LinkedIn: verslo ir asmens prekės ženklams

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Marketingo kursai » LinkedIn: verslo ir asmens prekės ženklams

Tipas: Kursai
Lygis: pradedantiesiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 2 d. (8 ak. val.)
Organizatorius: Entergama, UAB

Kaina: 99€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-01-31

Internetu

zoom

LinkedIn tinkle galime pasiekti įmonių vadovus, aukštos kvalifikacijos specialistus ir kitus sprendimų priėmėjus. Mokymuose išmoksite kurti vertę šiame tinkle, užmegzti vertingas pažintis, paskatinti darbuotojus atstovauti įmonę bei tinkamai pristatyti savo asmeninį ar įmonės prekės ženklą.

Mokymų programa:

I dalis. ĮMONĖS PREKĖS ŽENKLAS
- Įmonės komunikacija LinkedIn: pirmieji žingsniai. Kaip sukurti Linkedin profilį, kaip padaryti jį labiau surandamą paieškoje.
- Kaip susikurti komunikacijos strategiją Linkedin, kokius tikslus keltis, kokios auditorijos pasiekiamos, kokiems tikslams kokie formatai ir funkcijos tinkamos, kaip pasirinkti kalbėjimo temas.
- LinkedIn techninės galimybes ir triukai, kurie padeda pasiekti geresnių rezultatų.
- Veiksmų plano sudarymas, kurį galės įgyvendinti ir patys.
- Komunikacijos analizė ir rezultatai: organinės sklaidos analitinius įrankiai (visitors, updates, followers, konkurentai).
- Mokamos reklamos įrankiai: campaign manager rezultatų sekimas.
- Darbuotojai kaip ambasadoriai ir LinkedIn komunikacijos kanalas: kaip įtraukti kolegas ir dalintis turiniu.
- Dalyvių paskyrų apžiūra ir aptarimas.
- AI įrankiai: Turinio generavimas dirbtinio intelekto įrankiais (pagrindai).

II dalis. ASMENINIS PREKĖS ŽENKLAS
- Kas yra asmeninis prekės ženklas (angl. personal brand)?
- Kokia stipraus asmeninio prekės ženklo nauda individui ir jo atstovaujamai organizacijai?
- Asmeninio prekės ženklo kūrimui LinkedIn taikomi principai.
- Patrauklaus LinkedIn profilio kūrimo taktikos.
- Kaip, koks ir kada skelbiamas turinys LinkedIn socialiniame tinkle neša didžiausią vertę?
- Svarbiausi rezultatų rodikliai.
- Gerosios ir blogosios asmeninių prekių ženklų vystymo LinkedIn soc. tinkle pavyzdžiai.
- Įrankiai ir patarimai, leidžiantys efektyviau išnaudoti LinkedIn soc. tinklą stiprinant savo asmeninį prekės ženklą.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos