privalumų ir išskirtinumo išgryninimas, jų pasakymo būdai. Pokalbio algoritmo sudarymas. Užduotys, sakinių išgryninimas. Darbas mažose grupėse.

III – IV dalys (mokymai ir praktikos abiejų dienų metu)

Situacijų modeliavimas, praktinės užduotys, įgūdžių formavimas.
Pardavimų telefonu įgūdžių lavinimas ir pardavėjo įtaigumą stiprinantys metodai. Kainos su klientu aptarimas – pridėtinės vertės pasakymas ir kainos argumentavimas.
Galimų kliento prieštaravimų aptarimas. Atsakymų į prieštaravimus algoritmo sukūrimas ir pasiruošimas įgūdžių įtvirtinimui antrą dieną mokymams grupėje.
„Sekretorės barjeras“ – kaip bendrauti su sekretore norint susisiekti su reikiamu asmeniu. Teorinė dalis: Pokalbio taktikos pasirinkimas, dažnai naudojamos taikios manipuliacijos, įtaigumas naudojant rekomendacijas ir kitas pasitikėjimą didinančias priemones.

Mokymo rezultatų apibendrinimas.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos