Kaip suteikti grįžtamąjį ryšį kai užduotys yra neatliktos ar nepakankamai gerai atliktos. Mokymai vadovams.

Pradžia » Kursai » Asmeninis tobulėjimas » Kaip suteikti grįžtamąjį ryšį kai užduotys yra neatliktos ar nepakankamai gerai atliktos. Mokymai vadovams.

Tipas: Seminarai, konferencijos
Lygis: Vadovams
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Organizatorius: Dorevi, UAB

Kaina: 152€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-02-21

Vilniuje

viešbučio Panorama konferencijų salė, Seinų g. 4

Lektoriai

Mokymų lektorė Vega Dikčienė: psichologė – praktikė, verslo konsultantė, profesionali lektorė. Vegos kvalifikaciją patvirtina tarptautinis EuroPsy sertifikatas ir dar daug įvairių kvalifikaciją patvirtinančių diplomų. Lektorės patirtis sudėtingų bendravimo situacijų ir konfliktų valdymo srityje virš 25 metų, ji veda ne tik praktinius mokymus, bet ir konsultuoja šiomis temomis verslo įmones bei privačius asmenis. Vega yra koučingo ir neurolingvistinio programavimo (NLP) sertifikuota konsultantė, sertifikuota įgūdžių trenerė.

Lektorė 25 metų dirba praktinių mokymų ir įgūdžių formavimo srityje, todėl mokymuose daug dėmesio skirių užduotims, kurios padeda išmokti praktikuojantis „čia ir dabar“. Klientų yra ypatingai gerai vertinama už įsiklausymą į kiekvieno dalyvio poreikius, gebėjimą parastai ir suprantami perteikti informacija, puikiai parinktas užduotis bei gerą nuotaiką mokymų metu.


Tai praktiniai mokymai. 80 proc. mokymosi laiko sudaro mokomosios diskusijos, patirčių apibendrinimai, darbinių situacijų simuliavimas bei užduotys mažose grupelėse. Teorija yra pateikiama aptariant darbines situacijas, praktinių užduočių metu įgytą patirtį ir su darbu susijusius pavyzdžius.
Mokymai vyks maksimaliai įtraukiant visus dalyvius į mokymosi procesą ir užtikrinant kiekvieno dalyvio aktyvų dalyvavimą.
Mokymų nauda:

- Mokymų metu bus suteiktos gilios praktinės psichologinės žinios, skirtos stiprinti vadovo kompetencijas, kai tenka kalbėti su darbuotoju kalbėti apie netinkamai atliktus darbus.

- Mokymų dalyviai susipažins su darbuotojo neatlikusio ar ne iki galo atlikusio darbą psichologijos ypatumais.

- Išmoks konstruktyviai ir profesionaliai, be perteklinių emocijų, suteikti grįžtamąjį ryšį apie darbuotojo klaidas ir atsakyti į darbuotojo prieštaravimus („nenoriu“, „negaliu“, „pavargau“, „klientas kaltas“).

- Sužinos, kaip motyvuoti darbuotoją atlikti darbus iki galo bei kokybiškai, kai jie buvo atlikti ne pakankamai gerai.

- Išmoks nustatyti bendravimo ribas ir išlikti konstruktyviai reikliais, suvaldyti savo pyktį bei kitas perteklines emocijas.

Mokymų dalyvių grupėje iki 20 dalyvių.

Seminaro data ir vieta
2024 m. vasario 21 d., 09:00 - 16:30 (8 akad. val.)
Vilniuje, viešbučio Panorama konferencijų salė, Seinų g. 4

Seminaro kaina
125.00 EUR (+21% PVM).
Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:

išsamią metodinę medžiagą;
8 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą elektroniniu formatu;
vaišinsime pietų ir kavos pertraukų metu;
nemokamą automobilio parkavimą viešbučio aikštelėje;
seminaro lektorės individualias konsultacijas po seminaro.

Norite šiuos mokymus užsakyti savo įmonei ar įstaigai, auditorijoje ar nuotoliniu būdu? Susisiekite.

Mokymų programa:

Turinys:
Kokio vadovo elgesio tikisi darbuotojai, kai darbai yra nepadaryti ar klientas skundžiasi nekokybiškai atliktu darbu?

Kokių kompetencijų vadovui reikia norint konstruktyviai suvaldyti situaciją, kai darbuotojai nepadaro to, kas yra būtina padaryti?

Kaip suteikti grįžtamąjį ryšį apie netinkamai atliekamą darbą skirtingas patirtis, kompetencijas ir motyvaciją turintiems darbuotojams?

Kaip suvaldyti savo emocijas ir sustiprinti konstruktyvų bendravimą su darbuotoju, kuris neatliko ar nekokybiškai atliko darbą?

Konstruktyvaus grįžtamojo ryšio algoritmas praktiškai. Ką ir kaip sakyti, pastebėjus darbuotojo neatliktą darbą, kai darbuotojas priešinasi ir sako „nenoriu“, „negaliu“, „pavargau“, „klientas kaltas“ ir pan. Kaip paskatinti racionalų dialogą motyvuojant darbuotoją atlikti darbą iki galo ir kokybiškai?

Mokymų lektorė Vega Dikčienė: psichologė – praktikė, verslo konsultantė, profesionali lektorė. Vegos kvalifikaciją patvirtina tarptautinis EuroPsy sertifikatas ir dar daug įvairių kvalifikaciją patvirtinančių diplomų. Lektorės patirtis sudėtingų bendravimo situacijų ir konfliktų valdymo srityje virš 25 metų, ji veda ne tik praktinius mokymus, bet ir konsultuoja šiomis temomis verslo įmones bei privačius asmenis. Vega yra koučingo ir neurolingvistinio programavimo (NLP) sertifikuota konsultantė, sertifikuota įgūdžių trenerė.

Lektorė 25 metų dirba praktinių mokymų ir įgūdžių formavimo srityje, todėl mokymuose daug dėmesio skirių užduotims, kurios padeda išmokti praktikuojantis „čia ir dabar“. Klientų yra ypatingai gerai vertinama už įsiklausymą į kiekvieno dalyvio poreikius, gebėjimą parastai ir suprantami perteikti informacija, puikiai parinktas užduotis bei gerą nuotaiką mokymų metu.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos