fbpx

Pardavimų mokymai – Nuotolinių pardavimų efektyvinimas ir derybų ypatumai (B2B)

Pradžia » Kursai » Mokymai vadovams » Derybų mokymai » Pardavimų mokymai – Nuotolinių pardavimų efektyvinimas ir derybų ypatumai (B2B)

Tikslinė grupė – pardavimų vadybininkai bei vadovai vykdantys asmeninius pardavimus.

Data – 2022 m.,, 8 ak., val., pradžia 08:00 val.

Mokymų kaina – 165 EUR ir PVM

Mokymų tikslas – susisteminti bei praktinėmis rekomendacijomis pagilinti dalyvių žinias apie pardavimo procesą bei patobulinti pardavimo įgūdžius.

Mokymai vyksta nedidelėse grupėse, dalyvius kviesime dalyvauti diskusijose bei aptarti dalyvių pardavimo situacijas. Mokymo metu akcentuosime situacijos valdymo svarbą pardavimo metu, mokysimės pardavimus efektyvinančių technikų, nuotolinio bendravimo efektyvinimo, bendravimo specifikos ir kt.


Mokymų programa:

1. ĮŽANGINĖ DALIS ​Pardavėjo asmenybė ir motyvacija: pasitikėjimas savimi ir tikėjimas produktu.Efektyvi pradžia: pirmo įspūdžio sudarymas. Pardavimo klimato kūrimas ir pozityvaus santykio formavimas. Pirmo įspūdžio efektas ir kas „užmuša“ įvaizdį? 2. NUOTOLINIS BENDRAVIMAS Pardavimo telefonu ypatumai:

  • Bendravimo telefonu ypatumai, pokalbio pradžia, pirmas įspūdis; Kaip kalbėti, kad patiktumėte klientui? Klaidos kontakto pradžioje;
  • Balso svarba;
  • Pasiruošimas pokalbiui, informacijos rinkimas;
  • Kokiomis frazėmis užmegzti pašnekesį? Kliento sudominimas;
  • Poreikių išsiaiškinimas. Kaip formuluoti klausimus? Klausimų uždavimo klaidos;
  • Aktyvus klausymasis: ką tai reiškia?
  • Pasipriešinimas kontaktui: administratorių / sekretorių barjero įveikimas;
  • Sudominimas produktu; Susitarimas dėl susitikimo;
  • Pokalbio užbaigimas;
  • Kalbos kultūra, „parazitiniai“ žodžiai;
  • Ką daryti, jei sprendimo priėmimas užsitęsė?
  • Pakartotiniai skambučiai;
  • Kai kurios bendravimo telefonu gudrybės ir dažniausios kalbėjimo telefonu klaidos.


Bendravimas video ryšiu (nuotoliniu būdu): Pasiruošimas pokalbiui, kūno kalba video kontakto metu; Skaidrių, vizualinės informacijos naudojimas; Rekomendacijos. Susirašinėjimas elektroniniu paštu:

  • Struktūra, turinys, informacijos teikimas, stilius;
  • Pasiūlymų teikimas; Kiek variantų siūlyti?
  • Tolimesnis susirašinėjimas;
  • Ką mums sako elektroniniai laiškai?
  • Dažniausios klaidos, praktiniai patarimai, psichologinės rekomendacijos;
  • Atvejų analizė.


3. PARDAVIMO PROCESO ETAPAI Pirkėjo perpratimas: poreikių išsiaiškinimas – pasiruošimas sėkmingam pardavimui. Efektyvaus pasiūlymo teikimas. Kaip pasiekti tikslą?

  • Kuo skiriasi prekės savybės ir naudos?
  • Kiek produktų variantų siūlyti?
  • Kaip kalbėti su skirtingais pirkėjų tipais?


Pirkėjo prieštaravimų įveikimas, derybų vedimas:

  • Derybos dėl kainų. Kaip kalbėti apie kainas? Metodai;
  • Nuolaidų teikimas. Dažniausios klaidos.


Sėkmingas pardavimo užbaigimas:

  • Kaip elgtis, kai pirkėjas sako ,,turiu pagalvoti“;
  • Gerai veikiantys užbaigimo metodai;
  • Pardavimai ,,kekėmis“ (pardavimų didinimas).


Diskusijos, dalyvių atvejų analizė

Kaina: 165€

Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Trukmė: 8 ak. val.
Organizatorius: Noriu personalo sprendimų grupė (Noriu darbo, UAB)




Mokymų ir kursų temos


Kaina: 165€