Programa “MBA START UP”

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Pardavimų mokymai » Programa “MBA START UP”

Tipas: Kursai
Lygis: Pradedantiesiems ir pažengusiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 9 mėn. (445 ak. val.)
Organizatorius: Tarptautinis menedžmento institutas, VšĮ

Kaina: 5370€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-10-05

Internetu

Zoom platforma, nuo 10 iki 14 val.

Visais laikais labiausiai paklausi kvalifikacija MBA - Master of Business Administration

Programą sukūrė Didžiosios Britanijos Atvirojo universiteto ir Vokietijos Ekonomikos ir Verslo akademijos mokslininkai. Programa yra valstybės akredituota. Programai suteikta geriausia išsivysčiusių šalių patirtis labiausiai prieinama kalba, todėl net nuo verslo ir ekonomikos nutolęs žmogus supras siūlomas temas.

PROGRAMA SKIRTA TIEMS, KAS NORI:
• Sukurti materialinės ir socialinės sėkmės pagrindą.
• Išsiugdyti racionalaus, sisteminio, konceptualaus mąstymo įgūdžius.
• Sukurti konkurencingą, efektyviai veikiančią organizaciją.
• Vystyti verslą ir padidinti savo indėlį į jo formavimą.
• Tapti savo gyvenimo generaliniu direktoriumi.

PROGRAMA UGDO:
• Gebėjimus veikti įvairiuose lygmenyse. Remdamiesi savo pozicija, vaidmeniu, lūkesčiais ir rūpesčiais, geriau suvoksite platesnius, globalius klausimus, kurie gali turėti įtakos jūsų valdymo praktikai.
• Gebėjimus, reikalingus siekiant spręsti iškylančius uždavinius, atsižvelgiant į platesnius aspektus, įskaitant vadybos tyrimo įgūdžius, teorijos studijų ir jos taikymo praktikoje įgūdžius, taip pat kūrybingo – nestandartinio – mąstymo įgūdžius sprendžiant vadybos klausimus ir problemas.

STUDIJŲ FORMA:
• Studijos vyksta akivaizdine-neakivaizdine (blended) forma. Jūs pasirenkate laiką, kada jūs galėsite studijuoti, ir savarankiškai sudarote užsiėmimų tvarkaraštį atsižvelgdami į: akivaizdinius ir nuotolinius (online) susitikimus (zoom) 1...2 kartus per mėnesį.
• Jūs galite studijuoti ir dirbti jums komfortišku režimu. Bendras grupės sąveikavimas vyksta poilsio dienomis. Jūs negaištate laiko kelionėms.

Mokymų programa:

PROGRAMĄ SUDARO TRYS KURSAI:

1. Kursas „Projektų valdymas“ (3 mėn.)

• Projektinio darbo pagrindas: rūšys, patirtis. SMART koncepcija. Pasitarimų moderavimas. Išlaidų apskaičiavimas. Rizikos valdymas. Projekto paraiška.
• Organizacinė struktūra. Projekto vadyba. Kompetencijos. Daugialypių projektų (multiprojektų) vadyba. Darbo proceso organizavimas.
• Projektinio darbo sutartys. Projekto dokumentacija. Išlaidų ir naudos analizė.
• Projekto planavimas: struktūra, planas, darbiniai paketai, sąnaudos, biudžetas, finansinis planas. Sąnaudų įvertinimas. Gairės. Projektų vadyba – programinė vadyba.
• Laiko – asmeninio ir projekto – vadyba. Susirikimai.
• Projektų kontrolė ir vadyba: kontrolingas, atskaitomybė, informavimas. Sprendimai. Jėgų laukas. Komunikacija. Pagrindiniai modeliai. Aktyvus klausymasis. Klausimynas. Konfliktų, pokyčių valdymas. Projektų krizės. Komandos motyvacija.
• Atsakymo išsaugojimas. Pristatymas. Žinių valdymas. Personalo atestavimas. Premija už projektų vadybą. • Projektų vadybos ateitis ekonomikoje. Daugialypiai projektai (multiprojektai). Kritinės grandinės metodas.

2. Kursas „Finansinės veiklos valdyba“ (3 mėn.)

• Finansinė informacija: taisyklės ir susitarimai. Pradiniai ištekliai, pertvarkymas ir galutinis produktas – piniginė išraiška.
• Piniginių lėšų judėjimas: ataskaita, apyvartinis kapitalas. Piniginių lėšų išlaidos. Biudžetai.
• Finansinės informacijos naudojimas. Ataskaitų formos. Balansas. Apyvartinio ciklo vadyba.
• Sąnaudos: klasifikacija, įtraukimas, paskirstymas. Maržos metodas. Nenuostolingumas. Pelno analizė.
• Sprendimų priėmimas: vertinimas, sąnaudų apskaita kainodaros etape. Sprendimų priėmimo scenarijus.
• Biudžetai – procesas ir žmonės. Biudžeto valdymas: rūšys ir metodai.
• Veiklos įvertinimas. Rodikliai. Ekonomiškumas, efektyvumas, rezultatyvumas ir teisingumas.

3. Kursas „Praktinė rinkodara“ (3 mėn.)

• Rinkodara skirtinguose kontekstuose. Pirkėjai, vartotojai ir klientai.
• Vartotojų patenkinimas ir kokybė.
• Rinkos segmentavimas: metodai, priemonės. Pasirengimas. Pozicionavimas.
• Suprasti vartotojus: faktoriai, procesas. Elgesio pokyčiai: apribojimai, skatinimas.
• Prekės ir paslaugos: vertė, kokybė, rinkodariniai santykiai. Vartotojų patenkinimas. Gerų santykių kūrimas.
• Rinkodaros mišinys – suderinamumas. Produktas, kainodara, vieta, skleidimas. Vystymas.
• Rinkodaros informacijos valdymas – reikšmė. Rinkodaros tyrimai: tipai, pasirinkimas, duomenų rinkimas, tyrimų įvertinimas.
• Rinkodaros planas, jo panaudojimas. Plano komponentai.

Studijuojant dviem asmenims ir daugiau iš tos pačios kompanijos, kiekvienam suteikiama 10 % nuolaida.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos