Šie mokymai nebeorganizuojami, todėl rekomenduojame rinktis kitus mokymus šioje kategorijoje.

Marketingo tyrimai


Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Baigimo pažymėjimas: Nėra
Trukmė: Mokymai vyks 5 savaites: 1 diena į savaitę pagal iš anksto sudarytą tvarkaraštį.
Organizatorius: Hexacon Baltija, UAB (veiklos nebevykdo)

Kaina: 1448€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

Derinama individualiai

Internetu

Seminaro nauda:
Ø suprasti, kas yra marketingo tyrimas,
Ø tinkamai surinkti reikalingą informaciją,
Ø sukurti gerą klausimyną,
Ø atlikti apklausą,
Ø apibendrinti atliktos apklausos rezultatus,
Ø įvertinti savo įmonės būklę ir situaciją rinkoje naudojant marketingo tyrimą,
Ø papildomos individualios konsultacijos mokymų metu.   

Mokymo modulio „Marketingo tyrimai paprastais“ tikslas
- suteikti klausytojams žinių atlikti paprastesnius marketingo tyrimus savo jėgomis arba su minimalia pagalba. Tai padės įmonei sutaupyti lėšų ir tuo pačiu gauti atsakymus į jiems rūpimus klausimus, susijusius su tolimesne verslo plėtra bei vystymu.  

Mokymų modulio turinys:  
1 sesija.
Įvadas   Sesijos tikslas – suteikti žinių apie marketingo tyrimų planavimą, išmokyti surasti reikalingą ir tinkamą informaciją. Individualios konsultacijos.

2 sesija.
Kaip tinkamai pasirengti marketingo tyrimams?   Sesijos tikslas – suteikti teorinių žinių apie teisingos informacijos surinkimą, apklausos būdų pasirinkimą ir  klausimyno sudarymą. Individualios konsultacijos.

3 sesija.
Kaip sudaryti įmonės marketingo tyrimą?   Sesijos tikslas - suteikti praktinių žinių apie marketingo tyrimą. Praktinės užduotys ir individualios konsultacijos.

4 sesija.
Kaip marketingo tyrimas gali prisidėti prie Jūsų verslo sėkmės?   Sesijos tikslas – supažindinti, kaip pasitelkus tyrimus padidinti paslaugų ar produktų pardavimą, kaip marketingo tyrimai gali padėti reklamos kampanijai. Praktinės užduotys ir individualios konsultacijos.

5 sesija. Papildomi patarimai   Sesijos tikslas – pristatyti kiekvieno dalyvio atliktus įmonės marketingo tyrimus bei suteikti žinių apie efektyvų tyrimo pristatymą  investuotojams. Mokymų  apibendrinimas ir konsultacijos.

Mokymų programa:

Seminaro nauda:
Ø suprasti, kas yra marketingo tyrimas,
Ø tinkamai surinkti reikalingą informaciją,
Ø sukurti gerą klausimyną,
Ø atlikti apklausą,
Ø apibendrinti atliktos apklausos rezultatus,
Ø įvertinti savo įmonės būklę ir situaciją rinkoje naudojant marketingo tyrimą,
Ø papildomos individualios konsultacijos mokymų metu.

Atsiliepimai:

Renata, 2024-09-14

stiprūs, naudingi mokymai, puikus mokytojas ir jo metodika, dėstymas, lygiagrečiai su praktika


Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos