Pasiruošimas ITIL 4 Foundation egzaminui

Pradžia » Kursai » IT kursai » IT projektų valdymas » Pasiruošimas ITIL 4 Foundation egzaminui

Tipas: Kursai
Lygis: Pradedantieji
Baigimo pažymėjimas: Nėra
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių, Anglų, Rusų
Trukmė: 3 d. (24 ak. val.)
Organizatorius: TOWI, UAB

Kaina: 950€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2023-09-11

Internetu

2023-10-23

Vilniuje

2023-11-20

Vilniuje

2023-12-11

Vilniuje

Lektoriai

Tai žmogus, kuris dirba IT daugiau nei 30 metų ir turi daugiau nei 100 įvairiausių sertifikacijų. Tarp jų ir tarptautines dėstytojo sertifikacijas, viena jų įgyta daugiau nei prieš 20 metų. Veda mokymus, seminarus bei pasisako įvairiuose renginiuose kaip pranešėjas. Daug paprasčiau yra tiesiog įsivesti jo vardą ir pavardę Google nei aprašyti čia.


ITIL 4 Foundation pristato visapusį veikimo modelį, skirtą kurti, pristatyti ir nuolat tobulinti technologijomis pagrįstus produktus ir paslaugas.
ITIL 4 Foundation skirtas visiems, kurie turi suprasti pagrindines IT ir skaitmeninių paslaugų teikimo sąvokas ir nori padėti savo organizacijai priimti naują paslaugų valdymo kultūrą. Jis skirtas profesionalams, pradedantiems savo ITIL 4 kelionę, arba žmonėms, norintiems atnaujinti turimas ITIL žinias.

Kursas padės suprasti:
kaip veikia šiuolaikinės IT ir skaitmeninių paslaugų organizacijos
kaip vertės srautai padidina greitį ir efektyvumą
kaip kultūriniai ar elgesio principai vadovauja platesnei organizacijai naudingą darbą
kaip naudoti dažniausiai naudojamus paslaugų valdymo terminus ir sąvokas
ITIL 4 Foundation mokymai
Įvairių formatų ITIL mokymo kursus rengia akredituotos mokymo organizacijos. Norėdami rasti mokymo teikėją, naudokite mūsų mokymų paiešką.

Egzamino formatas
40 klausimų
Kelias pasirinkimas
26 balai iš 40, kuriuos reikia išlaikyti (65%)
60 minučių
Uždaryta knyga.

Sertifikato atnaujinimas
Nuo 2023 m. visi PeopleCert pasaulinės geriausios praktikos sertifikatai turės būti atnaujinti po 3 metų.

Mokymų programa:

1. Understand the key concepts of service management
2. Understand how the ITIL guiding principles can help an organization adopt and adapt service management
3. Understand the four dimensions of service management
4. Understand the purpose and components of the ITIL service value system
5. Understand the activities of the service value chain, and how they interconnect
6. Know the purpose and key terms of 15 ITIL practices
7. Understand 7 ITIL practices

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos