Personalo administravimas nuo pradžių. Paprastai apie sudėtingus dalykus

Pradžia » Kursai » Viešasis sektorius ir teisė » Biuro administravimo kursai » Personalo administravimas nuo pradžių. Paprastai apie sudėtingus dalykus

Tipas: Seminarai, konferencijos
Lygis: Tinka visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 1 d. (6 ak. val.)
Organizatorius: Dorevi, UAB

Kaina: 109€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-06-19

Internetu

Dalyvio namuose arba darbo vietoje

Lektoriai

UAB Dorevi lektorė Rasa Grigonienė
Filologijos ir Teisės mokslų magistrė, Teisės krypties doktorantė (Darbo teisės specializacija). Lektorė mokymuose derina tiek dokumentų valdymo, tiek teisines žinias, todėl mokymų dalyviai visuomet gauna praktinių patarimų, kaip įgyvendinti sudėtingas teisines nuostatas praktiškai, parengiant reikalingus dokumentus.
Rasa Grigonienė aktyviai vykdo konsultacinę veiklą, daugiau kaip 15 m. veda seminarus, kursus, mokymus darbo teisės, personalo bei dokumentų valdymo klausimais, atlieka įmonių, įstaigų dokumentų auditus, rengia lokaliuosius teisės aktus, veda vidinius mokymus.
Rasa Grigonienė leidžia knygas, vadovėlius, rengia straipsnius. Yra paskelbusi virš 40 mokslo taikomojo pobūdžio publikacijų įvairiuose profesiniuose žurnaluose ir žinynuose, parengusi keletą metodinių priemonių. 2014 m. su bendraautoriais išleistas vadovėlis „Dokumentų valdymas. Veiklos, personalo ir elektroniniai dokumentai”; 2016 m. - kolektyvinė monografija „Darbo teisės principai ir jų taikymas Lietuvos teismų praktikoje“.
Lektorė dažnai kaito pranešimus dalykinėse mokslo bei praktinėse konferencijose Lietuvoje ir užsienyje, turi virš 10 m. praktinės vadovavimo įstaigoms /įmonėms bei personalui patirties.
Taip pat dėsto Mykolo Romerio universitete, yra Valstybinės darbo inspekcijos Vilniaus teritorinio skyriaus darbo ginčų komisijos narė.


Nemažai įstaigų ir įmonių (ypač nedidelių) neturi atskiro personalo specialisto, o personalo administravimo procesai priskiriami administratoriams, buhalteriams, kitiems darbuotojams, kurie neturi specialaus pasirengimo ir jiems iškyla nemažai klausimų ir probleminių situacijų. Taip pat naujai priimtiems personalo specialistams dažnai trūksta praktinės patirties arba susiduriama su senų laikų personalo valdymo tradicijomis, kai pagrindinis personalo administravimo paaiškinimas - „Taip visada darėme“.
Taigi, seminaras skirtas darbuotojams, kurie galbūt neturi specialaus pasirengimo ir nori sužinoti, pasitikslinti ar pasikartoti visus pagrindinius personalo administravimo žingsnius nuo darbuotojo priėmimo iki atleidimo. Taip pat bus aptariamos rizikos, kylančios dėl netinkamo personalo administravimo, galimos pasekmės, teismų ir Darbo ginčų komisijų praktika.

Seminarų data ir vieta:
2024 m. balandžio 25 d., 09:00 - 14:30 (6 akad. val.), dalyvio namuose arba darbo vietoje

Nuotolinis seminaras transliuojamas Zoom platformoje. Jums tereikia turėti įrenginį (kompiuterį, planšetę, išmanųjį telefoną) su interneto ryšiu.
Prisijungimo nuoroda siunčiama likus vienai dienai iki seminaro.

Seminaro kaina: 90.00 EUR (+21% PVM)

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:
išsamią metodinę medžiagą elektroniniu formatu;
6 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą elektroniniu formatu;
seminaro lektorės individualias konsultacijas po seminaro.

Norite šiuos mokymus užsakyti savo įmonei ar įstaigai, auditorijoje ar nuotoliniu būdu? Susisiekite.

Mokymų programa:

Seminaro programa

Darbuotojų priėmimo administravimas

Dokumentai, kuriuos turi pateikti darbuotojas. Kur juos dėti, ar reikia formuoti asmens bylas, kiek iš viso turi būti bylų personale?
Darbo sutarties sudarymas, pranešimas SODRAI.
Vietiniai norminiai teisės aktai ( taisyklės pareigybių aprašymai ir kt.), su kuriais turi būti supažindintas darbuotojas. Kaip juos parengti, kiek jų reikia turėti?
Darbo sutarties keitimas

Pagrindiniai dokumentai ir procesai, keičiant darbo sutartį.
Susitarimas dėl papildomo darbo.
Darbo sutarties nutraukimas

Tinkamas darbo sutarties nutraukimo pagrindo pasirinkimas
DS nutraukimo įforminimo dokumentai.
Svarbu nepamiršti - apribojimai, įspėjimo terminai, išmokos, atsiskaitymas ir kt.
Darbo ir poilsio laiko bei kitų procesų administravimas
Darbo grafikai, jų sudarymas, tvirtinimas.
Darbo laiko apskaita.
Atostogų, komandiruočių įforminimas
Darbo pareigų pažeidimo įforminimas ir kt.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos